Goedemorgen dames! Ik lees iedere keer mee maar ik kan niet altijd reageren omdat ik een probleem met inloggen heb!
Ook hier lijkt het alsof de hele dag uit eten geven bestaat door al die hapjes ?. Brood geef ik niet structureel want hij vind het niet lekker. Druk een hele boterham in zijn handen omdat hij dat interessant vind en daarna begint het frummelen.. Stopt het even in zijn mond, doet een motorboot na een gooit alles weg!? De korsten eet hij wel goed tijdens een wandeling. Ook geprobeerd met een beetje margarine maar dit bleef kleven aan zijn gehemelte en hij stikte er bijna in, spuugde heel veel maaginhoud daardoor uit. Hij vind het ook niet lekker. Pap vind hij al helemaal verschrikkelijk dus we doen lekker rustig aan met brood.
Hij krijgt wel lepeltjes pindakaas, zalig vind hij dat! Ook gekookte ei vind hij heerlijk. Aardbeien lust hij niet, als het door mijn eigen gemaakte prak zit kijkt hij me heel boos aan en doet weer een motorboot na ? Ook Mango is lastig. Bijna alle soorten groenten eet hij heel makkelijk. Gisteren bietjes met aardappel voor hem gemaakt en hij vind het heerlijk. 'mmmm' geluidjes, trillende handjes en roepen om meer? .
Eetschema is dus gewoon wat mij uitkomt en hoe hij slaapt (overdag nog steeds drama met slapen, ook door zijn tandjes denk ik die nu echt doorkomen). Elke dag krijgt hij fruit in de ochtend, groente/koolhydraten avondhap en tussendoor is het iedere keer iets anders. Verder vier flessen.
Qua ontwikkeling tijgert hij vooruit, kan stevig rechtop zitten maar doet liever een tuimelaar na ?. Hij is heel erg sterk! Gooide gisteren vanuit buikligging een speeltje 4 meter ver! ? Verder doet hij dingen na, zoals nee schudden. Ook pakt hij dingen tussen duim en wijsvinger en bestudeert dit grondig. Kan stevig rechtop staan maar trekt zichzelf nog niet op. Regelmatig gooit hij dingen op de grond om te kijken wat het doet, ook tussen de spijlen van box en bed door. Doe-liedjes zoals 'dit zijn mijn wangetjes' en 'klap eens in je handjes' vind hij prachtig?.
Hij is wakker, dit was het even voor nu? Fijne dag dames!