Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ik duim voor je Chris, dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. Blijf lekker dicht bij jezelf en doe dingen alleen als ze goed voelen. Ik weet dat het allemaal makkelijk praten is voor mij, en het is zoveel makkelijker om advies te geven in plaats van aannemen.

Dus dat laat ik vanaf dit moment achterwege en ik ga je nogmaals een virtuele knuffel geven.

Hier ook echt een kak dag achter de rug. Charlie was natuurlijk al niet fit, maar heeft dus ook vanochtend zijn prikjes gekregen en hij heeft echt de hele middag gehuild en bovenop mij gelegen. 39.3 graden koorts en snot en hoesten en gewoon echt zielig. Maar mijn hemel wat was het slopend.

Oooh en het Lego café zou 300 euro max kosten dus toch maar thuis verspreid over 2 dagen. Het is niet anders.

Dikke knuffel voor jullie ladies!

Pfrt 300 ballen ? dan indd maar thuus.
Arme charlie, hakt er dan helemaal in als hij als ziekig was ?
Heb indd het idee dat ow ook meer last heeft met deze prikjes ook koorts. Heel veel beterschap ❤️

Soms zou ik niet weten wat ik zonder mijn man zou moeten. Charlie is al nachten helemaal overstuur. Echt ontroostbaar, overduidelijk in pijn maar kunnen niet achterhalen wat er is. Hij zit zichzelf dan in de weg en weet niet hoe hij het hebben moet. Zo zielig.

Maar tegelijkertijd kan ik dat dus niet hebben na een hele dag werken. Ik kan hem niet helpen en wil hem het liefst achter het behang plakken. Mijn man neemt Charlie nu al een aantal nachten mee naar beneden zodat ik kan slapen. Super lief! Maar we zijn helemaal gesloopt.

Sorry voor het klagen. Tis momenteel gewoon even niet leuk. Hopelijk knapt hij snel op.

Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft!

Ach arm ding zeg. Als ze al niet fit zijn is zo’n prik wel zwaar voor hun weerstand. Niet gek dat zijn lichaam reageert maar wel sneu. Hoop dat het bijgetrokken is. Anders veel knuffelen en verzorgen.

Sam, voor jullie ook. Fijn dat het bij jou vooruit gaat.

Fijn weekend dames.

Heftig is dat! Ik herken het wel, kan het ook veel minder goed hebben na een drukke dag.
Maar is het huilen vooral snachts? Miss zit er ook een oorontsteking?? Nu we zijn oren druppelen heeft ow eindelijk bijna 4 dagen doorgeslapen ipv 1 tot 4x wakker snachts. Overdags merkte we er niet veel van, snachts dus steeds gedonder. Veel beterschap ❤️

Hey!

Ja achteraf hadden we de prik beter kunnen uitstellen maar hij leek echt beter donderdag.

Charlie heeft vanochtend 3 uur geslapen en daarna zijn we even in de auto gestapt richting het Wad. Harlingen deze keer en daar hebben we even een heerlijke wandeling gemaakt en wat zonnestraaltjes opgenomen ☀️. Was heerlijk.

Nu duimen dat het vannacht goed gaat!
Hoop dat jullie ook een fijne dag gehad hebben

Hi ladies,

Hoe gaat het bij jullie?

Hier is de rust weer wat terug gekeerd. Charlie slaapt de nachten weer in zijn eigen bedje en heeft geen krijs buien meer. Wel is hij nog erg moe. Was 6.20 wakker en ligt nu alweer op bed. Terwijl hij meestal tussen 9 en half 10 gaat.

Hoeveel (fles)voedingen krijgen jullie kids nog? Bij Logan heb ik 3 weken na zijn verjaardag de flessen opgeruimd. Hij kreeg toen ook geen flesvoeding meer. Maar nog een paar weekjes en dan is Charlie 1 en hij krijgt nog steeds de ochtend en avond fles.

Vandaag probeer ik het zonder ochtendfles maar hij drinkt qua thee/water of diksap nog steeds niet heel veel. (Wel heb ik vandaag een Mepal rietjesbeker binnenkregen en daar dronk hij direct uit dus dat is wel heel positief).

Merk echt dat is ik over zulke dingen zo onzeker wordt omdat het bij de oudste zoveel makkelijker ging.

@Sam, de verjaardag van Owen komt steeds dichterbij! Gek idee he dat de kids straks een jaar zijn?

Verhuizen we dan ook naar het dreumes forum???

Ik word er ook soms onzeker van. Vooral omdat Owens buik nog niet overal lekker op reageert. Zit nu te denken om de flessen te vervangen door gewone melk. Maar omdat ik niet duidelijk een patroon zie in zijn buikpijn/poepproblemen durf ik niet goed over. Misschien een klein trauma aan mn dochters buik issues. Alhoewel zij daarintegen duidelijk niet tegen koemelk kon was de overstap naar soja weer heel gemakkelijk ? maar ik wil hem geen allergieën dieet opdringen omdat ik een bange poeperd ben ? lordddd wat een gedoe ?

Ja gek idee dat ze alweer 1 worden. Het idee dat we precies vorig jaar op knallen stonden. ? we kunnen wel een dreumestopic starten. Ik denk wel dat ik in de loop vd tijd minder aanwezig ben. Of misschien ook niet ? ergens vind ik het een grappig idee dat we voor altijd doorgaan tot de kids 30 zijn

Terug
Bovenaan