Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hihi ik kwam de kamer in hij keek me aan en riep vet blij MAAHMAAAA!! Daarna wassie krenterig ? niet meer gehoord. Toevalstreffer misschien ?

Hey Ladies,
Sorry dat ik even geen uitgebreide reacties heb gegeven. Iets met drukte en een vol hoofd.
Ik moet vaker tegenover jullie klagen voer Charlie.. Hij heeft al twee nachten vet goed geslapen. Helaas begint hij de dag nog wel steeds tussen 5 en 6 maar vannacht heeft hij het zonder nachtvoeding gedaan. Van 7 tot 6 zonder eten. Wel met een groot potje groente en een fles als toetje. Ik hoefde vannacht alleen 2x om te draaien richting co-sleeper voor de speen.
Verder gaat hij steeds sneller en verder tijgeren.. je merkt dat hij meer kracht en handigheid krijgt.
Wek besloten om de slaap module van de Happy baby coach aan te schaffen. Ondanks dat het slapen weer wat beter gaat. Op de opvang slaapt hij steeds 1,2 of zelfs 2 uur. En doet hij dus nog 2 slaapjes. Thuis zitten we gemiddeld nog op 3 en soms zelfs 4 als hij echt alleen maar korte slaapjes doet.
@Sam, Charlie zegt ook steeds mamamamama het is overduidelijk alleen nog de ma klank maar ik reken het goed? zijn eerste woordje is gewoon mama.

Hoi hoi! Ik zit nu in een propvolle wagen ? wij zijn de aankomende week in chillmodus ?
De kindjes waren vant weekend erg bewerkelijk/huilerig allebei. Ow heeft er weer een half gebit bij ? de oudste was denk ik gewoon heel nerveus voor de reis ? ze zijn nu beide super happy dus hopen dat dat doorzet. Ik hoop dat jullie genieten van het mooie weer dat eraan komt! Tot de volgende!

Ik hoop dat de blije kindjes een goede voorbode zijn voor de rest van de week!
Ik hoptdat jullie even helemaal in de ontspanning kunnen komen.
Hier vannacht 2 á 3 uurtjes slaap. Charlie en een mug konden me maar niet met rust laten?
Vraagje.. Charlie is dit weekend 7 maanden. Nu eet hij 's avonds eigenlijk een heel potje groente voor 6 maanden leeg. En krijgt dan nog een fles, maar hij begint overdag steeds vaker de fles uit te stellen. Waardoor het best rot uitkomt. Is er bij jullie al een voeding af?
Zelf staat me bij dat je eerst de middagfles laat vallen en dat de ochtend fles naar tussen de middag verschuift, maar ik ben bang dat de tijd tussen 12 en 6 dan veel te lang is. Alleen op werkdagen kan ik dat potje echt niet eerder geven. Soms zie ik echt door de bomen het bos niet meer ?????

Ohh ik prop em gewoon vol ?? hier overdags nog steeds 3/4 voedingen 1xfruit, 1x brood, 1x groente. En eerlijk gezegd gaat niks hier op tijdstip ? soms alles door of achter elkaar ? ik zie het wel als ie niet wil laat hij het wel staan. Water en thee drinkt hij wel matig. Paar slokken en klaar. De borst laat hij overdags steeds meer zitten liever vaker wat slokjes.

heb nog steeds foutmeldingen op m'n telefoon.. jullie ook? Af en toe probeer ik het even maar lukt niet, dus dan via laptop maar die pak ik niet zo snel tegenwoordig, tijd tekort ofzo haha

hopelijk gaat alles goed met jullie

ik las iets van een nieuwe baan Sam? Wat gaaf! Gefeliciteerd! en lekker op texel! Genieten!

Wij hebben vrijdag ook ff terrasje gepakt
Sinds vandaag de wandelwagen bak omgebouwd.. ze ging elke keer met wandelen naar haar buik draaien, de mensen in de winkel vandaag vonden het wel grappig haha.. maar toch maar omgebouwd, straks rolt ze er nog een keertje uit
Onze Sophie alweer ruim 7 maanden! Jeetje zeg waar blijft de tijd..
Energie niveau blijft beetje laag.. pfff volgende week een weekje vrij.. Hoe herladen jullie je energie steeds een beetje?
Hoe gaat 't met jullie kids allemaal?

Hey Helga!! Je moet ff de app opnieuw downloaden. Hij is aangepast.

Energie blijft hier ook laag, de drukte breekt ook echt op. Vandaag al half tien maar bed gegaan. Moest ik net piesen hup klaarwakker ? iedereen slaapt zit ik nog met mn ogen open. Denk dat ik straksecht weer moet leren slapen (langer dan 6uur).
Ik hoop dat alles goed met je gaat!!

Terug
Bovenaan