Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Myr.. hebben wij een kloon?? Serieus Ow heeft echt heftig ontstoken ogen ? vanmorgen werd hij wakker kon het zowat niet wegbikken! Verder wel ok wat aanhankelijk. Heeft zn feestje gevierd bij kdv. Kwam echt ziek terug. Nu flink verkouden, het pus druipt uit zijn ogen. Hoop dat het wat wegtrekt voor zn verjaardag ? buisjes waren ok. Nog steeds taai slijm erachter dus zit er nog wel ff aan vast. Ik denk dat er alweer een rits tanden aankomt, kwijlen rode wangen en zn billetjes en balzakje helemaal onder de uitslag. Ik heb zon gevoel dat het even weer driedubbel kut word de aankomende dagen. Kennis gaf aan dat ze etherische olie (lavendel) met water in een spuitje deed, dit over de bips en hoppa uitslag snel weg. Ga ik zo ff proberen. De laatste babydag… prftttt

Chris ik hoop op een chille flow ❤️ precies wat myr zegt Rome ❤️ ook de karakterbotsingen herken ik volledig ❤️ stay strong ❤️

Nou wat bizar dat ze het allebei hebben! Wij hebben hier een antibiotica kuur gekregen. 7 dagen lang.

Kunnen het opvangen zodat meneer niet naar het kdv hoeft. Dus maar lekker rustig aan doen.

Gek idee Sam, dat je straks een dreumes in huis het rondlopen. Hebben jullie nog plannen???

Oh wat sneu die zieke kids. Erg toevallig dat ze beide van hun verkoudheid, oren, ogen last hebben. Veel vitamine aan jullie gestuurd vanuit Limburg.
Ja, die tandjes/kiezen geven echt narigheid. Hier bijt hij z’n handje stuk.

Ja, rouw gaat absoluut in golven. Gelukkig heb ik heel veel goede periodes. Daarom overvalt het me nu ook zo. Dat de komst van een 2e en ouder worden dan mijn moeder toch wat oprakelt is niet gek. Gelukkig nu toch al meer rust gevonden. Dus hoop de goede weg gevonden te hebben. Komt weer goed.

Allemaal alvast heel veel felicitaties en feestplezier met de verjaardagen.

Fijn Chris. Ik ben blij dat je wat meer rust hebt gevonden al. Knap van je ?!

@sam, van harte gefeliciteerd met Owen! Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben! Geniet er van!

Voor de rest ook een hele fijne dag!

Vandaag lekker chill, zo ff t huis versieren met kleuter en cake halen voor eventuele incidentele koffiedrukte. Ik heb gister en vandaag kamillethee op zijn ogen gedept, lijkt al iets minder (nog steeds dik en prutterig).
Dus zo min mogelijk doen vandaag.

Van het weekend zijn feestje met familie, gewoon taartje en kalm aan. Wilde vandaag een cakesmash doen maar dat stel ik uit ivm prutogen ?

Wat een bizar idee dat je ouder bent als je moeder, kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen. Wel heel confronterend denk ik. En logisch dat dat zo oprakelt. Heel veel sterkte ❤️

Klinkt heel fijn Sam!

En Chris ik snap dat stukje van ouder worden dan een ouder zo goed. Mijn vader was 39 toen hij overleed en hoewel ik nog maar 32 ben, zeg ik nu al dat ik met mijn 39ste verjaardag er niet ben.

Ik ga het niet vieren en ik ga er geen aandacht aan besteden. Want het idee is soms al te veel. Dikke knuffel!

Och die Arne Owen. Niet voluit zijn verjaardag vieren is jammer. Maar goede reden om het wel in te halen. Lekker cake prakken, gooien, eten. Samen lachen, gieren, brullen. Hopelijk is hij in het weekend weer wat opgeknapt.

Ties lijkt soms ook al zijn 2e slaapje te willen verslaan. Kost moeite om hem dan in bed te krijgen. Maar vind nog geen 12 maanden wel erg vroeg.

Mijn moeder is 37 geworden. Ik vond het die verjaardag wel lastig maar ouder worden is iedere keer juist mooi om te vieren. Zijn allemaal mooie mijlpalen.

Wat een mooie manier om er naar te kijken, Chris ? ik heb zelf weinig met mijn verjaardag dus vier het eigenlijk nooit.

@Sam, ik hoop dat jullie ondanks het snotfestijn ook een heerlijk feest festijn hebben gehad.

Terug
Bovenaan