ja dat hoorde ik ook al in de winkel dat het uitproberen is met slaapzakken! Maar vind de dikte zo veel verschillen in de winkel, of erg dik of erg dun.. Wil graag iets er tussenin haha.. als ze in de maxi cosi in een deken ligt zonder jasje heeft ze het al warm, ook al ga ik van winkel naar winkel dus volgens mij is ze niet veel nodig om warm te blijven.. Ga zo nog ff speuren op internet
haha samson idd, die kerstfilms bekeken we nog mooi destijds, moet zeggen dat het nog steeds wel lukt als ik haar op de arm heb of aan het voeden ben haha... vooral na de keizersnede mag je nog weinig doen in huis... dus je moet toch wat haha
@Dreamer ja brengt zeker wat onzekerheden met zich mee..
Sommige dingen zijn dingen waar ik me totaal niet druk over kan maken, zoals BV bijvoorbeeld want gelukkig loopt dat goed, ik snap dat dit niet altijd zo is... maar andere dingen maak ik me weer druk om waar anderen zich vast weer niet druk om maken haha..
maar de BV is wel erg vervelend voor jou zeg... jeetje dat het nog steeds zo moeizaam gaat soms... erg vervelend.. hebje via je kraamzorg niet 1 jaar lang gratis lactatie advies? Heb ik wel voor zo nodig evt. Hopelijk gaat het inmiddels beter.
het volgende klusje op mijn to do lijst is een kolf zoeken haha.. toch maar beginnen daarmee zodat ze kan wennen aan de speen en over 7 weken moet ik ook alweer werken !!
zonnebloempje - ik vind iedere dag ook wisselend hoor! soms denk ik nou wat goed we hebben wat ritme in de dag en slapen gaat ook goed in eigen bedje en ander moment duurt het een uurtje voordat ze slaapt, dan denk ik hoe dan.. Wat fijn dat je partner je met beide benen op de grond helpt! Heel belangrijk! en 15 jaar! wow gefeliciteerd!
wow mooie productie trouwens zonnebloempje!! wow!
Welke kolf heb je trouwens *gezonde nieuwsgierigheid! haha*
ik heb ook af en toe dat ik maar 1 borst hoef aan te bieden, een andere keer weer 2... ze kan er tot nu toe prima dan 3 uur op slapen of soms 4 uur... overdag vaak 3uur soms 4, 's nachts éénmaal 6 uurtjes tussen de voedingen
die pads heb ik ook gekocht idd ivm kloven, moet zeggen dat die ineens verdwenen waren in de 4e week! maar die pads waren wel even fijn, enigste nadeel vond ik dat je steeds die tepel moet schoonmaken..
van de week nog bij consultatiebureau geweest omdat ze in zkh schedelomtrek waarschijnlijk verkeerd hadden gemeten, gelukkig was dat goed.. extra weeg momentje en ze was 460gr gegroeid in 2 weken.. Onze dame was toen met 5 weekjes al 4660gr en 57cm!