Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Zonnebloemolie, niet verontschuldigen voor je gevoel. Ik herken het allemaal. Omdat Ties onze 2e is, ben ik er wel relaxter in. Maar evengoed heb ik wel altijd een mening over hoe mijn partner het regelt met 2 kids. Ik reageer het alleen niet altijd naar hem af maar bijt op mijn tong. We doen het samen dus allebei de manieren zijn goed. En stiekem ben ik ook trots op hem omdat hij ook lekker relaxter is dan mij.
Ben vorig weekend door mijn zusje verrast met een nachtje weg. Ahhh, weg van mijn kids met borstvoeding en zorg overlaten aan mijn partner!!! Ik moest echt even slikken, landen en loslaten. Maar achteraf was het heerlijk. En daarna was ik echt even gereset met loslaten en overlaten van de zorg aan anderen. Het loopt veel lekkerder dan daarvoor en iedereen heeft het overleefd. Wat een toppers heb ik mijn leven.

Je hebt gelijk. Eigenlijk moet ik ook trots zijn dat het hem lukt. Mijn man zijn relaxte houding bevordert ook echt de zelfredzaamheid van de oudste. En straks ook van Charlie. Laatst kwam ik de term 'hangmat ouder' tegen en daar herkende ik heel veel in van mijn man. We balanceren elkaar ook op deze manier.
Het is wel echt een topper hoor. Ben altijd de eerste die zegt dat ik het prachtig vond om hem te zien veranderen in een papa.
Welterusten allemaal!

Heerlijk om het soms uit handen te geven ook al is het even slikken. Ook hier vullen we elkaar goed aan qua ouderschap, hij is ook zo relaxed. Ga je even weg met de boodschap;" Uiterlijk 16.00 uur moet hij even een dutje doen, dan is hij moe." Kom je terug en zit hij met een drukke baby op schoot te kirren en lachen en vraag je of hij al weer wakker was. Antwoord; "Nee, hij leek helemaal niet moe. Moest hij echt naar bed dan?"? Nu kan ik erom lachen, in het begin niet?
Ik ben nog nooit een hele dag alleen geweest, misschien binnenkort eens kijken of ik dat kan inplannen. Shopdagje ofzo?
Er is toch iets anders met Logan. Ik had het over dat uitspugen van eten. Gisteren deed hij het ook met pompoen, dat vind hij normaal heerlijk. Hij had last van projectiel spugen, kwam aan de andere kant van de kamer terecht. Hij heeft heel veel gespuugd gisteren. 

Hmm komt Logan nog ziek over verder? Gek he dat projectiel braken ? ow is ook echt een sorry voor mn woorden straal/projectiel braker. Als hij spuugt is het veel en met geweld. Dochter had altijd mondjes de hele dag ?

Chris wat leuk!! Goed om te horen dat je omringd ben met fijn volk ❤️

Myr, het feit dat je je zo druk maakt om wat je in je kind stopt maakt jou al een zorgzame mama ❤️

[quote quote=10438460]Hmm komt Logan nog ziek over verder? Gek he dat projectiel braken ? ow is ook echt een sorry voor mn woorden straal/projectiel braker. Als hij spuugt is het veel en met geweld. Dochter had altijd mondjes de hele dag ? [/quote]
Nee, hij lijkt verder niet ziek. Weigert vast voedsel maar dacht dat dat het sprongetje misschien was. Vandaag wederom veel melk terug maar hij is vrolijk? Hij doet nu een soort racewagen na, druk zijn stem aan het oefenen?
Fijne dag meiden!

Leuk hè Zonneschijn, als ze hun stem gaan ontdekken. Wij hebben onze oren soms dicht als Charlie gilt.
Thx Sam! En de rest! 
Hier even een lekker chill dagje. Mannetje is net heerlijk bij/op mij in slaap gevallen dus ik blijf lekker voor mijn serie hangen.
Manlief en Kleuter zijn buiten in de tuin bezig. Oftewel manlief is bezig en kleuter speelt lekker.
Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben!

*dikkertjes rompertip C&A, Ow heeft mt 80 vallen in de lengte wat korter maar zit in de breedte stukken mooier valt als 74. Had een 5 pak voor 11 euro dacht ik. ✌️

Owen heeft van 20.30 tot 6.30 geslapen ? ik werd om 4u wakker met knaltieten en bezorgdheid ? jammer genoeg zelf niet geslapen meer (weet niet meer hoe ??). Hij zal het vast niet doorzetten, maar de wetenschap dat het kan ?❤️

Terug
Bovenaan