nou groot gelijk zonnebloempje, volgens mij is het belangrijkste met borstvoeding is dat je er plezier aan moet beleven en ook de energie voor op moet kunnen brengen! Vind het zelf ook slopend qua energie maar dit is onze eerste dus ik heb niet zoals jij nog eentje rondlopen thuis
Gister een tip gekregen, misschien gebruiken jullie die al voor de slaapjes maar White Noise, schijnt in speelgoed te zitten maar youtube of spotify heeft het ook haha... Veel minder een strijd als je die opzet... Even in de armen houden tot ze slaperig worden en dan kun je haar redelijk gemakkelijk wegleggen.. Gisteren mee begonnen maar we hadden ff rust 's avonds.. ongekend haha
nou heb een elektrische kolf gekocht (Dubbelzijdig dat wel) dus kost me 15 minuten kolven.. dat vind ik nog meevallen.. vind meer al dat poetsen in een sopje zo'n werk.. Ik sterilliseer dan maar wel 1x per dag.. vind het soms wel beetje dubbel.. volgens de handleiding na iedere x steriliseren maar daarna mag je 'm wel met de blote (gewassen) handen in elkaar zetten, dan denk ik nou die steriliteit is nu ook wel weer weg haha..
maar werkt goed voor jou dus zo'n handkolf Samson! Goede productie!!
300 is best netjes!
Ik zit nu op 120-130ml 's ochtends en de rest van de dag totaal maakt ook 120 ml, dus i.p. 2 voedingen voor nu.. Heb al 3 potjes in de diepvries..
jij doet alles dus in zakjes? Is dat handig? Gewoon van Medela of ander merk? Ik heb van die Philips Avent potjes, dacht die kan ik later gebruiken voor fruithapjes en groente hapjes evt.
dat opbouwen/afbouwen moet ik me nog even in verdiepen... Ik wil straks met werk er naar toe dat ik deels BV geef en deels kunstvoeding... dan ligt de druk niet zo hoog haha.. tijdens m'n werk in de zorg weet ik ook niet of kolven haalbaar is (ondanks dat ik weet dat de werkgever hierin moet voorzien, maar kan soms enorm druk zijn, denk niet dat ik dan rustig kolf haha)
Wij doen sowieso 1 flesje per dag vanaf nu met borstvoeding zodat m'n vriend ook een flesje kan geven en onze dochter kan wennen aan die speen maar dat gaat gelukkig tot nu toe goed
haha kolven is totaal niet sexy.. mijn vriend moest lachen toen hij mij voor de eerste keer zag! haha