Zonnebloemolie, niet verontschuldigen voor je gevoel. Ik herken het allemaal. Omdat Ties onze 2e is, ben ik er wel relaxter in. Maar evengoed heb ik wel altijd een mening over hoe mijn partner het regelt met 2 kids. Ik reageer het alleen niet altijd naar hem af maar bijt op mijn tong. We doen het samen dus allebei de manieren zijn goed. En stiekem ben ik ook trots op hem omdat hij ook lekker relaxter is dan mij.
Ben vorig weekend door mijn zusje verrast met een nachtje weg. Ahhh, weg van mijn kids met borstvoeding en zorg overlaten aan mijn partner!!! Ik moest echt even slikken, landen en loslaten. Maar achteraf was het heerlijk. En daarna was ik echt even gereset met loslaten en overlaten van de zorg aan anderen. Het loopt veel lekkerder dan daarvoor en iedereen heeft het overleefd. Wat een toppers heb ik mijn leven.
Ben vorig weekend door mijn zusje verrast met een nachtje weg. Ahhh, weg van mijn kids met borstvoeding en zorg overlaten aan mijn partner!!! Ik moest echt even slikken, landen en loslaten. Maar achteraf was het heerlijk. En daarna was ik echt even gereset met loslaten en overlaten van de zorg aan anderen. Het loopt veel lekkerder dan daarvoor en iedereen heeft het overleefd. Wat een toppers heb ik mijn leven.