Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ah dat helpt enorm idd .. bedankt!

Ja gaat verder goed hoor.. ff dipje gehad qua energie.. vorige week boek gelezen dat was me toch al even geleden haha

Hoe is het op Texel?

Hier is het slapen ook denada ? elk piepje of zuchtje en ik ben wakker. Manlief zit in de nachten dus moet er iedere nacht sowieso 4 keer uit voor beide knullen. Of ik lig gewoon wakker omdat ik de slaap niet meer kan vatten.
Qua eten is het met zoals bij Sam, gewoon doen wat je uitkomt en waar hij om vraagt. Mijn flessen zitten nu op 7/13/18.30 uur. Klein avondflesje als wij naar bed gaan. Tussen de flessen in in de ochtend fruit en brood (als dat lukt), na de tweede fles snackje plus water (rond drieën) , rond 17 uur warme hap en fles rond 18.30 uur (i.v.m. tanden poetsen half uur tussen). Ik heb wel een andere speen gekocht voor de fles, met 4 gaten. Even wennen maar wat een verademing. Flessen gaan nu weer leeg.
@cardio; met ombouwen bedoel je de andere inzet erop zetten toch? Heb ik al een tijdje, meneer lag een beetje krap in de bak ?. Pak het nog afentoe als hij moet slapen en ik ergens naartoe moet.
Geniet van de dag meiden!

Hey dames,
Sorry een paar drukke dagen achter de rug. Wij hebben de wagen inderdaad ook al omgebouwd. Vind het heerlijk.
Ik ben door heel veel mensen bestempeld als moeder moeder. Ik heb besloten eerst de speen weg te doen. En daar aan te wennen en dan naar eigen bed. Is wel even heel heftig want het mannetje is er al flink aan gewend geraakt en heeft het echt even moeilijk. Maar ik zie de voordelen niet meer opwegen tegen de nadelen. 
Verder is het echt een heerlijk blij kind. Die zondag voor het eerst gaat zwemmen! Weet niet wie er meer zin in heeft.. de kleuter of ik ? 
Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk genieten van het weer!

Heerlijk op tex alleen ow is wat pieperig. Meneer kan nu aan de tafel staan dus daar zijn we gods druk mee gezien hij natuurlijk niet het evenwicht heeft. Alleen maar staan. Continu STAAN. Janken als hij het niet mag. En maar staan.. staan staan staan. Bah ? word er echt ff ziek van. Ik hoopte eerlijk gezegd dat hij wat rustiger zou gaan als zus, maar de frustratie uit zich echt als hij ff zn zin niet krijgt. Kruipen en staan dat is het enige wat hij wil.
Alleen in dit huisje zitten er echt ff wat gevaarlijke hoeken allemaal op ooghoogte bij hem dus steeds flink aan het verbouwen in dat hutje om hem toch een beetje zn zin te kunnen geven. Voor de rest heeeeeerlijk weer ? ik krijg al een beige bleek kleur ipv lijkwit ? en dat zegt een hoop. We hebben gister fruit geplukt in de pluktuin. Super leuk kabouterpad bij. Vandaag bij de zeehondjes gekeken ❤️ en in de duinen gewandeld heerlijk. En net zowaar uiteten geweest met 2 kindjes ? en het ging gewoon relaxed ??

Hihihi ?? ik dacht echt dat ik alle friesismes wel kon herkennen maar dit was er dus ook nog 1?
Hier is de strijd zonder speen wel echt begonnen. Waar hij 3 slaapjes zo maar weg viel, heeft hij gister bij de opvang maar een kwartier geslapen en vanmiddag bij papa, wou hij ook helemaal niet ?.
Hij was nu net zo moe, dat z'n ogen dicht zakte en zijn hoofd naar voren rolde nadat hij z'n bordje leeg had. (Ik eerst lachen natuurlijk). Dus nu met de avond fles op bed en slaapt al voor de fles leeg is.
Ik probeer de fles eigenlijk nooit vlak voor het slapen te geven want dat is het echt lastig afbouwen, heb ik gezien.. maar voor deze keer een uitzondering.
Hopelijk accepteert hij snel dat het speentje weg is en kunnen we dan de stap maken naar z'n eigen kamer.

Fijn weekend allemaal!

Jeetje wat zijn jullie kindjes al ver, allemaal staan en kruipen . Die van ons begint een beetje vooruit te komen maar das nog lang geen kruipen haha

Hoeveel voedingen doen jullie op een dag en nog steeds bv?

Terug
Bovenaan