Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey!
Allereerst de vraag.. ik heb gister een bestelling bij de Prénatal opgehaald en daarbij zat een voucher voor korting bij Center Parks. Vind 1 van jullie dat leuk?
Vaak zijn die aanbiedingen alleen buiten vakanties om maar doordat manlief en ik beide aan scholen verbonden zijn, hebben we eigenlijk nooit buiten de vakanties om vrij? dus dacht misschien kan ik 1 van jullie er blij mee maken?
We mochten hier vanochtend uitslapen. Charlie was weer vreselijk onrustig dus heb hem om half 4 nog een fles van 90cc gegeven. Maar daardoor konden we dus wel tot half 8 door trekken. Was even heel fijn!
Hebben jullie wel eens dat je zit te wachten op de volgende stap in de ontwikkeling? Charlie die wil eigenlijk alleen nog op zijn buik liggen maar raakt vreselijk gefrustreerd als iets buiten zijn bereik ligt en hij wil echt vooruit om te pakken maar het lukt nog niet. Ik weet dat het huis niet meer veilig is als hij straks zich voort kan bewegen maar het zou wel echt welkom zijn?

@sam, wat super dat ze zo enthousiast over je zijn! Het zou echt super zijn als jullie er samen qua uren uit zouden komen! Zal voor je duimen maandag!

Hier de volgende stap, hij kruipt soort van ? hij drukt zn knietjes deronder, gaat dan heel hard schommelen voor/achter en dan maakt hij een soort van doodsschuif naar voor of naar achter ? soms gebruikt hij zn hoofd als een soort afzetrand ? maar hij gaat als een ongeleid projectiel door de kamer, en een schik dat hij heeft ?

Hoop het ook echt ? zit nu weer te kolven in mn bezemkast. Ik ben hier echt niet happy ??

Wij gaan met de roompotvouchers vd appie naar texel ✌️

Goedemorgen meiden!
Even weg geweest, beetje druk gehad. Meeste wel terug gelezen hoor! ?
Ik lees allemaal leuke dingen over de ontwikkeling van de kleintjes? Ook hier lijkt het nu even vast te zitten zonnebloem, hij draait naar zijn buik en begint dan te huilen omdat hij dat niet wil. Draai je hem terug en draait hij gelijk weer naar zijn buik? Op zijn buik probeert hij vooruit te komen maar wil nog niet echt lukken.
Hier slaapt meneer met zijn knuffeldoekje in zijn hand en afentoe de speen in de mond. Sinds een week ongeveer slaapt hij door van 21.30 tot 6.00/7.30 uur?. Twee dagen wakker geweest voor een speen rond 1.30 uur. Nu mag ik doorslapen maar het lukt niet?
Wil nog veel meer vragen en vertellen maar meneertje wil dat niet hebben, hij is een beetje afhankelijk op het moment? Duidelijk een sprong.
Hele fijne dag meiden!

Hey!

Sorry dat ik gister niet meer gereageerd heb. Maar je wou vrolijkheid en positiviteit en dat kon ik niet geven ? was echt bloed chagrijnig gister. Bah niks aan.

Merk dat ik er ook nog niet helemaal klaar mee ben. Charlie is steeds om 5 uur al wakker. Heb hem vanochtend dus een fles gegeven om te zien of hij nog wou slapen maar dat was een half uur en toen vond meneer het wel welletjes.

Gister ook even een mega huilbui gehad. Had weer 1 van mijn ik faal als moeder en ik doe alles verkeerd moment. Is niet zo en kan het wel relativeren nu.

Je leest online steeds dat groente aanbieden niet moeilijk is, als je ze gewoon laat mee eten maar wij eten eigenlijk nooit aardappelen met groente en vlees. Ik kook vaak Italiaans of ovenschotels e.d. dus vaak gaat alles in 1 pan. Dus groente blijft hier echt een dingetje. En slaap ook. Maar komt vast allemaal weer goed?

Ik werk komende week 30 uur. Ik heb een contract voor 16 uur en het liefst zou ik gewoon 20 max 24 uur per week gaan werken. (Was voorheen niet haalbaar met alleen BSO) Maar we hebben zwaar personeel te kort dus iedereen wordt gevraagd wat extra te doen.

Sorry hoor voor het depri berichtje. Hoop dat ik vandaag nog wat vrolijkers kan plaatsen

Ach, dikke knuffel zonnebloem... Soms is het gewoon allemaal even niet leuk.
Wat de groenten betreft: wij eten ook vaak Italiaans of een ovenschotel of Japans of noodles. Maar vaak zitten daar groenten in die goed te combineren zijn.
Oh, pastinaak met wortel was een succes hier, het was zo op!
Dat is een lange werkweek zonnebloem, succes?

Myr wat enorm kut! En je hoeft absoluut niet positief en blij te zijn! Verdriet, woede en frustratie mag ook echt (volgens mij zijn meeste van mijn posts ook eerder gefrustreerd). Moederschap is iets prachtigs, maar ik vind het ook wel echt een rauwe rand hebben. Vooral in deze tijd. Waar er vannje verwacht word dat je naast de kids het werk en je huishouden er gewoon ff bij doet. Bah!

Hebben ze je nou alweer overpland? Dat mogen ze toch niet zonder toestemming doen?? Ik zou gewoon echt ff in gesprek gaan met je leidinggevende gaan dat dit niet kan! Je bent pas net weer aan de slag is toch niet haalbaar of lollig. Eerste jaar met zon kleintje is vaak al overleven, en alles wat goed gaat is mooi meegenomen maar daar houd t ook echt op. ? vooral als er meerdere rondlopen mennnn.

Wij eten ook vaak totaal andere dingen dan agv. Vaak maak ik dus kleine diepvries porties ik ben dit keer echt gewoon makkelijker met de potjes. (Nooit verwacht trouwens, was altijd heel autistisch ermee met dochterlief). En ik laat hem gerust 3/4 dagen wortel eten met een combi van weer wat anders ? vd week had ik net een lullig schepje brocolli over, had natuurlijk niks fatsoenlijks in huis. Heb gewoon een appelknijpfruitje losgetrokken in het kader van hopla appelmoes ?? hij heeft gesmikkeld ?? ik ging kapot.

Lieve myr! Wees niet te streng voor jezelf! Je bent een topper! Jij mag er zijn, en jij mag ruimte innemen! Heel veel liefs ❤️

Ik heb bij Logan de potjes ook snel gepakt. Uiteindelijk is het ook prima te doen. Bij Charlie blijf ik het nu in iedere geval proberen. Moeten vast iets tegen komen wat hij lekker vind. Wortel was hier in ieder geval geen succes. Vanavond gaan we de bloemkool maar eens proberen.
Dank jullie wel voor de lieve woorden!
Vet gek maar Charlie maakt al mama geluidjes. Het is meer ma ma ma ma maar het klinkt soms echt als mama dus ik reken het goed ??
Hij begint ondertussen echt te rollen bollen om zich voort te verplaatsen. Dus buik, rug, buik, rug. Hilarisch om te zien.

Terug
Bovenaan