Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Heel herkenbaar. Ik was juist zekerder bij het geven van bv tov mijn dochter. Maar het overgaan naar hapjes icm bv blijft toch weer twijfel zaaien.
Hier maandag naar de osteopaat geweest met Ties. Zij gaf duidelijk aan dat zijn maag/darm/lever niet optimaal werken en hierdoor ook buikpijn en moeite met slapen. Eerste stap is 3 weken probiotica starten. Als dat niet helpt voedselallergie testen (koemelk). Zelf ben ik bij een alternatief genezer gestart en zij gaf aan dat ik koemelk en soya moet stoppen omdat Ties daar via mij bv toch sterk op reageert. Dus gisteren gestart.
En Ties heeft al 2 nachten goed geslapen na de osteopaat ?. Dus ??.

Over naar dreumes is prima. Tja, wij mogen nog 1 maand tot zijn 1e verjaardag. Een mijlpaal, geen baby meer, snik.
Fijne dagven herfstvakantie.

Prft zijn melk was weeres op in de winkel, normaal rij ik dan naar een ander filiaal. Nu maar besloten dreumes te halen. Was denk ik een teken ?

Wat fijn dat het voor Ties lijkt te werken. Heeft die osteo aangegeven over zn lever? Hoe meten ze dat bij zon kleintje ??

Hoe gaat het met jou??

Hey!

Toch fijn dat mijn onzekerheden niet onbekend zijn. Hoewel ik jullie nog echt wel de zekerheid gun die ik dan mis.

Wat fijn dat de osteopaat wat voor jullie heeft kunnen betekenen en ik hoop dat de nachten nu zo goed blijven gaan??

Oooh Sam, wat balen dat Owen nu ook zo heftig reageert. Deskundigen zeggen nog altijd dat wij als Nederlanders beter tegen melk kunnen omdat we had van oudsher al drinken maar als je kijkt naar de overige wereldbevolking dat zijn er heel veel etnische groepen die absoluut niet tegen koemelk kunnen. En ik denk dat er een moment komt dat wij als westerlingen ook niet meer tegen koemelk kunnen. En ik ben niet veganistisch maar als je na gaat dat onze borstvoeding afgestemd wordt op de behoefte van ons kind, dan zal dat bij een koe toch ook gebeuren en wij zijn toch echt geen kalfjes. Dus het zou me niks verbazen als koemelk toch stieken lang niet zo gezond is als de medische wereld ons wil laten geloven.

Ik eet graag een pasta met roomsaus, en een plakje kaas op brood maar ik zou er niet 'rouwig' om zijn als melk volledig uit de schappen wordt gehaald.

Verder hier geen bijzonderheden. Charlie vannacht weer twee uren wakker. Zo irritant. Nu maar weer duimen dat hij vannacht gewoon doorslaapt.

Truste

Ow slaapt sinds een week “door” maar elke keer 5 u/5.30 klaar wakker. Bah de dag duurt zo lang!!! Ik ga vandaag 1 vd dutjes schrappen en hem zo lang mogelijk ophouden. Wish me luck ? ook valt hij savonds moeilijk in slaap.
Ben het zo zat! Hij heeft het nodig maar tis ook weer net te veel. ?

Ik geloof dat koemelk helemaal niet zo goed is. Vooral niet in de massa industrie van deze tijd. Denk niet dat ow allergisch is, eerder intolerant. Gezien hij beetjes wel accepteert in andere producten. ? dit huishouden… prft ?

Ik ga mijn heerlijke lange dag starten! Fijne dag allen ??

Zo dat was een vroeg begin voor jou. Hier maakte de oudste Charlie wakker om 5.50. Hij vond het nodig om alle lichten aan te doen ? dus ook hier een vroege start.

Ik roep al sinds Logan dat mijn kinderen een lactose intolerantie hebben en geen allergie maar volgens de medische wereld kan dat niet. Heb ik al 4,5 jaar discussies over.

Trouwens vet schattig.. Charlie klapt sinds een aantal dagen in zijn handen en doet hoera met zijn armen omhoog. Super leuk. Zijn begrip lijkt weer zoveel gegroeid.

We zijn trouwens helemaal van de ochtend voeding af. Hij krijgt water o.i.d uit zijn rietjesbeker met twee broodjes en hij maalt er verder niet meer om. En hij is 10,5 kilo met 76cm dus een lekker spekkie.

Succes met alles vandaag!

Echt die lampen! Ster heeft dr ook zon handje van ? toen ik laatst niet kon lopen zei ze heel lief mama blijf maar zitten, ik geef hem zn speen wel aan. Hoppa volle bak licht erbij ? kind schrok zich rot ?lolbroeken.

Terug
Bovenaan