Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Lief ❤️ nja heb indd jammer genoeg best vaak de ervaring gehad van zie je nou wel mama had gelijk ? en maar afschepen. Er zijn hele studies op het moedergevoel. Merk dat vaak vooral wat oudere artsen daar wel wat meer vertrouwen op hebben.

Hier weer druk bezig met stemoefeningen ? werd net wakker van Ow was druk aan her zingen in bed. DaDaDa.. hij doet ook vaak een visje na ?? ga soms echt stuk
L

Wat heerlijk die ontwikkeling. Charlie is hier met mamamamama begonnen en soms hoor je dan dus echt mama. Bewust is het niet maar leuk is het wel!

Moest vandaag invallen op een andere locatie en dan is het zo hilarisch om te zien dan er een baby van 29 oktober is, die alleen maar ligt op z'n rug. Verder een heerlijk vrolijk mannetje maar echt nog zo passief? als ik dat dan vergelijk met mijn eigen wiebwlkont lig ik helemaal dubbel. O en het consultatiebureau had tegen deze moeder gezegd dat het nu toch echt wel tijd was om met brood te beginnen dus ja dat moesten we dan maar doen. Doodeng om de baby van een ander brood te moeten geven?
Zei tegen me collega, vanuit het natuurlijk ouderschap wordt er zelfs geadviseerd om pas met bijvoeding te beginnen als ze goed zelfstandig kunnen zitten. Daar was deze baby nog lang niet. Toch jammer dat het consultatiebureau bijna meer voorschrijft tegenwoordig dan dat ze adviseren.

Net als de ervaring dat er niet naar moeders/ouders geluisterd wordt. Te bizar voor woorden dat je als ouder soms zo'n strijd niet leveren voor het welzijn van je kind.

Echt he! Ik wacht nog ff met brood. Komt vanzelf wel. Hij heeft nog maar 1 tand ? hoe dan? ? ik snap wel dat hij het zachte wel naar binnen kan slobberen maar dat vind ik nog wat overdreven. Hij krijgt nu meergranen pap en fruitje/groenten. Zo voedzaam is brood niet. Dus zie het niet als wereldzonde om er later mee te beginnen.

Heerlijk MAMAAAA!! Ik ben onbewust aan het sturen ?? kijk Ow ik ben je MAMA MAAAAMAAAAAA ???

Hij heeft vanmorgen eindelijk zijn omi ontmoet (overgrootje). Door de corona durfde ik niet goed langs. Heb jarenlang dagelijks voor haar gezorgd. Ze zit sinds anderhalf haar in een tehuis. Heb wel vanaf de geboorte veel filmpjes gemaakt. Ze is zo dement als een deur. Het was zo lief. Ze hebben net een uur hand in hand gezeten, en ff op schoot maar hij is wat te zwaar voor haar. Hihi ze bleef maar roepen: wat een prinsesje! Het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien ? wat een mooie wandelwagen. ? elke 2 minuut opnieuw. Heb maar niet gezegd dat haar lieve prinsesje een piemeltje heeft ???

Hey!
Charlie heeft nog steeds geen tand ? maar het CB had gezegd dat je het binnenste van het brood in kleine stukjes in de wangzak moet drukken want dan gaan ze automatisch een kauw beweging maken. En dat gebeurde ook echt. Daarnaast smolt dat kleine stukje brood ook. Maar dan nog?

Wat fijn dat Owen en Omi kennis hebben kunnen maken. En zo lief dat ze dat zei. Ook al was het misschien niet juist. Dementie is wel heel heftig.

Hier zijn mijn schoonzus en vriend over voor een weekend bij mijn schoonouders. Dus daar gaan we straks heen. Zij hebben een meisje van 30 december, dus 6 weken jonger dan Charlie. En dat is ook een vlotte dame. Dat is de schoonzus die al met krap 4 maanden een soepstengel gaf. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Ik zal Charlie nu even een fruithap geven van mango en banaan. Ben benieuwd wat hij er van vind ?

En hoe was het met je nichtje?? ? at ze al pizza?? Hoe beviel de mango? Ow is gek op mango ?

Hier een emotioneel dagje ? zoals elk vrij weekend ondertussen ? ik had besloten mn opleiding om te draaien. Ipv eerst de opleiding daarna 2xcursus andersom. Gezien de opleiding 3 jaar in 1 jaar gepropt is durf ik het niet aan met het slechte slapen en het zicht op nog een half jaar oortjes ellende tot de operatie ?? dus fotografie eerst! Dus ik was al op pad voor een werkstation en een camera. Bleek mn moeder samen met mijn oom een kei goede camera te hebben aangeschaft achter mn rug om. Vond ik zo lief! Hierdoor meer budget voor een goede laptop. Je hebt best een pittig apparaat nodig voor foto/video bewerken ? . Ik vind het zo lief, had het niet aan zien komen ?

Ow heeft nu 3 tanden ? hij had vandaag 6x zure kakven ja hoor dr steken weer 2 scherpe stukjes uit. Hoop dat hij nooit op mn tepels gaat knauwen. Tot nog aan toe niet gebeurd ?

Fijne moederdag!
Moest helaas een corona test laten doen op moederdag? Nog aan het wachten op de uitslag.
Super lieve 'krant' van mijn oudste gehad met al mijn goede kwaliteiten opgenoemd en wat hij het leukste aan mij vind... Ik smolt?❤️
Hij is veel te pienter, want hij had stiekem erin gezet dat hij Monopoly spelen met mij het allerleukste ter wereld is. Hij vond, nu ik toch de uitslag van de corona test moest afwachten, dat ik prima de tijd had om te spelen?. Dan heb je me... Afijn, ik heb dus een aantal uur Monopoly gespeeld! Terwijl het heerlijk is buiten..... Normaal zouden we gaan wandelen met z'n allen.
Hoop dat jullie een fijne dag hebben!

Terug
Bovenaan