Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ik steriliseer alle flesjes, spenen en kolf elke dag in een grote pan water, laat ik drogen op een keukenpapier. Alles wat ik overdag gebruik maak ik na gebruik schoon met belachelyk heet kraanwater. Alles wat slecht droogt droog ik met keukenpapier zonder het materiaal aan te raken

@cardiozuster ja met 8 weken.. die sprongetjes blijven komen. Ik merkte echt verschil, lijkt wel alsof we nu de handleiding gevonden hebben ? helaas slaapt ze wel onrustiger, vooral overdag (nu dus, zie weer benen in de lucht vliegen). Maar anderzijds kan ze nu eventjes "spelen" in de box en wol ze echt vermaakt worden. Praten op haar manier en lachen, zo leuk!

Gisteren inderdaad onder de warme douche mijn borsten gemasseerd en gelukkig had ik nog de late voeding die de druk eraf kon halen.

Dat lompe herken ik wel hor.. Ben al een keer gevallen (ik helemaal blauw, dochter sliep door in m'n armen) maar zoals je zegt; ze kunnen best wel wat hebben zolang ze niet van de commode afkletteren..

Jij ook zonnebloem ❤️?
Hoop dat ieder zn dagen gevuld met warmte en gezelligheid zijn!

Hier had de peuter hoge koorts gister, vandaag alweer wat beter. Toch ff getest gelukkig negatief ✌️ dus lekker 2 dagen op de bank, foute films en troep eten met mijn favoriete mensen ?

[quote quote=10387985]Jij ook zonnebloem ❤️?Hoop dat ieder zn dagen gevuld met warmte en gezelligheid zijn! Hier had de peuter hoge koorts gister, vandaag alweer wat beter. Toch ff getest gelukkig negatief ✌️ dus lekker 2 dagen op de bank, foute films en troep eten met mijn favoriete mensen ?[/quote]
Dat klinkt ook heerlijk! Hoop dat de peuter snel opknapt!

Sorry voor de late reactie haha.. had wat getypt toen kwam er wat tussen en toen alles weg zucht haha

nou gelukkig hebben jullie ook van die stuntel momenten, voelde me echt een loeder moeder toen dat gebeurde  haha
Morgen is ze alweer 8 weken! Gisteren had ik keelpijn dus kon niet bij me ouders langs,was maar goed ook want onze dame had een sprongetjes dag want ze moest om de 2 uur gevoed worden en tussendoor ook onrustig.. was sowieso niet gezellig geweest.. Vanochtend echter prachtig mooi om te zien hoe ze ineens ging volgen met haar hoofdje als je langs haar bewoog.. Ze begint nu echt te volgen.

dat kolven probeer ik nog een beetje uit te vinden, heb niet altijd zin haha.. vooral niet met de feestdagen of vlak voor de nacht.. welke tijdstippen kolven jullie (als jullie kolven?)

Hihi meestal heb ik snachts aardige buit met de vacuumkolf (stuwtieters?) en indd echt kolven vind ik sund van mn tijd ? had laatst snachts gewoon 180cc gekolft met de ene borst andere mee gevoed ✌️ ideaal. Maar nu met de kerst beetje zitten rommelen tijdens de maaltijden omdat ik wat familieleden heb die er ongemakkelijk van worden als ik bij ze voed (hoezo in 2020.. maar afijn). Had geen zin om apart te zitten dus flesje gekolft gegeven en 2 dagen met stuwing aan tafel ? merk dat mn productie ba 2 dagen al tragisch is verminderd . Dus nu maar t kind veel aanleggen ?gelukkig ist Zo weer op peil. Hebben jullie ook soms het idee dat t veel meer of minder is ineens? Peuter weer koortsvry gelukkig! Hihi heerlijk die films cardio ? home alone!!

Terug
Bovenaan