@Sam; oren ellende, getsie. Op een gegeven moment ben je er aan gewend maar het is echt niet tof voor die kleintjes? Gisteren toch een spoed afspraak gekregen bij de KNO voor de oudste. Ze nemen het eindelijk serieus na ons verhaal en hem wederom zo verkouden en ellendig te zien. Normaal als we een afspraak maken konden we pas twee maanden later terecht en ging het net iets beter. Gisteren uitgelegd aan de dienstdoende arts dat hoe hij nu is al sinds oktober aangaat met soms twee dagen respijt. Antibiotica mee gekregen, allergie spray (bloedtest gehad en hij is nergens allergisch voor) en zoutoplossing twee keer per dag spuiten. Mocht het niet helpen gaan ze toch zijn amandelen eruit halen (is bekeken en zag er prima uit). Ze weten gewoonweg niet waar het vandaan komt. Hij heeft geen astma. Het gaat al aan sinds hij 1 jaar is (al vaak alleen verkoudheid in het eerste jaar). Ik hoop zo voor hem dat het nu eindelijk eens helpt. ?
@zonnebloem; lekker knuffelen! ? Ik ken dat LEGO speelcafe niet! Klinkt echt heel leuk!
Qua tanden zijn de onderste twee door, bovenste twee komen er aan. Twee dikke bobbels waar hij best veel last van heeft?. Hij kreunt ook heel veel, alsof hij continu pijn heeft.
Ik ben over gegaan naar twee slaapjes per dag, omdat het iedere keer korte haze slaapjes werden. Toch heb ik nog dagen (zoals gisteren?) dat het er drie zijn. Is het in slaap vallen ook zo'n probleem bij jullie op het moment? Hij slaapt helaas echt heel weinig per etmaal, maar is herkenbaar. Oudste had dit ook.
Voeding gaat geweldig hier, het is een heerlijke eter ?. Twee boterhammen zonder korst (die bewaren we als tussendoortje) per dag, fruit (ook hele aardbeien of frambozen hapt hij heerlijk weg maar hij vindt banaan echt niet lekker?), avondeten zelf gemaakt omdat hij bijna alles lust (bietjes met aardappel een aanrader, vindt deze man heerlijk! Mag alleen niet te vaak vanwege nitriet) en een toetje zoals magere kwark of yoghurt. Verder rond de 650ml melk nog, verdeeld over 4 keer. Tussendoortjes zoals broodkorstje, mais chips, soepstengel, halve rijstwafel, komkommer, enz. ?
Ok, dit is weer een heel verhaal geworden, sorry! ?? Fijne dag dames!