Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Dat klinkt ook niet fijn, Sam!
Het is vooral het inslaap komen wat even drama is.
Hoest met de kids en hun oren? En heb je al nieuws over je werk??
Hier de oudste vandaag op schoolreisje geweest. Een kinderboerderij in een dorpje hier vlakbij. Heeft het super gehad!
Charlie gewoon zijn eigen blije zelf.
Ik net weer mijn aquabootcamp gedaan. Nu duimen voor onweer ⛈️?? al met al, het kon vele malen slechter vandaag!
fijne avond!

Hoop dat jullie nachten wat beter worden!!

Ja soms beetje meer energie.. soms ook niet haha . Ik probeer t maar meer te accepteren.. sinds afgelopen weekend hoofdpijn.. niks aan en onze dame ook nog eens krentenbaard aan haar dikke teen waarschijnlijk.. dikke blaar en opgezette teen ? erg sneu ze tijgert met 1 been in de lucht ?

Haha herkenbaar hoor de knieën onder de kont en armen goed staan maar nog niet snappen hoe het werkt haha

Alweer bijna 8 maanden.. waar blijft de tijd.. de eerste verjaardag komt steeds dichterbij haha

Respect voor jullie gebroken nachten hoor en dat jullie nog zo heerlijk actief zijn..

Goedemorgen meiden!
Even alles terug gelezen en leuk om te lezen dat we toch (een soort van) aanlopen tegen dezelfde dingen en de kleintjes dezelfde mijlpalen hebben, zij het iets eerder of later ?
Hier trekt meneer nu ook continu zijn knieën onder zijn buik en lanceert zichzelf naar voren? Of het lukt niet en hij rolt zijwaarts, wordt driftig dat het niet gelukt is en probeert gelijk opnieuw. Hij heeft al een tijd een enorme grijpfase, zeer pijnlijk! Overal moet in geknepen worden, eten moet verpulverd worden, mama's haar is om overeind te komen ?.
De nachten zijn nog steeds gebroken, we hebben sinds de geboorte 1(!) nacht gehad dat we er helemaal niet heen hoefden, rest van de nachten minimaal één keer. De nacht voeding is er al een tijd uit maar hij vraagt regelmatig om een knuffel of zijn speentje. Oudste heeft wederom oorontstekingen met helse pijn dus afgelopen twee weken er vaak zo'n 7/8 keer per nacht eruit?. We hebben het maar geaccepteerd en we gaan weer verder...
Krentenbaard is heel vervelend zeg, zeker in de zomer! Oudste heeft één jaar het de hele zomer gehad. Het bleef maar uitbreiden door het vocht dat uit de wonden kwam. Veel kinderen hier hadden het dat jaar. Hoop dat ze er snel van af is?
Hoop weer wat vaker te reageren! Voor nu, fijne dag dames! ?

Aquabootcamp ? klinkt heftig
De oortjes gaan hier op en af ? vorige week was dochter “uitbehandeld” bij de kno. Wat gehoorschade en dovig aan 1 oor (ze hoort -/+ 70 %) maar ze denken dat het in de tijd hersteld en het andere oor zou het moeten opvangen. Desondanks was ze van het weekend helemaal verkeerd en ja hoor gister 2 flinke loop oren ? uitbehandeld…

Ow heeft er op en af last van vooral in combi met zn hele gebit die er al zwat helemaal zit ? 4 boven 6 onder ?

De nachten blijven wisselend meestal slaapt ow wel tussen 20/5. Soms om 1 uur ff een knuffel. Mits tanden/oren ??

Krentenbaard is echt verrot! Zelf ooit 1x gehad afschuwelijk! Hoop dat het snel indroogt!

Wat leuk om weer van je te horen zonneschijn!
Indd dat knijpen (en bijten) is echt een dingetje zal blij zijn als die fase weer wat minder is ? mn bril is krom en mn haren vallen al uit van het gepluk ??

Hahahaha de heftigheid valt mee hoor. In principe doen we heel veel oefeningen die je bij bootcamp ook doet, alleen dat je tot op borst hoogte in het water en soms zelfs met de schouders onder water. Hierdoor train je wel al je spieren maar heb je minder kans op overbelasting en blessures. 
En hoewel het best pittig kan zijn, heb ik nog geen enkele keer spierpijn na die tijd gehad. Wat ook echt heel fijn is.
Ik heb de oudste vandaag thuis gehouden en zijn even lekker naar het Lego speelcafe geweest. Op een gegeven moment, lag Charlie in de wagen te slapen en was Logan aan het spelen en had ik echt even een momentje rust! Wat was dat fijn.
Wat vervelend dat de kids zo met hun oren blijven kwakkelen en wat gaat Owen snel met z'n tanden! Bij Charlie wachten we nog steeds op nummer 1??
@zonneschijn wat leuk om weer wat van je te horen! Maar wat vervelend dat jullie nog zulke zware nachten hebben. Ik mag geloof ik echt niet klagen als ik dit zo hoor.
Fijne avond dames!

