Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Zo leuk he! Als ze dingetjes gaan begrijpen. Hij is helemaal verliefd op Fenna, dan zet ik vaak de liedjes op. Kushandjes gaan naar de tv, handjes in de lucht ❤️ heerlijk

Ff afwezig geweest. Hier gaat het, niet te hard zeggen, best goed met slapen. Veel meer rust in zijn bed, niet meer krijsen/afzetten/kronkelen en slapen van 19.30-22.30, 22.30-5.00, 5.30-7.30. Maar is echt wel te troosten en rustig te krijgen.
Osteopaat voelde beide kanten ban zijn buik (handen om zijn buik/rug) en voelde dat een kant meer opgezet was. Daar waar de lever zit. Waarschijnlijk door antibiotica een achterstand in darmflora waardoor voeding niet goed wordt opgenomen en pijn geeft. Laten we het hopen.

Oh, dat is niet fijn dat Owen zo heftig op melk reageert. Maar wel duidelijk dat die dus niet past bij hem. Tja, intolerantie.

Oei, die slaapmoeite ken ik. 2 uur wakker ‘s nachts is echt niet leuk. En vroeg wakker zijn ook niet. Hier lukt het gelukkig om hem na 30 minuten toch weer terug te leggen. Kunnen wij ook nog een uurtje meepikken.

Wat een leuke ontwikkelingen bij Charlie zeg. Zo schattig als ze weer iets zelf kunnen. Hier is stappen bijna aan de orde. Verder lukte het Ties vandaag om zelf mango met een vorkje in zijn mond te stoppen.

Allemaal een fijne dag, weekend en herfstvakantie.

Aaaaaah ik wordt helemaal gek. Charlie de hele nacht onrustig tussen ons in. Die werd net rond 5.40 wat onrustig, had ik hem net in slaap. Gooit de oudste de lampen weer aan en roept keihard mama.

Dus alweer 5.45 en het hele freaking huis is wakker ???? wat gaat hier mis, ik snap er echt niks meer van!

Oeps, dat is echt zo ontzettend frustrerend en vermoeiend. Hoop dat het snel weer terug naar normaal gaat.
Zullen onze kids van slaapritme hebben geruild?

Sorry dat berichtje kwam uit een hoekje vol frustratie.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar leuk is anders. Al gun ik het jullie echt heel erg Chris dat Ties lekker doorslaapt. Ik voel me echt wel verwend dat ik al vele nachten heb mogen doorslapen. De oudste heeft het hele eerste jaar niet doorgeslapen.

Hoe voel je je verder? Lukt het al een beetje om het wat los te laten?

@sam, hoe gaat het bij jou? En met jullie spookje?

Hier heeft de oudste net zijn eerste zwemles voor A gehad. Was super leuk! Ik mocht meezwemmen ?.

Ik hoop dat we allemaal wat opknappen van het zonnetje☀️.

Sorry was even verdwenen! Sophie had twee weken geleden allergische reactie... Dus die was ff paar dagen minder goed te pas en veel werken en verjaardagen.. waar moet je soms de vrije tijd vandaan halen

Ik lees gebroken nachten.. dat is echt k*t

Zijn de eerste verjaardagen al geweest denk ik? Gefeliciteerd!
Sam Owen is as week toch??

Terug
Bovenaan