Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Het gaat. Nog steeds half kreupel ? mijn onderbuik echt nog steeds heftige pijn, naar boven toe lijkt het al wat af te nemen dus goede hoop ? vandaag kwam oma mijn oudste ophalen voor allerlei leuks dat was wel ff fijn want ze was enorm druk ? dus ff met Owie ff ouderwets wat horror gekeken afgewisseld met sesamstraat ? Vanavond hebben we the squid game gekeken. Beetje vage serie. Hoop dat morgen de aanvallen wat minder zijn en het alleen de algemene pijn is (hopelijk die ook minder maar ben dr bang voor). Komt wel goed, als de ontsteking verminderd gaat het gevaar ook weg. Vind het zon eng idee dat het kan klappen. Maar daar probeer ik niet aan te denken ?

Truste allen ❤️

Fijn dat het langzaam maar beter al wat opknapt. Ik hoop dat het vandaag ook alweer een stukje beter ging. Snap wel dat je het een eng idee vind.
En wat fijn dat Ster een lekker dagje met oma op pad ging. En dat je dus met Ow lekker rustig aan hebt kunnen doen.
Heel veel beterschap!

Hihi kwam ook toevallig ff kijken ?

Hier gaat het indd langzaam beter.
Owen loopt nu echt bijna continu. Hij kruipt nauwelijks nog alles gaat op wankelpasjes. Handjes in delucht voor evenwicht. Was vergeten hoe schattig dat was ❤️
Ook geeft hij steeds spontaan kusjes en kushandjes met zon lekker smek derbij ?

Nu nog slapen en dan ben ik dolgelukkig ?

Hoe gaat het bij jullie??

Fijn om te horen Sam. Zorg goed voor jezelf dat is nu prioriteit 1.

Hier gaat het met de kids goed. Ties is ook druk bezig met kruipen, staan en langs dingen lopen. Zit ook in een frustiefase als iets niet lukt of hij niet krijgt wat hij wil. Echt eigen willetje.
Helaas zit ik zelf mentaal ff vast. Iets met hoge lat, teveel van mezelf vragen, controle houden en weinig zelfvertrouwen op dit moment. Moeite met controle en planning loslaten wat echt nodig is met 2 kids. Door slaapgebrek ben ik nog minder in staat dit los te laten. En de kids pikken dit natuurlijk ook op.
Weer echt een struggle voor mezelf waar ik niet alleen uitkom. Wel hulp gevraagd dus het gaat weer komen. Maar voor nu echt pas op de plaats.
Hopelijk blijven er voldoende mooiweer momenten de aankomende weken om zo wat bij te tanken.

Hoop dat jullie er beter in zitten. Fijne (werk-) week.

Terug
Bovenaan