Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Je hebt gelijk Sam. De oudste eet ook heel graag komkommer, paprika en tomaatjes en fruit. Is ook wel gek op snoepjes en koekjes en chips maar neemt met alle liefde genoegen met gezonde tussendoortjes.

Zo net bloemkool geprobeerd en daar werden minder vieze bekken getrokken van bij de wortel met rijst.. ging nog steeds niet van harte maar wel iets beter?

Zal nu zo lekker lasagne maken? hoef ik morgen na de eerste lange dag werk, niet nog te koken.

My lordddd what a dayyyy
Kom net vd kno arts af. Ow moet buisjes, neus en keel amandelen verwijderen. Alleen door nieuwe regelgeving kan dit pas na zn 1e verjaardag. Oftewel nog 6 mnd doormodderen. Nu gauw het huis aan kant voor mn sollicitatiegesprek. Huis is ontploft, kindjes schijtvervelend en manlief hoogst waarschijnlijk net te laat LORDDDDD

Aaah Sam, wat een kak dag! Ik hoop dat je sollicitatie wel goed is gegaan ?

Hier na een lange werkdag, waar een ouder nog dacht dat ze me wel even af kon katten en de bitch zelf uit kon hangen, komen we net weg bij de Dokterswacht en de avond apotheek. Charlie kwam helemaal schor en kortademig van de opvang. Vertrouwde het niet dus bel de Dokterswacht en ik zweer je die vrouw die de telefonische triage deed wou me nog afschepen ook. We hadden het geluid opgenomen en ze zegt doodleuk, ja het klinkt als een baby die huilt en daardoor even naar adem hapt. Ik zei, sorry hoor maar dit doet hij normaal nooit. Dus hadden 7 uur een afspraak, blijkt het mannetje pseudokroep te hebben! Echt! Ben nu gewoon nog bozer dat ze me wou afschepen. Wordt het erger moeten we de medicatie geven en werkt het niet binnen een half uur moeten we naar de spoedeisende.

Ik ga zo aan de Ben en Jerry's en de Harry Potter film van gister af kijken ?

Wat sneu!!! Pseudo is zo zielig!! ??

Hier net de sollicitatie gehad, was erg dubbel. Half leuk half raar. Ging via zoom dat kende ik niet dus moest echt heeeel erg mn best doen waardoor het gesprek voor mijn gevoel wat moeilijk liep ? maar we zullen zien ?

Ow heeft ook weer goed last van zn oortjes dus pwahhh peuter is wat te laat naar bed dus ook een beetje ondeugend ? ik had een mooie kolf voorraad voor mn nachtdienst maar daar ben ik al half doorheen gezien ow nauwelijks aan de borst kon drinken de afgelopen 2 dagen (deed hem zeer aan zn oortjes ??) dus continu kolven ??? zo maar werken arghhhh

Slaap lief straks

Hoop dat je goed uit de nachtdienst bent gekomen!
Hier een onrustige nacht gehad, maar ondanks dat slaapt het mannetje veel. Zit veel tijd tussen de flessen en drinkt ook maar 150cc. Houdt niet over. Hadden net ook niet een hele volle plas luier. Al met al even goed in gaten houden.
Fijne dag vandaag!

Terug
Bovenaan