Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Zo een verhuizing net 2 kleine kids. Dat wordt vast pittig. En een nieuwe baan. Gefeliciteerd. Heerlijk dat je kan uitwaaien op Texel en dat er beter weer komt. Wij hadden wel een strandtentje... maar dan nog was et veel zand en dus direct douchen en schone kleren aan als we er weer waren.
Wij gebruiken de brildrager nog wel. Deden we bij de anderen ook wel. Ook wel lang nog hoor. Tot voorbij een jaar wel. Daarna werd het een rugstoeltje .

Hier geef ik ook wel repen komkommer. Kan ze toch aan de smaak wennen ook al eet ze er nog niet echt van.
Bed en box nog niet naar beneden want vind het nog zo gezellig. Denk dat het bedje wel echt gauw naar beneden gaat omdat ok er dan niet altijd bij ben en mevrouw doet nu soms wel de handjes op de rand van de box, dus wie weet ook straks in bed.
Heeft je bedje niet nog een tussenstand? Of komt die dan gelijk echt laag? Lastig idd met naar bed brengen dan

Hihi nee verhuizing met de vakantiezooi niet echt verhuizen?
Ook geen tussenstand v het bed. ? Zodra hij (bijna) zit gaat ie naar beneden denk ik. Met de slaapzak is hij gelukkig wat passiever.

Hier ook een beetje het uitkomt. Was vanmorgen gek druk dus geen fruit maar een extra flessie. Gister weer een extra broodje.

Indd actief draadje, zijn er maar weinig volgens mij hihi

Texel klinkt wel even heeel lekker! Helaas geen strand tips?
Hier gaat de box er ergens in de komende week uit. We gebruiken dat ding gewoon weg niet.. Charlie ligt altijd op de grond?. En Charlie ligt nog altijd in de co-sleeper of bij ons in bed dus zijn eigen bedje ligt nog hoog. Die gaat naar beneden zodra hij kan optrekken of wanneer hij zelfstandig gaat zitten.
Hier echt een #momfail. Ik ben vanmiddag vergeten Charlie de fles te geven. Heb waarschijnlijk z'n honger aangezien voor vermoeidheid ? voel me echt zo dom. Heb toen ik er achter kwam eerst maar een potje gemaakt met wat water en toen nog een fles gegeven.
Straks om 22.30/23.00 maar een 210 fles. Want ja hij heeft nu 3x 180 gehad dus dat is niet heel veel.

Ik heb wel eens verteld toch dat mijn schoonmoeder de neiging heeft om Charlie dingen te geven, waarvan ik liever niet heb dat hij het krijgt... Vanochtend was hij bij oma en was zijn nichtje van een jaar er ook. Heeft ze hem een liga koekje gegeven voor kinderen vanaf 12 maanden, waar ook nog eens melk in zit ?? Charlie had echt zo'n buikpijn. Dus was even flink pissig net.
Straks maar even met de Friends Reünie en een lekker zomers biertje?

Ohh ik had het laatst ook ? hij wilde geen thee, dus ik dacht in mn hoofd drinken aangeboden prima, alleen werkte dit 4 uur door ipv 2 uur. Fruithap ook vergeten ? hij was me toch gretig daarna ooooops gelukkig nog maar 1x gehad ???

Hier ook eigenlijk nooit in de box(heb een reiswieg). Ster wilde er ook nooit in, ow soms als hij echt enorm last heeft van zn zus. Maar meestal wil hij zelf niet. Mn man gebruikt hem wel dan pikt hij het wel?? Bij mij niet ?

Proost!

Gefeliciteerd Sam!
Ik geef Logan als toetje afentoe wel een beetje kwark of yoghurt zonder toevoegingen maar dat mag geloof ik ook. Hij vind het heerlijk en heeft er verder geen last van.
Box is te klein voor deze tuimelaar, gebruik het alleen als ik hem veilig moet weg leggen aangezien we een hond hebben. Hij speelt voornamelijk op de grond op boxkleden maar hij is zo beweeglijk op het moment dat hij daar ook binnen twee seconden af is? Ligt hij weer half onder de bank te giechelen.
Kunnen jullie kleintjes ook al zo stevig staan en stapjes zetten? Hij gaat nog niet uit zichzelf staan maar trekt zich op aan mijn handen.
Zand is onvermijdelijk op het strand? zo'n tentje is vooral om de zon tegen te houden, ook heel belangrijk! Nog steeds goed smeren want de stralen gaan er alsnog doorheen. Tentje houdt geloof ik wel meer zon tegen dan een parasol.
Ik gebruik de kinderstoel nog niet, hij kan nog niet geweldig rechtop zitten. Ik pak dus nog steeds de wipstoel om de hapjes te geven.
Een fles vergeten is hier ook wel eens gebeurt op een hectische dag, zodra ik het door heb krijgt hij er dan gelijk één ?
De nachten zijn hier ook enorm wisselend trouwens. Door de tandjes soms een aantal keer krijsend wakker maar het nachtflesje is verleden tijd voor nu. Vaak is hij wel tussen vijf en zes klaarwakker en aan het geinen maar de laatste tijd valt hij dan toch weer in slaap tot 7/7.30 uur.
Geniet van het komende prachtige weer meiden!

Hey lovely ladies!
?️☀️?️☀️ Wat is het mooi! Zullen we dan eindelijk richtig zomers weer gaan? Ik hoop dat jullie allemaal van het mooie weer kunnen genieten.
Hier verloopt het weekend even heel anders dan verwacht. Wij hebben hier gister plotseling afscheid moeten nemen van onze oudste poes. Ze is 15 geworden en is 5 maanden na de start van onze relatie bij ons gekomen. Alle huizen, andere huisdieren, baby's en overige veranderingen heeft ze met ons mee doorgemaakt.
De kleuter was bij het inslapen, en bij het wegbrengen naar het crematorium. Die hebben we overal bij betrokken. Kregen zelfs een compliment dat ze het zo mooi vonden dat we echt als gezin de dag aangingen. Charlie was er uiteraard ook bij maar die vergeet het toch...
Iedereen die weer in z'n werk riedeltje zit, succes! En ik hoop dat jullie allemaal van het mooie weer kunnen genieten!

Wat zielig van de kat! Schrikken dat dit zo onverwacht is gebeurd ? wel heel fijn dat jullie dit samen als gezin zo mooi hebben kunnen afsluiten ❤️

Ik had zaterdag overgewerkt tot half 2 in de nacht, kreeg vanmiddag een migraine aanval. Kon niet stoppen met overgeven. Dus kon niet om 15u werken ben om 19 u begonnen ? heb het weer overleefd l ? ben op deze momenten altyd weer heel dankbaar dat ik geen alleenstaande mama ben. Echt respect, had ook mazzel dat het weekend was? mennnn ben blij dat t weer beter gaat, was echt zo beroerd ?

Hoop dat jullie wel hebben kunnen genieten van het weer ? dochterlief hadde hele middag buiten gespeeld was al mooi bruin geworden ? misschien kan ik morgen ff beige bleek worden ?? (ik blijf altijd bleek of 50 tinten verbrand)

Dames, ik kan met recht zeggen dat werken in de kinderopvang heerlijk is met dit weer. Veel buiten, niet te veel gekke dingen doen en als het te warm word gewoon met een baby is de schaduw gaan zitten ?
Merk dat het verdriet van de kat heel diep van binnen zit maar dat ik het voor nu ook even diep weggestopt heb. Wat kan zo'n beestje toch een groot deel van je leven zijn.
Hoop dat iedereen van het mooie weer heeft kunnen genieten!

Terug
Bovenaan