Hier ook aardig hetzelfde, nachten meestal van 22u tot 3u en 4u tot 7/8u. Dutjes overdag ben ik ook een beetje mee aan het experimenteren. Hij heeft altijd ff 10/15 minuten nodig om in slaap te vallen (hand op zn bolletje/beetje aaien). Alleen dochterlief staat dan beneden nogal luidruchtig te “spelen”? waardoor dit niet altijd lukt, ook indd de 3x regel. Anders word het te frustrerend probeer het wel 2x te doen eind vd ochtend en eind vd middag andere dutjes doet hij voornamelijk in de draagzak of bij mij op schoot. Dan slaapt hij toch het lekkerst ? hier ook 6/7 voedingen morgen is hij alweer 6 wk. Het idee dat ik over 5 wk weer moet werken maakt me wat depri ? komt denk ik meer omdat ik mn werk stom vind ? ik geniet zo van deze bubbel heerlijk! Vanmorgen was ook weer zon heerljke ochtend, mn dochter kroop bij me in bed. Samen al knffelend gewacht tot dr broertje wakker werd. Samen dr broertje verzorgd en gekroeld. Met zn 3tjes ontbeten. Het was de eerste keer dat alles vlekkeloos in elkaar overliep, ik hoefde niet na te denken niks. ? hoop dat dit regelmatig zo gaat ??