Oktober / November 2020 Baby's! ♥

En is de uitslag al binnen van je test? Hopelijk negatief. Ook ik had getest op moederdag en gelukkig negatief.
Wat leuk om je kleintje dan met omi te zien. Hoe bijzonder... haha en dat t prinsesje dan een piemeltje heeft maakt niet uit toch?

Hier ook nog geen tand te bekennen. En alleen het fruit gaat nog maar goed. Denk wel soms dat ze niet meer genoeg krijgt aan borstvoeding dus dat ik misschien nu toch maar naar flesvoeding moet overstappen...

Alle testen negatief?? Hoop dat jullie een fijne moederdag hebben gehad! Hier dubbeldruk manlief was ook jarig ?

Hihi nee hoor ben aardig “genderneutraal”. Wilt kind roze dan draagt het roze, wil het blauw ook dikke prima. Spelen met een pop best, auto ook goed ? jurk aan prima ? glitter tutu kan allemaal ?

Hier de eerste tand al bijna volledig deruit. Andere 2 op de helft. Denk dat zn oren daarom nog extremer zijn. Nachten zijn hier weer extreem rommelig. Pakt zn speen ook niet dus zoekt ook echt troost bij de tiet

Heb vandaag ookal 2x de gedachte gehad om te stoppen met de bv. Krijg het amper bijgekolft nu hij steeds aan de tiet hangt. De oudste is op het moment ook al een poosje terror, heb echt geen ruimte voor die ongein ?? maar ik wil gewoon niet stoppen ❤️ vind het zo gezellig en knus. Misschien voor erbij of alleen de ochtend/nacht. Eerst maar ff een paar weken aankijken heb al vaker gedacht in zon fase van waanzin fuckit. En daarna toch steeds super blij dat ik niet gestopt ben. Maar je kunt nu toch bijvoeden marin?? Meer fruithap? Extra schep pap?

Hey!

Ik hoop dat iedereen een fijne moederdag heeft gehad. En dat alle testen negatief waren?

Hier gaan we weer een drukke week tegemoet. En natuurlijk heeft Charlie uitgerekend deze week zijn ritme weer omgegooid en is hij dus nu steeds tussen 5 en half 6 wakker. Slopend!

Hebben jullie de kids al wel eens in de tafelstoel???

@sam, wat ontzettend lief van je familie dat ze een nieuwe camera voor je hebben gekocht! Dat moet een grote naar fijne verassing zijn geweest! Ik hoop dat je er flink veel plezier van gaat hebben. En ik denk dat het een verstandige keus is om de cursus en de opleiding om te draaien, want kan me voorstellen dat het wel even flink aan poten word met alles wat er gaande is.

Sorry dat ik zo afwezig was de afgelopen dagen. Het zevende deel van de boekenreeks de zeven zussen is vorige week uitgekomen en ik moest en zou hem dit weekend (uit)lezen. Was echt zeer de moeite waard? maar nu weer een jaar wachten op de afsluiting dus dat is wel echt stom?

Ik wens jullie allemaal een fijne avond!

Ja klopt. Meer bijvoeden doen we ook. Maar vaak dan loopt ook mn borstvoeding wel snel achter uit. Ik heb nooit veel over. Ook geen natte zoogcompressen of zo haha. En ik heb me nog niet laten vaccineren door de borstvoeding. Werk wel in de zorg maar omdat er nog zo weinig bekend is voel ik me er nog niet zo goed bij om te vaccineren als ze nog borstvoeding krijgt.

Haha heerlijk idd dat genderneutraal . Doen we hier ook!

Oh ik ben ook zo benieuwd naar de zevende zus. Heb m nog niet in huis maar dat zal vast niet zo lang duren. Heerlijk dat je even lekker hebt kunnen lezen. Ik heb nog niet echt rust in mn hoofd om echt lekker te gaan lezen sinds de kleine er is... wie weet kan de zevende zus daarbij helpen haha

Die terugloop merk ik ook indd. Hij eet steeds meer ? nu had hij net een avondfles gekolft met 2 el pap in totaal -+210cc en nog wil hij aan de tiet. Terwijl hij net nog een bak sperziebonen naarbinnen heeft staan harken. HOE DAN?! . Dacht eerst dat het vooral troost was. Maar hij lurkt nog aardig wat naar binnen en ik durf er geld op in te zetten dat we om 2uur weer een date hebben. Die oren blijven drama vandaag weer zitten kibbelen met de Kno, hij heeft nog maar 5 maand te creperen. MOEDELOOS. Ben wel gestart met de eerste cursus ? pittig maar het geeft me zoveel vreugde/perspectief ❤️

Zeven zussen hoor je veel over ? niet echt mijn genre denk ik ?

Wij hebben nu dus die super deluxe schommelstoel/eetstoel ben er wel happy mee. Vind hem nog steeds belachelijk duur maar ik kan hem eindelijk fatsoenlijk eten geven zonder rugpijn ? gewone stoel issem nog niet

Natte compressen heb ik trouwens ook bijna nooit marin ? doet me denken aan een uitspraak van iemand laatst. Je borsten worden zindelijk door de maanden heen ?

Terug
Bovenaan