Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Speen was bij mn oudste ook echt een dingetje. Ow boeit het niet zo meestal paktoe hem niet, valt wel altijd aan de borst in slaap.

Jongens wie heeft de gouden tip. Echt 6 tanden komen nu tegelijk door ? meneer probeert nu steeds in mn tepel te bijten! Hij heeft me nu echt 3 x flink te pakken gehad vandaag! Ik ben heeeel blij dat ik de kolfset mee heb maar kan wel janken. 1 tje doet echt zeer en er zit echt gewoon een snee in ?? als ik nee zeg of au zeg hij vind het allemaal alleen maar mooi. Ik heb hem vanmorgen ook een tets gegeven vd schrik. Huilen ik voel me zo lullig!!! ??? ik hoop dat dit over gaat ik hou geen tiet over. Moet eerlijk wezen ik durf ook niet ???

Hey cardio! Valt mee hij heeft ineens een sprong gehad denk ik ? weet niet hiervoor deed hij niet echt iets bijzonders op buikschuiven na ? hij is eigenlijk sinds de vakantie ineens een heel ondernemend mannetje. Hier voornamelijk bv af en toe een flesje geitenmelk de eerste dag van mn werkriedeltje of als ik plots wegmoet. Bv meestal 4 voedingen 7/11/15/19u. Snachts komtie vaak ook in de vroege ochtend keertje ff snacken. Meestal meer knuffelen als daadwerkelijk drinken. Overdag zijn het er 4 omdat hij toch op het moment steeds ff kort drinkt en snel afgeleid is.

Sam las het al op Instagram maar ik heb na 4 dagen de moed opgegeven en het speentje terug gegeven. Mijn man slaapt door alles heen en sinds dinsdag was ik 's nachts wel 50 minuten bezig om hem weer stil te krijgen. De avonden ging vrij soepel, maar de nachten waren niet te doen, naast ook nog werken. Open ik net de oei ik groei app, blijkt meneer ook nog eens in een sprongetje te zitten (30 weken sprong). Verklaard alle humeurigheid en de jengeligheid van de afgelopen week ook.
Zei al steeds dat hij niet lekker in z'n velletje zat en dat klopt dus ook.
Dus ach het is leuk geprobeerd en over 2 jaar probeer ik het wel weer eens ???
Wil vandaag ook slecht eten en fles drinken dus echt feest?
Morgen zwemmen??

Ohh dan was dat hier denk ik ook ? al dat gejengel ?? denk ook bij elk kind anders. Ben blij dat we bij ster echt lang hebben gewacht. Anders was elke nacht drama geweest. Was de enige manier waarop ze in slaap viel. We hebben haar wel de speen alleen in bed gegeven. Bij inslapen. Hup tijdens het slapen eruit en naast dr laten liggen dan pakte ze hem weer als ze tussendoor wakker werd. Uiteindelijk tufte ze hem zelf in dr slaap ook weer uit ??

Heeeerlijk zwemmen morgen!! Enjoy!!

Veel plezier met zwemmen!!

Ah ik ook op 4.. ook al lijkt ze de laatste dagen die van s middags en s avonds minder te drinken voor mijn gevoel.. mss is het wel niet zo, weet toch niet hoeveel ze drinkt haha. Maar dacht mss heeft ze s middags wat minder nodig.. ik leg haar meestal aan maar echt onrustig van de honger is ze niet

Succes met de speentjes.. kan jullie helaas geen tips geven want Sophie heeft het nooit echt nodig gehad

Sinds deze week slaapt ze steeds meer op de zij en overdag op de buik.. even spannend voor mama ?

Wat vervelend Sam van die tandjes, helaas ook hier geen tips.. Sophie heeft er 2 maar had er geen last van.. bijtring ofzo?

Oh en wat rot van bijten in de tepel.. had ik laatst ook een keertje. .. enorm pijnlijk.. hopelijk wordt het snel beter

Zo gek om te horen dat jullie kids allemaal al 1 of meer tandjes hebben. Bij Charlie zit de eerste er nu echt aan te komen, lijkt het.
Weet dat Logan ook 'laat' was maar dat het toen vervolgens heeeel snel ging.

Ja het is ook heel raar ? hij heeft ook echt 6 op een rij onder boven helemaal niks noppes nada. Bij Ster kwamen ze ook per 3 en dan een week a 2 wk later de 4e. Maar wel steeds 2 boven 2 onder. Thuis had hij er 1 en 2 die al wel zichtbaar waren maar niet echt doorkwamen. Strand doet gekke dingen met die kids ??

Ow ligt ook vaak op zijn zij/buik. Denk eerder door zn oortjes. Maar hij kan niet slapen op zn rug. Vond het in de kraamtijd wel echt spannend.

Ik kwam vannacht rond 2u thuis, heb zitten klooien met mn camera bij de vuurtoren ❤️ was heel magisch tot ik vanmorgen om 5uur wakker werd van een hongerig jongetje die heel netjes dronk. Ik had weer hoop. Maar zodra hij goed wakker is begint het bijten weer ? het is zo jammer in de nacht/ochtend is het zo warm, gezellig en liefdevol ? hij knuffelt en aait me. Overdags is hij echt gemenig ?? ik ben bang dat het end komt.

Terug
Bovenaan