Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ik heb nog nooit gehoord van een moedermelk sieraad. Klinkt wel heel bijzonder!
Ja dag ging hier beter. Oudste was uit logeren dus hadden een rustig dagje. 
Net nog even met z'n tweeën naar de streamers gekeken. Was echt heel leuk. Even een hapje en een drankje erbij en dan is het net datenight. Vind dit door concerten echt super want door mijn vermoeidheid red ik live concerten vaak niet. Dus was een fijne avond.
Morgen weer een lange dag werken. Heb nu al zin in weekend?

Truste!

@Samson: Ik heb een ring laten maken met moedermelk erin verwerkt door Mimmie Sieraden (www.mimmie.nl). Toevallig kwam die vorige week binnen, ik ben er zoooooo blij mee! 
Je kunt online uitzoeken wat je mooi vindt (of iets naar eigen smaak laten ontwerpen) en als je besteld krijg je een verzendkitje thuis. Daar moet je de moedermelk in doen en terug sturen, alle sieraden worden met de hand gemaakt. Ik vind het heel tof en bijzonder!
Als het lukt zal ik hier een fotootje bijvoegen.

Hoe werkt dat om een foto toe te voegen?? ik moet een link invoegen ofzo.. heel apart.. Anyway, als je geïnteresseerd bent Samson let me know! ik kan het je eventueel even mailen. 

geen idee eerlijk gezegd, denk uploaden en dan daar de link van?? Wat leuk! Heeft ze ook wat toegevoegd aan de melk? Ik ben er wel uit dat ik echt een marble wil (gemarmerd). Alleen de vorm vd ketting vind ik lastig. Ik wil ook 3 kralen gemarmerd laten maken. 1 blauw, en 1roze en 1 zwart. Ook straks 3 kralen met haarlokje 1 van ow, en van ster en 1 in elkaar gedraaid. Ook 3 met tandjes en vingerafdrukjes en geboortestenen. Uiteindelijk zal de armband volraken en dan wil ik hem splitsen zodat beide kindjes hun eerste lokje, tandje, melkie etc aan een band hebben. ??

Hey!
Wauw, ik heb even zo'n sieraad opgezocht en wat is dat mooi ?
Kan me voorstellen dat jullie dit hebben/willen laten doen. Het is zeker een mooie herinnering aan een hele bijzondere periode in je leven.
Hier weer een drukke dag achter de rug op het werk. En mag ik even klagen? mijn schoonmoeder past op woensdag een hele dag op Charlie. Ze is vrij makkelijk m.b.t voeding. Zij wou met 8 weken Charlie zijn speentje al in de appelsap dopen zodat hij zijn speentje beter zou vast houden. Allerlei van dat soort dingen. Met de oudste z'n verjaardag wou ze Charlie een stukje taart geven en ik heb al meerdere malen gezegd dat ik dit niet wil... Kom ik vandaag thuis van een lange dag werken(07.30 begonnen en 17.00 uur naar huis) en dan vertelt ze dat ze Charlie op een liga heeft laten sabbelen terwijl ze die aan het op eten was. Maar ze had hem zo snel opgegeten dat hij eigenlijk niks binnen gekregen had.. echt mijn hoofd explodeerde bijna ?? ben bijna geneigd om te zeggen dat ze niet meer mag oppassen (is een poos dreigement want er is geen ruimte op de opvang?)
Nu net nog een vergadering gehad, heb me grote mond maar even open getrokken om dingen te zeggen die niemand hard op zeggen wil. Dacht echt, nu is het klaar en ik ga de boel even op z'n kop zetten ?
Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad, dat het allemaal goed gaat met iedereen en met alle baby's ? 
O en nog dit.. jullie zijn kanjers!

Hihi ik voel je rebelsigheid ? ster was Altijd allergisch en waar ze ook kwam mensen presteerde het echt ALTIJD om dat kind dingen te geven waar ze echt dagen last van had. Was het niet acuut was het wel met heftige buikkrampen, verstopping of diarree. Ja maar ze vond het zo lekker, zo lullig voor dr, wel gek dat ze zo kronkelt... my god wat ben ik vaak uit mn stekker geschoten. Net als winegums, tictac of kruidige snacks. Ik ben wel makkelijker geworden in de loop der tijd maar sta zeer zeker niet achter het promoten van troep als je kind er nog niet om taait. Straks kom je er niet onderuit, maar zo lang mijn kind met liefde een emmer cherrytomaten naar binnen harkt met een brede glimlach... flikker dan op met je redband!!!

Hier 2 drama nachten weer met alleen maar gegil. De anti biotica is klaar. En Ow wil niet meer plat, gister weer bij de Ha geweest. Oor is niet meer rood, maar wel het idee dat er wat rommelt derachter. Kind klinkt nog steeds hartstikke vol word aan de corona geweten. Verwyzing naar de kno gekregen en zoek het maar uit tijdens de wachttijd MOEDELOOS

En allebei strontverkouden oudste is ookal druk aan het hoesten weer. En natuurlijk weeeeer voor mn werkriedeltje deze dag voelt nu alweer kansloos

Terug
Bovenaan