Dat momentje van vanmiddag ga ik maar extra koesteren... De kleine draak slaapt pas net, bij mij op het grote bed in mijn armen ?? nou ja maar even extra genieten van de knuffels

@Sam; oren ellende, getsie. Op een gegeven moment ben je er aan gewend maar het is echt niet tof voor die kleintjes? Gisteren toch een spoed afspraak gekregen bij de KNO voor de oudste. Ze nemen het eindelijk serieus na ons verhaal en hem wederom zo verkouden en ellendig te zien. Normaal als we een afspraak maken konden we pas twee maanden later terecht en ging het net iets beter. Gisteren uitgelegd aan de dienstdoende arts dat hoe hij nu is al sinds oktober aangaat met soms twee dagen respijt. Antibiotica mee gekregen, allergie spray (bloedtest gehad en hij is nergens allergisch voor) en zoutoplossing twee keer per dag spuiten. Mocht het niet helpen gaan ze toch zijn amandelen eruit halen (is bekeken en zag er prima uit). Ze weten gewoonweg niet waar het vandaan komt. Hij heeft geen astma. Het gaat al aan sinds hij 1 jaar is (al vaak alleen verkoudheid in het eerste jaar). Ik hoop zo voor hem dat het nu eindelijk eens helpt. ?
@zonnebloem; lekker knuffelen! ? Ik ken dat LEGO speelcafe niet! Klinkt echt heel leuk!
Qua tanden zijn de onderste twee door, bovenste twee komen er aan. Twee dikke bobbels waar hij best veel last van heeft?. Hij kreunt ook heel veel, alsof hij continu pijn heeft.
Ik ben over gegaan naar twee slaapjes per dag, omdat het iedere keer korte haze slaapjes werden. Toch heb ik nog dagen (zoals gisteren?) dat het er drie zijn. Is het in slaap vallen ook zo'n probleem bij jullie op het moment? Hij slaapt helaas echt heel weinig per etmaal, maar is herkenbaar. Oudste had dit ook.
Voeding gaat geweldig hier, het is een heerlijke eter ?. Twee boterhammen zonder korst (die bewaren we als tussendoortje) per dag, fruit (ook hele aardbeien of frambozen hapt hij heerlijk weg maar hij vindt banaan echt niet lekker?), avondeten zelf gemaakt omdat hij bijna alles lust (bietjes met aardappel een aanrader, vindt deze man heerlijk! Mag alleen niet te vaak vanwege nitriet) en een toetje zoals magere kwark of yoghurt. Verder rond de 650ml melk nog, verdeeld over 4 keer. Tussendoortjes zoals broodkorstje, mais chips, soepstengel, halve rijstwafel, komkommer, enz. ?
Ok, dit is weer een heel verhaal geworden, sorry! ?? Fijne dag dames!

Hey!!
Zonneschijn, je hoeft toch geen sorry te zeggen voor een lang verhaal! Vind het juist leuk om zo nu en dan even zo uitgebreid te lezen hoe het bij de rest gaat.
In slapen is hier ook echt wel een issue. Gister wou meneer dus echt niet slapen. Was echt pas na 10en, maar toen sliep hij wel lekker door. Meestal als hij vroeg slaapt (zoals vandaag) is hij tussen 4 en 5 ineens een uur wakker. Wat ik bijna nog slechter trek dan 6 uur/half 7 wakker worden.
En waar ik gister nog typte dat de tandjes op zich lieten wachten, voel ik net en ja hoor.. het eerste scherpe puntje is er door?? ik denk wel echt dat de barnsteen helpt want uiteindelijk hebben we er maar weinig van gemerkt. Wel rode wangen, maar geen hoge koorts en ook geen open rode billetjes of zure poep. Ook niet extreem veel kwijlen.
Dat je zo trots kan zijn op zoiets kleins!
Hoop dat de oren ellende snel opgelost wordt bij alle kids! Echt super sneu voor de kids en jullie.
Fijne avond!

Terug
Bovenaan