Hihi leuk die bedrijvigheid weer! Hier ook een druk knulletje. Tijgert en indd in zn achteruit. Elk kind is anders. De oudste sloeg kruipen eerlijk gezegd bijna over die stond rond 7/8 mnd aan de spijlen vd box ? (kind was belachelijk sterk door alle frustraties en overstrekking).bij haar was elke ontwikkeling pure drift tot ze het kon ?? voelde ook nooit echt als een baby meer een agressieve peuter in een babylijfje ? Ow is daarintegen een tevreden knulletje dat graag op zijn lompe maniertje alles enigzins vlot ontdekt. Of iets lukt of niet alles is prima en lollig. Ik denk dat elk kindje wel iets heeft wat super goed gaat of wat trager. Waar de 1 goed slaapt, staat de ander weer te ouwehoeren snachts. Waar de ander vlot beweegt, eet hij/zij belabberd. Ik denk ook dat “opschep” ouders ook een hoop niet vertellen of niet zien. Bij het cb prezen ze mn dochter dat ze o zo vlot was. Ik vond het zelf ook knap maar eerlijk gezegd eerder vervelend. Elk “sprongetje” ging echt gepaard met veel frustratie, en was voor ons echt slopend. Dat werd gek gevonden want jee het was toch knap?? Maar naast dat ze een huilbaby was,waren deze fases echt doodvermoeiend. Of sowieso het taboe op soms er ff helemaal klaar mee zijn ?
Alles heeft zn voor en na. Maak je niet te druk, nu lijken de verschillen soms groot maar straks halen ze gerust een inhaal. Sterre liep met 11 maand, haar neefje met 14 maand, en zoon van vriendin pas met ruim anderhalf jaar. Allemaal ong even oud, nu lopen ze weer aardig gelijk op. Vind ik trouwens ook met zindelijkheid. Word ook zo op gedrukt. Ster was daar weer laat mee, maar ook hup ineens zindelijk. Komt echt goed ❤️