Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey!

Wat fijn dat je even geen menselijke speen hoefde te zijn. Hoop dat nu de troep er uit is, het ook even rustig blijft.

Hebben jullie allemaal genoten van het mooie weer? Wij hebben twee muren in de woonkamer geverfd. Wonen bijna 4 jaar in dit huis en hadden een zwarte muur, maar die was zo vies geworden dat ik besloot wat nieuws te willen. Is super mooi geworden.

Ik heb voor Charlie net een beetje uit een 6 maanden potje opgewarmd en het is gewoon helemaal op en ik denk dat hij nog wel meer had gegeten als ik het klaar had gemaakt? het was de risotto met lentegroente van de Jumbo. Vond het heerlijk. En het was niet eens 'iligaal' want hij is vandaag 6 maanden ?.

Hoop dat iedereen genoten heeft van het mooie weer!

Waar ik al bang voor was. Halve dag krijsen vd pijn en weer... je raad het nooit.. koorts ??? peuter ook... tussen de krijsbuien door een kleed in de tuin gegooid en nog wat leuke momenten gehad ? morgen maar weer de kno bellen. Ik voel me koos kansloos ?

Welke kleur is je muur?? Heb vanmogge ook de lentegroente gescoord hihi ben benieuwd. Vandaag worteltjes met zoete erdappel hij heeft gesmuld.

Hey!

Kleuren zijn wat lastig uit te leggen. Beide zitten in de grijstinten maar de ene is lichtgrijs met een neiging tot groen. Die zit over de gehele muur. In het midden van de muur hebben met een donkere grijstint die neigt naar blauw een cirkel op de muur gemaakt. Ik probeer een foto toe te voegen maar het lukt niet?

Hier weer een lange werkdag achter de rug. Merk dat Logan me dan ook echt mist en zelfs Charlie is dan echt blij om me te zien.

Charlie had vandaag een half potje fruit op en sloeg vervolgens al een fles over. Ipv half 11 de fles, kwam hij pas na zijn slaapje om 1 uur.. om 5 uur weer een fles gehad en toen om half 7 nog een paar flinke happen groentehap. Waar hij echt zijn mond wagenwijd voor open deed? toen nog even gek gedaan en nu liggen ze allebei al te slapen?

Hoop dat jullie dag weer beter ging Sam en dat ze wat behulpzaam waren bij de KNO afdeling?

Hihi ben benieuwd klinkt kunstig!

Ja heel behulpzaam ik had mazzel Sterres vaste arts van de buisjestijd was er. Wat een held ❤️ hij heeft een ander an voorgeschreven (ster was ook resistent voor amoxiciline) dat wist hij gelukkig ook nog. Ook oordruppels met AB. Dus dubbelop. Mocht dit niet werken gaat hij ons helpen bij evt een spoed plaatsje elders waar ze nog wel gewoon opereren.

Ik hoop dat het aanslaat en al het hak, snij en prik werk bespaard blijft.

Net mn eerste feedback gehad op mn eerste “huiswerk” hihi. Potjandosie voelde me weer een brugpieper ?? mn eerste goede beoordeling (strebertje ?). Helemaal blij

Het is gelukt! Hierbij de foto ?

Wat fijn dat ze je zo goed geholpen hebben. Ik ga duimen dat het werkt en dit jullie door het laatste half jaar heen gaan helpen?

Gefeliciteerd met je goede beoordeling! Heb je trouwens al enig idee wanneer je het kennismakingsgesprek hebt met de nieuwe organisatie?

Wat gaaaffff!!!! Super leuk gedaan!! Hoe kom je erop? Hihi charlie ? heerlijk

Ze bellen als goed is maandag, zal ze ff uitleggen dat ik dan middennin mn nachten zit en met Ow. Ga ze vragen of het eind vd week kan of ma/didag de week erop. Zou het rot vinden als ik half dood aankom ? keek net ff in de spiegel, ik ben eraan gewend geraakt om kort te slapen maar mn gezicht tekent wel echt flink de laatste tijd. Trekt gelukkig wel steeds snel bij maar elke beroerde nacht zie je echt direct ? ook mn denk/reactie vermogen is om te janken ?

Wat mooi geworden zeg!! Is de cirkel van behang of verf?
Hopen Samson dat t helpt. Fijn dat je een bekende arts had!
Oh en dat tekende gezicht... Haha... hier ook. Als ik niet wil dat mensen me echt steeds vragen of ik moe ben moet ik echt veel make up op doen haha.
Ik doe de groentehapjes echt alleen nog groente. Jullie dus al met meer er door?
Fijne dag allemaal.

Hey!

De 6 maanden potjes mixen de groente wat meer en gaan inderdaad vaak gepaard met rijst of aardappelen. Al moet ik zeggen dat veel van de 4 maanden potjes nu ook al rijst of zoete aardappel toegevoegd hebben.

De cirkel is van verf. We hebben eerst het midden en de diameter berekend, toen met potlood de cirkel op de muur getekend. Toen met de lichte verf de buitenkant van de cirkel geverfd en de rest van de muren met de lichte kleur en toen heeft mijn man met een kleine lak roller en de kwast de cirkel geverfd. Super knap dat hij het gedaan heeft, ik durfde niet?

Ik kwam het idee tegen op Pinterest en heb er toen iets eigens van gemaakt. De planken hadden we al hangen en gaan we nog 1 aan vast maken zodat het wat symmetrischer word. De autist in mij vind dit namelijk storend ?

Terug
Bovenaan