Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Wauw Sam! Wat heerlijk.
Beide kids weer opgeknapt?

Hier beroep ik me weer op het gezegde, als je niks liefs hebt te zeggen zeg dan maar niks ?????
Hebben jullie kids al vakantie? Hier heeft de oudste nu al vakantie en volgende week, en de scholen waar manlief en ik werken hebben beide volgende week en de week daarna vakantie. Logistiek echt een nachtmerrie?
O ja wat wel leuk is, Charlie begint achteruit te tijgeren. De eerste stap is er?

Hmm ik had gister weer een heel verhaal getypt maar ik zie dat die niet is aangekomen. Mocht ik vandaag tijd hebben doe ik weer een poging ? maar nacht 2 is een feit! 21.30 tot 6.30!!! En daarna met zn 3tjes nog een uur in het grote mensen bed ❤️❤️❤️ heeerlijk

Heb vandaag weer een druk daggie ? fijne dag allen ill be back ??

Mwoargh ongedurige dag, kindjes wat onrustig. Heb het idee dat Ow nog steeds oor ontsteking heeft. Dochter zit gewoon in een rebelse fase. ??

Dochter leidde me vanavond af met negatieve aandacht, hierdoor is owen van het bed gerold ? dikke buil op zn hoofd prft kan mezelf wel voor mn kop slaan. Arm jong. Maarja gebeurd is gebeurd.

Net echt een paar drukke dagen gehad, ben blij dat we geslapen hebben ☺️ morgen nog een druk daggie en dan ff 2 dagen in sjok stand voor mn werk riedel weer begint.

Ben nu druk bezig met nadenken over DNA sieraden. Ik wil graag wat laten maken met moeder melk ❤️ ik ben zo blij en dankbaar voor deze fase, deze manier van mama”en. Zijn blije gezichtje als hij weer met dat open natte smoeltje zich tegen me aanvleit. Jullie toevallig ervaring met die sieraden (melk,as,haarlokjes)??

Sam ik zit ook te denken om een moedermelksieraad te laten maken. Mag het nu voor de 2e keer meemaken en vind het ook zo mooi. Ik zit hier te kijken maar durf nog niet de stap te nemen. Zijn wel duur maar wil ook een mooie klassieke gouden ring die bij mijn andere ringen past. Waar zit jij te kijken? Heb dus nog geen ervaring.

https://www.moedersmooistesieraden.nl

Moeders mooiste is dus tijdelijk dicht hihi. Solilly vind ik heel mooi maar daar zit dus een dikke wachttijd op en is weer wat prijzig voor mijn plan ? zit nu bij Juuls sieraden te kijken. Ben ff aan het wachten op haar “offerte”. Heb mn idee globaal opgestuurd dus ben benieuwd ☺️

Oeh ik vind bij juul trouwens de goud niet zo mooi (beetje geelgoud). Ik heb zelf een inieminie goude ketting ALTIJD om. Maar ik denk dat ik toch ga mixen, ik wil marble met zwart en dan vind ik dat mooier met zilver❤️ ook de rest van mn plan zal denk ik ook zilver moet/mogen worden hihi

Terug
Bovenaan