Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ach, dikke knuffel zonnebloem! Weet het maar al te goed hoe die huisdieren je hart gijzelen. Onze witte herder van 12 heeft toch nog het weghalen van de kwaadaardige tumor doorstaan dus leeft op geleende tijd.
Klinkt heerlijk, zo bij de opvang?
@Sam: ah! Ik ben niet de enige die die altijd verbrand. Alle mannen bij mij in huis zijn in een poep en een scheet hartstikke bruin. ?
Geniet van wederom een prachtige dag ?

Het slechte nieuws ging hier nog even door vandaag. Dus ondanks het mooie weer was mijn humeur niet geweldig maar o wat heb ik moeten lachen om de kleuter...
Ik zei we zetten even een badje in de tuin om in te spelen, wil je eerst nog een nieuwe zwembroek kopen of ga je in je blote billen in het badje? Meneer zegt, nee ik wil een nieuwe zwembroek dus wij naar de winkel. Komen thuis met 2 nieuwe zwembroeken en een uv-shirt (retail therapie ?). Thuis alles klaar zetten in de achtertuin en nog voor het badje vol is, heeft meneer de kleren uit en ligt poedeltje naakt in het zwembadje ??????? echt wat moet je met zo'n kind.

Charlie heeft ineens een mega rode wangen, weer koorts, op alles kauwen.. dus wie weet zit het eerste tandje er nu toch echt aan te komen.
Ook lijkt Charlie te gaan zwaaien dus dat zijn we een beetje aan het oefenen. Zo schattig!

Hier ook gepicknickt in de tuin ❤️ heerlijk! Ook de tuin al iets gedaan die zag me eruit ? verdient nog steeds de schoonheidsprijs niet maar alsnog beter als dat het was ?

Hihi die kleuters ook ? hier ook. Ster zal ik de watertafel vullen? JAAA!! Ik hem vullen kwam er een flats water op dr broek. JANKEN JOH! Mama ik ben helemaal nat!!! ?? ja duh! Later staat ze zelf te beuken op dat ding niks aan de hand ??? nog 1 nachtje doorbeuken en dan!!!! Vakantie ?

Nog even en dan kan de volksverhuizing beginnen Sam. Heel veel plezier op jullie vakantie!
Ik heb besloten dat Charlie naar zijn eigen kamertje gaat. We slapen gewoon amper, de hele week al en ik ben op. Mijn vakantie laat nog 8 weken op zich wachten dus maar even kijken hoe we het gaan doen en aanpakken, maar 1 ding is zeker... Zo kan het niet meer.
Ik heb misschien 4 uur slaap gehad en daar moet ik 9 uur op werken vandaag. Hoe dan?
Succes met alles vandaag!

Fijne vakantie Sam! Is alles gelukt met de volksverhuizing?? Ik hoop dat jullie het weer van afgelopen week houden.
Hier verder geen bijzonderheden. Beetje stilletjes na alles van afgelopen week.
Vanochtend wel een keigoed gesprek gehad met mijn manager. Was echt helemaal fijn en top.
Nu lekker in de chill!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen

Hay dames! 
Fijne vakantie Sam!
Ik hoop dat het slapen op zijn eigen kamertje vloeiend verloopt zonnebloem. Je hebt je rust nodig ?. Mijn tip is de eerste tijd hetzelfde bedje te gebruiken als dat nu bij je op de kamer staat. Ook nog niet direct lakens en dergelijke verschonen. Ik heb zelf een knuffeldoekje met mijn geur gegeven maar toen was Logan natuurlijk wel veel jonger.
Hier gaat alles ineens razendsnel; meneer heeft twee ondertanden door en er komt een kies aan, dat is veel te vroeg! Kies hoort pas tussen de 14-22 maanden te komen. Eerste was ook vroeg met de tanden maar dit is wel extreem.
Ook wil hij nu op zijn buik slapen, hij zit nu in die draai en klier fase. In de nacht draait hij direct op zijn buik maar zit hij soms met zijn benen of armen tussen de spijlen dus wordt hij wakker. Ook draait en wiebelt hij zo erg in bed dat wij hem in de nacht of in de ochtend regelmatig helemaal bovenin vinden. 
Overdag wil hij ook op zijn buik maar hij blijft daardoor lang wakker doordat hij op zijn buik naar buiten gaat liggen staren (het is een heel alerte baby). Ik heb dus toch maar weer het zijlig kussen gepakt maar meneer wordt zo nijdig dat hij het hele bed door draait met dat ding?. Even een lastige periode dus..
Ook een ander bedritueel sinds gisteren omdat we ook moeten tanden poetsen en hij de laatste tijd de 19 uur fles krijsend weg duwt (die kreeg hij op zijn kamertje voor het slapen). Beneden rond 18.30 uur de fles, naar boven om te douchen en/of om te kleden en tanden te poetsen voor de spiegel. Knuffels welterusten wensen, boekje lezen op schoot in zijn eigen kamertje, liedje zingen en dan op bed. Hij was heerlijk zen ?? Geen gevecht meer! Hopen dat het zo blijft, dan zit hij al vroeg in een goed ritme.
Geniet van de mooie dagen dames (niet als je in het oosten woont schijnbaar?)!

Ben benieuwd, hier liep de overgang naar kamer prima. We draaiden/snurkten elkaar enorm wakker, t scheelde soms echt wel 5x wakker worden. Nu de andere 10000x ??

Vanmiddag heeft mn man ook vakantie dus dat is fijn, vant weekend de auto ff volproppen ??? meine gute wat een zooi moet er mee... hoop dat t gaat passen ??

Terug
Bovenaan