Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Haha... je borsten zindelijk... nog nooit van gehoord maar vindt m wel grappig.
Oh nog 5 maand. Zielig! Zo sneu als ze last hebben...
Welke pap doe jij door de melk?

Heb nu de Olvarit 6mnd pap. Maar vind dat ie niet echt lekker mengt heb steeds een hele bats granen op de bodem. Hierna denk ik weer Biobim die vond Ow erg lekker (vd hippie winkel lekker omrijden weer dus ? Ik was net ff opgelucht ? ow had gister de folders te pakken en echt binnen 10 seconde een volle mond folder doorgeslikt ? godzijdank zag ik dat ik de krant er bij de 2e druk uit is gekomen ?

O jee, die gekke Owen! Papier eten??

Charlie is officieel nog geen 6 maanden maar ik heb wel vast 6 maanden potjes gehaald. Zit misschien wel wat meer smaak aan. Ga het gewoon proberen.
Heb hem afgelopen dagen wel een reepje mango, een stuk paprika en een wortel gegeven en dat stopt hij dan wel in zijn mond, dus van ervaart hij de smaak wel en daar neem ik maar genoegen mee.

Ik kom er net achter dat 1 van de kinderen op mijn werk, het dochtertje is van een ex-vriendje. We waren 15 en 16 en hij was mijn eerste vriendje dus het stelde niet veel voor maar tis best een gek idee dat ik nu 1 á 2 dagen voor zijn dochter zorg. Gelukkig is het een super leuk meisje van een jaar en 1 maand. (Was wel kak geweest als het een irritant kind was geweest).

Charlie heeft hier trouwens flink huisgehouden vannacht. Heeft manlief en mij tussen 4 en half 6 wakker gehouden en om kwart over 6 ging de wekker omdat ik half 8 op het werk moest zijn? ben blij dat het mogen Hemelvaart is en we een dagje vrij zijn?

Hoop dat alles goed gaat met jullie!

Hihi hier ook terror.! Peuter en baby omstebeurt. Dochterlief wilde perse bij ons slapen, wat prima is als ze gewoon gaat slapen ipv kriebelen en etteren. Dus hup naar bed. Ze kwam elk uur. Vandaag ook de hele dag ruzie zoeken en moeilijk doen bah. Zeg het niet graag maar bah! Owens oor is vanmorgen ontploft. Allemaal donker bruine drab ? maar vanaf dat moment was hij kei vrolijk ? hoop dat alles eruit komt en blijft. We hebben hem net gewoon op bed kunnen leggen dat is al weken niet gelukt ? dus ben eerlijk gezegd benieuwd ? hoop dit keer langer als 3 dagen ?

Ben net gebeld ivm die vacature hoeveel uur ze op mn contract mochten zetten ? had het heel niet aan zien komen dus ben wat overdonderd. Eerst maar ff kennismaken hihi.

Gek he als je mensen opt werk zo terug ziet. Ik heb ooit een ex zijn vader verzorgd. En van een one night stand zn oma dat was erg ongemakkelijk. ? vond je het niet heel gek om hem te zien??

Ik gun ieder een normale nacht ???

Aaah Sam wat fijn dat ze je terug hebben gebeld! Hoop dat jullie na de kennismaking tot een mooi gezamenlijk plan kunnen komen. Zou misschien wel veel meer rust geven icm Owen en z'n oortjes en de cursus die je gaat doen. ??

We hadden net de primeur van Charlie die achteruit tijgerde ?? kind gaat het zo vlot als zijn broer als hij dit tempo aan houdt. Vorige week begon hij echt met rollebollen om bij speeltjes te komen, dus buik-rug-buik-rug en toen lag hij al onder de bank. En nu duwt hij zichzelf dus naar achter en ligt hij weer steeds onder de bank. Ook zie ik hem al wat half overeind komen via de zij, als hij achter zich wil kijken waar het speeltje nou gebleven is ?

Ik ga duimen voor een heerlijke rustige nacht voor ons allemaal! Ik lig zelf ook al plat en ga vast slapen (just in case ?)

Oh en ik heb mijn ex-vriendje zelf niet gezien, maar herkende haar achternaam en toen keek ik nog eens naar haar voornamen en toen klikte er ineens iets. Ze werd door mama gebracht en gehaald.

Maar ja denk dat we anders beide even heel gek hadden staan kijken. We hebben namelijk onderling geen contact meer. Maar een goede vriend van mij, is zijn beste vriend. En toen we verkering hadden waren mijn zussen en ik bevriend met hem, zijn beste vriend en diens broertje (en dat broertje was gek genoeg toen mijn beste vriend, maar dat contact is ook verwaterd ?)

Maar via via wist ik dus dat hij vorig jaar papa was geworden van een meisje met deze namen en zijn achternaam komt niet vaak voor hier in Leeuwarden dus kon toen ook niet meer missen.

Hihi hier ook vol in zn achteruit ? vind het altijd zon vreemd gezicht .
De peuter heeft geslapen ow kwam 2x, das al 3x minder ? ook pakt hij sinds zn klapoor de speen weer iets dus ik ben geen menselijke speen meer snachts ? hoezee hierdoor haat het terug leggen wel makkelijker. Hij werd jammer genoeg wel weer heftig schuddend wakker dus ben bang dat de verlichting van korte duur is ? zonnetje schijnt dus positief de dag in. ✌️ fijne dag allen

Hier ook een achteruit tijgertje. Zo grappig. En ze gaat steeds in de kruip houding. Schuift dr beentjes maar niet de armen dus dan valt ze. Gelukkig vaak als we het zien hebben we onze handen er al onder.
Oh zo hopen dat het niet zo snel al terug komt...

Terug
Bovenaan