Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hier ook een onrustige drinker (bv). Begon al aan mezelf te twijfelen maar denk dat het bij het sprongetje hoort. Onrustig drinken, minder drinken. Maar wel genoeg andere dingen eten. Nog 1 week werken en dan 3 weken vakantie. Kijken hoe het dan gaat. Is alleen niet zo fijn voor mijn borsten.
Zoon is ook veel op ontdekkingstocht en wil meer dan hij kan.
Fijne zondag nog.

Hey Crazy,
Wat een heerlijk vooruitzicht, drie weken vakantie. 
Toch wel toevallig dat ze allemaal last van de onrust hebben en het slechte drinken, dus of ze hebben last van de warmte of ze zitten inderdaad allemaal in een sprongetje.
Het zwemmen was super, maar je merkt wel dat het super intensief is. Niet alleen voor Charlie maar ook voor de kleuter en ons. Wel was het heerlijk rustig en konden we goed afstand van elkaar houden.
Morgen ga ik voor het eerst in jaren (?) weer sporten. Ik ga een aquasport doen, maar dan niet de bejaarde aquarobics maar aquabootcamp. Ik hoop dat ik het leuk ga vinden, en mezelf er toen kan zetten om straks 2x in de week te gaan. Naast de lange dagen werken... Eerst maar eens beginnen met 1, is misschien verstandiger.
Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad!

Gelukkig hebben jullie ook een rampzalig voedingsschema, tis vandaag echt ramp allemaal korte voedingen van 20 minuten en nu vanavond pas om 21u weer trek maar ook dan maar 10-15 minuten.. bizar.. nu maar slapen en morgen kijken of het beter gaat..

Ja, dat voeden is bagger. Merk ook dat hij hierdoor 's nachts weer komt. Ik leg hem voordat ik ga slapen nog aan. Dan slaapt hij wel maar drinkt goed. Ook 's nachts drinkt hij goed. Maar overdag heeft hij geen tijd. Zullen er wel even doorheen moeten.

Ik ben er denk ik achter, mochten er meer “bijtertjes” bij komen in de toekomst hier de tip van flip!!! Tijdens het voeden de borst als “hamburger” aanbieden net als in de kraamweek. Als hij heel ondeugend is hou ik de borst tijdens het voeden gewoon zo vast ? niet charming maar hij heeft niet meer gebeten zo ?

Wij zijn op weg naar huis ? het was een drukke maar heerlijke week. De kindjes hebben genoten, ik heb weer mooie plaatjes geschoten, fijne gesprekken gehad. Tex is echt een aanrader met de kleintjes ❤️

Wat fijn Sam! Zo kun je mss nog ff door met borstvoeding

Het blijven hier maar momenten van ruim 20 Minuten aan de borst, gisteren echt op verzoek gedaan en dan heeft ze maar 3 voedingen maar ook die zijn van hetzelfde tijdsbesy, ik dacht mss drinkt ze dan wel langer.. maar water drinken op een dag is ook nog niet enorm veel ml..
Vanaf wanneer mag dat eigenlijk 3 borstvoedingen op een dag?

Wat fijn dat jullie genoten hebben Sam! En wat fijn dat Ow je niet meer bijt? lijkt me echt heel pijnlijk.
Hier gaan de flessen weer beter op. Ben nu ook begonnen met wat plukjes brood in de ochtend.
Dus fles en wat plukjes brood.
Dan halverwege de ochtend fruithap.
Dan tussen 10.30 en 11.00 een fles
Tussen 12 en 1 nog weer wat plukjes brood
Dan 14.30/15.00 uur weer fles
Misschien tussendoor een maisstick of een mini rijst wafel.
18.00 ongeveer een potje en dan rond 7uir een fles als toetje.
En dan geen avond voeding meer, maar afwachten of hij 's nachts voor een fles komt.
Hier vandaag mijn dagje vrij. Wel echt even aan toe. Sporten was gister leuk maar intensief. Nu lekker bijkomen

Terug
Bovenaan