Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Wat fijn dat je zo geniet van de fotografie! Wat voor foto's maak je? Natuur of familie o.i.d?

Wel balen dat de oren maar niet opknappen.

Een werkdag van 8,5 uur is normaal en eigenlijk ook de max, maar soms ruilen collega's onderling en dan komt het voor dat je wat langer moet blijven. Ideaal is het zeker niet. De training van 2 uren is normaal altijd live op vrijdagochtend maar dankzij corona dus nu online en op avond.

Heb vannacht 2 uur geslapen echt vet balen na zo'n lange dag?? dus ben vandaag thuis gebleven van het werk, ik ben gewoon op.

Heb nu overstuur mannetje. Reageer later weer wat uitgebreider

Ahh!! Wat sneu!! Niet ziek hoop ik??
Goed dat je ff thuis blijft. Pfrt ik heb ook ff een dippie ? migraine en 2 kids die om 5u al uit bed waren ??
Kansloos. Ook beide weer/nog steeds verhoging zo maar weer het medische bel rondje ???

Ik vind portret fotografie het allerleukste. Voornamelijk de kids moeten eraan geloven. Mn dochter zegt ook steeds: mama ik ben joyw foto frikandelletje toch?? (Foto modelletje ?). Smelt ??

Foto frikandelletje ? zo schattig! Ben wel heel benieuwd naar je foto's ?.

Charlie toch echt wel ziek. Sinds de pseudokroep, is hij steeds op en neer aan het gaan met temperatuur en hoesten en snot. En vanochtend had ik hem een paracetamol gegeven maar na 3 uur was zijn temperatuur amper gezakt. Dus toch even naar de huisarts geweest en hebben Amoxicilline gekregen voor 7 dagen. Hopelijk knapt ie daar snel van op. Temp was net al 39.1, 6 uur naar de laatste paracetamol.

Ik ben vooral heel moe. Manlief is ook al de hele week ziek dus gaat lekker hier in huis.

Nu dit weekend maar flink in de rust!

Ahhh zielig he! Hier ook nog 3 dagen ab ? Ik voel met je mee! ? niks is zo zuur als een ziek kind. En ook de vermoeidheid die doorwerkt op de rest van het gezin.

Ik realiseer me nu pas weer dat Charlie nog nooit echt ziek is geweest. Alle andere keren waren niet fit maar nu is hij echt ziek. Jengelt alleen maar, is constant moe. Billen zijn fel rood maar hij poept zoveel? echt zo'n cirkeltje. Hoop dat de antibiotica snel aanslaat.

Wat naar dat het bij jullie niet veel beter gaat Sam. Heb je weer gebeld?

Hoop dat alles verder goed gaat met iedereen. Wel echt snert weer dit weekend ?☹️

Ahhh sneu!! ? ja heb weer met de kno gebeld. In het kort alles wat ik met de vertrouwde arts had afgesproken kon ik van tafel vegen. Wie dacht ik wel niet dat ik was. Dat schudden zag er sneu uit maar jammer dan. Hij heeft pijn, wederom jammer dan. Nog 5 mnd pcm in zijn poeperd en hij is vast zo goed als nieuw. Dat hij al 10 wk bijna continu koorts of verhoging heeft was ook prima. Ik was ziedend. Drama dit. Maar precies het zhuis zoals ik hem herinner van mn dochter.

Indd bout weer, wilde ff gaan fietsen met de dochter maar denk dat t hem nie word.

Nuff middagdutje gezien het vannacht weer drama was ?? fijne dag allen

Jeejtje Sam wat klote! Kun je geen seconde opinion vragen bij een ander ziekenhuis? Want dit is toch gewoon geen doen.
Hoe verwachten ze dat je dan gewoon blijft functioneren? Echt soms mist er echt een stuk inlevingsvermogen.
Hier even aan self-care gedaan en eeeeindelijk weer eens naar de kapper geweest. Zo fijn?

Heerlijk ❤️ moet ook echt ff weer es mezelf gaan verzorgen ? heb wel weer ff met het frikandelletje geshoot ? MAMA IK WIL MN UNICORN ZOMERJURREK AAN!! ? best!

Nou ja het probleem is Ow staat erop voor zijn verjaardag in oktober om buisjes te plaatsen. Beetje een wrang verjaardagskado ?.
Spoed operaties doen ze wel maar daar zit ook een wachttijd op van 5/6 mnd op dus kom je op hetzelfde uit ? mits hij een super spoed word maar daar vinden ze hem weer niet slecht genoeg voor gezien hij alleen moeilijk drinkt maar wel drinkt en niet afvalt ?

Terug
Bovenaan