Oktober / November 2020 Baby's! ♥

ah meiden wat balen voor jullie! Hier ook een verkouden meisje (lang leven het kdv! haha nouja gelukkig heeft ze er niet heel veel last van.. wel van haar doorkomende tandjes overigens.. ;-) )
En inderdaad idioot als andere mensen je kind troep te eten geven, daar zou ik ook niet van gediend zijn! Irie (onze dochter) komt ook 2 dagen per week bij mijn ouders maar gelukkig is mijn moeder ook van het gezond eten, bovendien maak ik 's ochtends een fruithap die ik mee geef en brood en broodbeleg geef ik ook mee. Niet dat mijn moeder niet de juiste keuzes maakt, maar die heeft die dagen ook nog een tweeling van 3,5 van m'n zus rondlopen dus alles wat ik haar uit handen kan nemen doe ik graag!
Hier ook een paar lastige dagen, mn moeder is afgelopen weekend gevallen en heeft haar arm gebroken.. Die kan dus de komende weken niet oppassen.. Echt balen, vooral voor haar natuurlijk. Wel apart om eerst m'n dochter in bad te doen en een uur later m'n moeder helpen met douchen en afdrogen..
Gelukkig heb ik eea al opgelost door de komende weken ouderschapsverlof op te nemen en met mn baas overeen gekomen dat ik de overige uren werk als Irie slaapt overdag of 's avonds. Halleluja voor een fijne en meedenkende baas!
@Sam ik heb verder niks in m'n ring laten verwerken, ik vond het mooi om alleen moedermelk erin te laten te laten doen. Maar er zijn inderdaad heel veel andere mooie opties! Het uploaden van een foto lukt me helaas niet. Mocht je nieuwsgierig zijn, kun je me mailen op venko4@hotmail.com dan mail ik je een foto!

Ah wat naar! Heeft je moeder veel pijn?? Heel veel beterschap! Is altijd logistiek ook weer een dingetje ? fijn dat je ouderschapsverlof mag opnemen.

Mijn kleine mannetje was vandaag enigzins vrolijk. Probeerde blij te zijn zo sneu, heeft heel veel last v pijnscheutjes en druk in zn oren. Hij wil zo graag slapen maar steeds vertrekt dat koppetje weer zo sneu. Klein lichtpuntje er is een uitvaller maandag dus Ow mag tussendoor piepen ❤️ die dodag moet ik ook met dochterlief ? ook ff tussendoor weer een idkaart aanmaken anders zeuren ze daar weer over ?

Hier ondanks het huilen een warme dag, veel geknuffeld en gedoezeld met beide kindjes ❤️

Hey!
Vet irritant, ik had gister een heel verhaal geschreven naar hij wou het niet plaatsen.
Wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen knuffelen vandaag. Hoe kak en vermoeiend het ook is, het is fijn dat je wel je geniet momentjes kan vinden.
Wat ik jullie gister wou vragen.. Charlie die had ton hij net geboren was altijd mijn shirt vast als hij bij me lag te slapen, vet schattig. Maar momenteel blijft hij maak zoeken met zijn handje. Hij grijpt sowieso alles. Haren, neuzen, lippen, wangen, oren, brillen, kettingen niks is veilig maar dit doet hij nu dus ook tijdens het in slaap vallen. Maar alles wat hij vast pakt, laat hij ook weer los. Hierdoor duurt het momenteel echt lang voordat hij slaapt. Herkennen jullie dit?
Verder is het nog steeds een blij kind, die wel echt weer wat last van zijn darmpjes krijgt nu we met fruit begonnen zijn. Ik laat de groente dan dus ook nog even achterwege.
Zijn jullie alweer even fysiek wezen shoppen of hebben je al even op het terras gezeten?
Fijne dag!

Hihi vanmorgen gesjopt, oudste was naar de psz. En Ow moest pasfoto’s voor zn idkaart. Ik had het kunnen weten, in de maxicosi slaapt hij meteen gezien hij nog steeds niet plat kan. Meneer sliep anderhalf uur vast ? dus ik de hema, zeeman en de bakker leeggekocht ?

Owen plukt overal aan, vooral petsen met de platte hand overal op ? dochter frunnikte zich altijd in slaap. Die had altijd zon grote gele sauvinexspeen met een knuffeltje eraan en dan plukte ze zich in slaap, misschien ook iets voor charlie?

Hey Hey!
We hebben al heel snel een speen doekje er aan gehangen. Maar misschien is die wel te klein. Soms irriteert het me namelijk dat hij steeds aan mijn gezicht zit.

Wat heerlijk dat Owen even heeft kunnen slapen in de maxi Cosi. Wij zijn ook even de stad in geweest vanochtend. Was echt weer even wennen maar ook wel heel fijn.

Vet lief trouwens, de afgelopen dagen ben ik steeds met Charlie op ons grote bed gaan liggen om hem in slaap te krijgen. Zo slaapt hij het snelst en het rustigste in. Stond ik vandaag even met de oudste onder de douche, begon hij een heel verhaal te houden over dat ik, wanneer hij op bed ging, ook boven op bed moest gaan liggen en dat hij dan ook bij ons in bed zou komen slapen. Dus als compromis, mocht hij vanavond met mij bij hem op het grote bed in slaap vallen en als we dan straks zelf gaan slapen brengen we hem naar zijn eigen bed. Even laten weten dat hij echt niet minder aandacht en liefde krijgt.

Fijn weekend allemaal!
Succez met je werk riedeltje Sam

Ahhh wat zoet!! Ik ben soms ook bang dat de oudste tekort schiet. Ow zit vaak op schoot, ster wil dat bijna nooit. Die komt wel af en toe tegen je aanschuiven en daar maak ik dan wel meteen gebruik van ? ik zit wel altijd aan dr te plukken daar gaat ze wel uitgebreid voor zitten als ze moe is ?

Ik werd gister gebeld door die tent waar ik laatst gesolliciteerd had. Kwam met de uren niet uit, dus had ik al aangegeven van joh super jammer kijk ff door en mochten jullie in de toekomst plek hebben bel me gerust. Belde ze gister dat ze al wat gesprekken hadden gehad maar toch steeds bij mij uitkwamen of ik alsjeblieft toch ff wilde sparren ? maandag een FaceTime overleg ben zo benieuwd!! Vandaag sta ik weer op de moppergroepjes bah ? dus wat vreugde en positiviteit is welkom ?

Terug
Bovenaan