Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey! Ja het is hier flink stil. Heb zelf de app niet en reageer altijd via de browser dus heb dat probleem niet?
Ik heb vanochtend mijn eerste vaccinatie gehad. Ik heb prikangst en stond echt te trillen in de rij. En iedereen zei, het stelt echt niks voor maar dat geloofde ik niet... Nou heb me echt een aansteller gevoeld na die tijd want de prik zelf is echt peanuts (zoals ze in het Engels zeggen). Wel nu echt een stijf, en voornamelijk ongemakkelijk gevoel in mijn bovenarm... Kan er ook niet op liggen.
@sam, war betreft slapen. Charlie zit toch nog wel vaak op 3 slaapjes. Behalve als hij een hele dag bij de opvang is. Dan rest hij het op prikkels met 2. Maar ja Charlie is dan ook net 7 maanden. Zit toch wel wat verschil tussen hem en Ow.
Wij wachten nog steeds op de eerste tandjes. Ik weet dat Logan ook 'laat' begon maar wel rond zijn tweede alles had inclusief kiezen. Dus wie weet gaat het bij Charlie straks ook in rap tempo.
Ik zie dat Charlie steeds meer interesse krijgt in dingen die net boven zijn bereik liggen. En grijpt dan dus vanaf zijn buik ook naar de tafel.

Truste voor nu!

Hihi lek geprikt ?? ik had dit keer echt een goede prik mevrouw niks gevoeld en perfect geprikt geen stijve arm niks. Wel die migraine 5 wk. Nu al een week minder heftig geen gekots ook meer ? ( ik ben sowieso gevoelig voor migraine). Hoop dat de auwie meevalt ?

Hoe lang slaapt charlie per keer? En welke tijden. Ow heeft echt powernaps van 20/30 min ? mits hij op mij slaapt dat kan echt oneindig. Alleen lukt dit niet met Ster.. ?doe het soms wel. Maar wil juist zijn slaaptijd als compensatie voor ster om haar juist ff 1 op 1 geven omdat ze me heel de dag met ow zier zeulen

Oeh de slaapjes verschillen heel erg. Maar over het algemeen is het  een uurtje (een soms langer) en meestal gewoon na 2,5 tot 3 uur nadat hij wakker werd. Dan doet hij vaak 3 slaapjes. 
Bij de opvang kan hij langer wakker zijn tussen de slaapjes, waardoor hij minder slaapt. En dan zit hij op twee slaapjes. Van half 10 tot half 12 en dan rond tweeën nog 1. Moet wel zeggen dat hij dan helemaal bek af is hoor. Ideaal vind ik het nog niet.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar Charlie slaapt nu twee nachten in zijn eigen bedje op z'n eigen kamer en hij heeft al 2 nachten doorgeslagen! Geen nachtvoeding, niks 
Weet niet wat me overkomt???

Lord!! Wat fijn! Hihi dan pas realiseer je je wat slaap doet he! Ik heb ow nu van 6 tot 9.30u opgehouden. Moest hem echt wakker schudden steeds ? en hup na de boodschappen naar bed maar hij ligt nu al ruim een uur ?

Sophie is meestal van de 2 slaapjes de laatste tijd met uitzondering 3
Meestal van half 10 tot 11 en s middags van half 2/2 uur tot half 4 ofzo.. soms maakt ze het ochtend slaapje heel lang en slaapt ze s middags korter..

Hier gaat het verder goed... Met dat tijgeren moet ze nog ff snappen dat ze zich met de handen vooruit kan krijgen want ze gaat soms ook nog wel achteruit ?

Dat zitten ben ik niet enorm mee bezig.. ik zet haar af en toe voor me op bed en ze hangt nog wel enorm naar voren, nog niet een mooie rechte rug..

Hey!
Nou ik zit nog even bij te komen dat de teleurstelling van het voetbal.. wat waren ze vreselijk slecht zeg?
Ik had beter niks kunnen zeggen over doorslapen en accepteren van eigen bedje want het is de afgelopen dagen weer drama. Jammer dat de goede fase maar twee dagen geduurd heeft.
Charlie zat hier vandaag op handen en knieën, heen en weer te wiegen. Hij wil zo graag maar snapt het gewoon niet niet.
Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad!

Dat is altijd hihi ? hier ook vrijdag en zatdag goed geslapen van 19 tot 5/6 uur vannacht weer elk uur mn kleine vrind op schoot

Terug
Bovenaan