Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey meiden! Wat rustig hier! Sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd, druk gehad en flink ziek geweest. Het was gelukkig geen corona maar de ouderwetse griep? Ben nu nog niet helemaal de oude.
Leuk gedaan zonnebloem! Ik kan er ook niet tegen dat iets niet symmetrisch is maar dan vind ik dat ik me niet zo niet aanstellen en dan maak ik het toch weer expres asymmetrisch?
Schoonmoeder uit België langs geweest gisteren, heeft haar tweede kleinzoon voor het eerst gezien. Was behoorlijk bijzonder en emotioneel. Mijn kleine blije ei heeft haar dag gemaakt?
@Marin; groentehapjes variëren hier. Soms alleen 1 of twee soorten groente, afzonderlijk of door elkaar. Ik voeg nu zelf steeds vaker pasta of aardappelen toe. Laatst zelf bruine bonen met appel gemaakt, dat was een hit ?. Ik voeg nog geen vlees, kip of vis toe maar hij eet ook uit de potjes en daar zit het wel in. Wij eten zelf vaak vegetarisch dus heel veel vlees zal hij toch niet krijgen? Ik durf alleen nog geen linzen/kikkererwten als vervanger te geven. Meneer eet zijn groente en fruit nu zo goed dat hij heel slecht zijn melk op drinkt. Hij krijgt nu tussen de 500 en 600 binnen waar hij voorheen over de liter ging. Zijn nu overgegaan naar vier voedingen per dag en hij drinkt er geen één in één keer op.
Verder zijn de slaapjes overdag een rommeltje, what else is new?? Komt nu op maximaal twee uur in totaal overdag met vaak hazeslaapjes van een half uur. In de nachten slaapt hij ongeveer in totaal 10,5 uur (met onderbrekingen?) dus hij komt toch wat te kort?. Maar goed, de oudste was (en is) ook geen langslapers. Logan maakte me de eerste maanden gewoon lekker met die slaapjes overdag van hem??
Hoe is het met jullie?!

Indd stil hier! Gaat goed hier ook wat drukkr dagen zit weer in de nachtdienst. Mn dochter had ook weer een klapoor ? kind was weer enorm bewerkelijk de laatste dagen. Het lijkt dr wel opgelucht te hebben.

Kleine jongen reageert nog matig op de antibiotica ? ik geef het op.

Voor de rest het idee dat ik keihard rondloop maar amper vooruitkom. Na dit riedeltje weer ff mn rust pakken ? ik ga de kids op bed leggen, fijne avond allen ?❤️

Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest Zonneschijn. Hoop dat je snel opknapt.

Succes nog even met je werk riedeltje. Heeft de andere organisatie nog gebeld???

Wij kruipen weer lekker met een Harry Potter film op de bank? fijne avond allemaal

sorry dat ik er een poosje niet was, wou vorige week posten maar elke keer kreeg ik een fout melding als ik wou posten..

ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Ik had ff een dipje qua energie, denk dat het al die maanden daarvoor qua energie iets te goed ging.. moet nu ff weer wat energie hervinden... 

Hihi allemaal afgeleid ?

Indd weer wat opgeknapt zonneschijn??

Helga klopt, de app had foutmeldingen steeds
, sinds ik hem opnieuw geupdate heb doettie het weer ? was echt kansloos.
Wat jammer vd dip! Hoop dat je snel weer jezelf wat op kan laden ❤️ hoe gaat het verder met jou en Sophie? Fijn om weer wat van je te horen.

Hihi harry potter ? ik herken het wel. Wij hebben van die foto hexagons aan de muur en voor de speelsigheid moeten die ook asymmetrisch. Toch blijf ik steeds nieuwe bestellen om ze weer semi-symmetrisch te
Houden ❤️?? mn man word vaak gEk van me.

Hey!

Wat een dag! Eerst 6 uur wakker door Charlie, toen half 8 werken, half 6 pas klaar en toen 19.00 uur nog een online bijeenkomst van 2 uur? ik ben gaar gekookt ?

Manlief heeft de planken hier nu aangepast en het staat wel echt mooier.. Nu alweer aan het nadenken over de volgende klus. We vinden het zo heerlijk om dingen te bedenken en uit te werken zodat manlief het kan doen. Al vind ik verf klussen altijd wel leuk om te doen.

Hoop dat alles goed gaat met jullie!

Heerlijk wij zijn ook altijd wel dol op samen klussen ❤️

Hier nog steeds oren ellende. Ik hoop dat de kuur alsnog aanslaat. Anders weer bellen ?

Ben heerlijk bezig met fotografie, ik geniet er echt van. Vind het wel lastig dat het steeds ff gauw moet ? ook mn laptop laat te wensen over dus kom maar door met het zomergeld ??

Terug
Bovenaan