Oktober / November 2020 Baby's! ♥

@cardio ik gebruik een simpele handkolf die de kraamzorg bij zich heeft. Ik heb niet de intentie om heel veel te gaan kolven, dus vind het voor nu prima. Het is een: Ardo Handkolf Amaryll. Kun je even googlen.
Hier hebben we een aantal fijne rustige dagen achter de rug, nadat we een paar minder relaxte dagen hadden.
We hebben sinds donderdag de kerstboom staan. Zo'n extra gezelligheid in huis ?

Ik. Gebruik dan die vacuumkolven, heb ook een dubbele kolf van ali express.  Beetje habibabi maar doet het eerlijk gezegd prima. Had vorige keer een vet dure medela binnen een paar weken kapot kon em mooi niet ruilen ??

ooh das balen!
Wij zijn uiteindelijk voor de Philips gegaan, dubbele kolf.. vlgs de beschrijving in 15 minuten klaar haha... en m'n schoonzus had ook goede ervaringen. Moet zeggen ik krijg 75 euro vergoed van m'n zorgverzekering, dus de andere 75 moet ik zelf betalen, dus dat vind ik meevallen! Ik hoop straks tijdens m'n werk nog 2-3x per dag borstvoeding te kunnen geven i.c.m. kunstvoeding evt, afhankelijk van voeding!

Ah wat gezellig de kerstboom, ik heb een vrij grote nepperd en die staat anders op de plek van de box dus ik heb dit jaar een mini boompje gekocht bij de lidl die op het tv meubeltje staat met een paar ballen.. Volgend jaar maar weer uitpakken haha
wat fijn zonnebloempje dat je een paar goede dagen hebt! Gisteren had onze dame echt geen slaapdagje, vandaag gelukkig weer stukken beter... 

hebben jullie het druk met kraamvisite of blijven mensen weg ivm corona?

Hoihoi,
daar ben ik weer! Beetje drukke week gehad haha maar wel leuk. En onze meid die deed afgelopen week een beetje lastig met het middagslaapje in bed terwijl het vanaf haar geboorte tot vorige week prima ging. Maar we hebben elke dag geprobeerd met troosten en speentje enz. En gistermiddag sliep ze uiteindelijk na 3x heen zijn gegaan weer goed!! En nu ligt ze ook nog lekker in bedje vanaf 13.45 uur. Hoe gaan die slaapjes bij jullie?? 

@samson haha grappig ik heb ook een kolf van Ali Express! Had ik bij mn eerste ook en vond hem prima voor de korte tijd dat ik hem nodig had. Nu voor de zekerheid een nieuwe besteld. Maar had vd week gekolfd met die oude en deed het nog prima! 

Wij gaan zo ook de kerstboom opzetten maar idd het huis staat al aardig vol met ; box, wipstoel, stokke stoel en dan nog speelgoed van de oudste!! Maar kan het niet maken om hem niet op te zetten hihi.

fijne zondag
XX 

Het blijven ook pasgeborene die nog niet echt een ritme hebben/houden. Hier lukt het met de 2-jarige dochter en pasgeboren zoon nog niet echt om een vast slaapritme aan te houden.
We zitten ook in een erg drukke, spannende periode: pasgeborene van 3 weken, ik sinds vrijdag positief met corona (gelukkig zeer milde klachten en voel me niet ziek), alle 4 in quarantaine dus en nog bezig met een bod op een andere woning. Dus we hebben veel op ons bordje.
De zoon doet het wel goed dus we laten het maar even op zijn beloop gaan. Hoop wel dat we wel 1-2 slaapjes op de slaapkamer erin krijgen binnen enkele weken. 'S nachts slapen blijft gelukkig best goed gaan.

wat heftig! Jij als enige besmet?
hier een soort van ritme mAar de dagdutjes zijn enorm wisselend mede door grote zus waar hij toch veel van wakker word ?

@Crazy, je hebt zeker gelijk hoor met dat ze nog geen ritme hebben. Althans, niet 'ons ritme' maar wel een eigen hihi. 
gister heeft ze dus heel goed geslapen in de middag en onze oudste was dagje bij oma dus wij hebben hier flink schoongemaakt, F1 gekeken en de kerstboom opgezet! Was ook wel fijn om dat allemaal even te doen! 

Maar jeetje wat vervelend van de corona! Heb je erge klachten? En heel spannend van jullie bod! 

hoe vergaat het verder met de andere moeders met meerdere kindjes? Al een beetje gewend of flink aanpoten? Mijn vriend is vandaag weer gaan werken maar hij hoefte pas 14 uur te beginnen want de horeca is natuurlijk dicht. Alleen afhalen.. Dus evengoed ook redelijk vroeg thuis .. dat betekend ook dat onze kleine meid alweer 5 weken is.. tijd gaat snel!! 

XX

@muissz dat klinkt als een fijne middag! F1 was wel de moeite waard ?.
Ik blijf mezelf steeds maar voorhouden dat hij newborn is en dus geen ritme hoeft te hebben maar als hij dan van 23.00 tot 01.45 niet wil slapen maakt het soms heel lastig.
Vandaag naar het consultatiebureau geweest. Mannetje is 800gr gegroeid in twee weken en is sinds de geboorte 2cm gegroeid.
Merk wel dat ik anders dan jullie in de slaapjes overdag sta. Ik heb een draagzak voor slaapjes overdag zodat ik de handen vrij heb voor de oudste. Ik ben van het natuurlijk ouderschap en wil zolang ik nog niet hoef te werken de kleine zoveel mogelijk bij mij (of mijn man) hebben.
@crazy heel veel beterschap!

Terug
Bovenaan