Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Wow, wat is Owen een vlotterd zeg. Leuk om te zien maar je moet er wel achteraan.
Ties kan wel goed zitten nu maar ook nog niet zelf tot zit komen. Kruipen is het nog niet, maar rondjes draaiend/schuivend/achteruit komt hij ook al wat verder. Hij is nu net 7,5 maand dus heeft nog wel tijd.

Wat goed van je toelating. Proficiat. Lekker om met andere dingen bezig te zijn en werk bijna te kunnen afronden. Zal een heel fijn gevoel geven.

Wij zijn terug van vakantie en weer aan het werk. Ff omschakelen weer. Was zo lekker om met z'n tweeën te zorgen en lekker lang te blijven liggen. Door de toch wel drukke en anders gevulde dagen waren de kids soms wel wat onrustiger. Dus zij zullen ritme en regelmaat wel weer fijn vinden. Hier komen de driftbuien af en toe voor en bij Ties iets meer moeite met (in)slapen. Maar niets noemenswaardigs.
Iedere weer een fijne dag.

Ik vind het ook vlot ? ben dr ook niet zo kapot van. Ben wel blij dat hij iets steviger staat want eerst moest ik echt continu in zn nek hijgen omdat hij echt veel omkukelde en natuurlijk ALTIJD op zn hoofd. Vond ik echt vermoeiend ? ook dat hij nu bijna overal bij kan is vervelend. ? Sterre was ook vrij vlot met staan maar die hield het ook best een poos bij staan. Dus ben wel benieuwd wat Ow doet.

Heerlijk waar waren jullie geweest?? En hoe was het weer?? ❤️ ik mis texel weer ?

Tja, ieder kind zijn eigen tempo en ontwikkeling. Vind het baby achtige zo leuk en jammer als het voorbij is. Maar het is ook wel fijn als ze meer zelf kunnen en je niet meer zo moet klooien met allemaal die hapjes, boterhammen en voedingen.

We zijn in Oostenrijk geweest. Erg goed weer en lekker veel 75% vd vakantie in de bergen gewandeld. Maar ook speeltuin, zwemmen en lekker in het appartement spelen. Was zo lekker zonder tijd, werk en huishouden leven. Maar nu weer back to grimm reality?

Hey!
Wat leuk dat er weer wat leven in het topic zit. T was hier echt even stil ?
@crazy, de vakantie klinkt heerlijk! War fijn dat jullie zo genoten hebben.
@Sam, wat goed dat je uitgeloot bent voor de opleiding en dat je de toets glansrijk doorstaan hebt ? een heerlijk vooruitzicht dat je straks en een andere baan hebt, een opleiding kan beginnen die je super graag wou doen en dat het thuis ook even lekker loopt!
Charlie heeft het staan ook ontdekt, maar nog niet zo zeer altijd. Voornamelijk als er speelgoed of een doel is wat hij voor ogen heeft en het heel graag wil hebben.
Het eerste puntje van tandje 2 is ook door. Deze gaat gepaard met snot, huilen, zoveel doorlek luiers en niet willen slapen. Dus mannetje houd ons flink bezig.
Verder is hier de zomervakantie begonnen wat inhoudt nog meer lange dagen werken. Maar nog 2 weken en dan is hebben we zelf 3 weken vakantie. Hebben in ieder geval nog een dagje Ameland gepland.. nu al zin in!
Nu nog even lekker podcast luisteren en dan slapen! Truste allemaal

Oh heerlijk!! Lekker naar Ameland!! Heeft charlie veel last van tandjes ellende??

Nog een leuke suggestie voor podcast?? Luister ook veel ✌️

Pfrt net de kids weggebracht, ow lijkt erg eenkennig, begon zo hard te brullen toen ik weg ging pffff wat vind ik dat moeilijk. Ster had dat eigenlijk nooit. Herkenbaar?? Pfff

@ Sam: eenkennigheid zeer herkenbaar! Laatste week is het echt extreem. Maar ook ineens bang voor gras, geluid boekjes en vreemde geluiden. 
In slaap vallen overdag duurt soms bijna een uur, hij is dan gewoon rustig aan het spelen in bed. Hij is dan al vaak 3 uur wakker? Hij weigert gewoon te gaan slapen. Sinds twee dagen maar weer na twee uur wakker zijn op bed leggen en dat lijkt iets beter te werken (lees: binnen een half uur valt hij in slaap?). We gaan er wel gewoon heen om te laten zien dat we er zijn maar daar wordt hij nog actiever van.
Verder kruipt/tijgert meneer heel snel. Hij wil continu aan me hangen dus volgt mij vliegensvlug overal naartoe. De hond is ook erg leuk speelgoed, hij trekt alleen aan zijn haar en dat mag natuurlijk niet dus corrigeren we dat. Gelukkig hebben we een hond die redelijk stoïcijns is.
Leuk om weer eens wat te lezen van iedereen?

Hey!
Over de eenkennigheid. Ik merk wat dat betreft wel echt dat Charlie een 'corona' baby is. In die zin dat we gewoon weinig andere mensen hebben gezien en weinig weg zijn geweest. Zeker bij vreemde mensen, kruipt hij echt tegen mij aan. Wel lief lachen maar dan weer wegkruipen.
Wat betreft de tandjes. Van de eerste amper last. Maar nu veel huilen, veel snot en hoesten, slecht slapen en vieze luiers.
Ik ben normaal niet zo van de de podcasts maar de drie hoofdrolspelers uit mijn favoriete serie zijn samen een podcast begonnen waarin ze per week een aflevering bekijken en die dan bespreken en behind the scenes informatie delen. Zo leuk!

Terug
Bovenaan