Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ah leuk de Toet Toet. Daar was ik ook naar het kijken. Ties gaat met elk autootje broem broem door de kamer. Denk dat het wel een hit wordt.

Ja, is inderdaad bioresonantie. Hier in de regio hoor ik veel goede geluiden over die praktijk. Hoewel we nu al verbetering zien met slapen. Ik laat zelf koe- en soyamelk achterwegen. En Ties krijgt geen koemelk yoghurt meer. Zien we al verbetering. Maar vindt het wel fijn om het goed en zeker uitgezocht te hebben. Ben benieuwd.

Gaan jullie ook nog denk je?

Ik heb destijds een verontrustend programma gezien erover (kassa/radar). Daar schrok ik me eerlijk gezegd echt wild van. Dus ben er niet heel erg kapot van. Ik hoorde toevallig de laatste weken er veel positief over dus ik zit echt te dimdammen wat wijsheid is. Gezien ik niet veel vertrouwen meer heb in de “algemene medische molen”. Ik heb hiervoor ook altijd gedacht dat natuurlijk bevallen etc ook “zweverig” was, daar ben ik 3000% op terug gekomen ? dus ik denk wel dat ik echt met een open blik ernaar moet gaan kijken. Iets wat eerst niet voor mij zou kloppen, zou mij niet in de weg moeten staan. Dat maakt het niet minder lastig ? ik overweeg het wel serieus. Lastig ?

Volgens mij geven ze met name adviezen die je zelf kan toepassen mbt voedingsmiddelen wel of niet gebruiken. Dus je kiest uiteindelijk zelf of je het allemaal of deels opvolgt.

Ik heb ook benieuwd sceptisch maar heb ooit een eigen dieet gevolgd ivm chronische verkoudheid en na 1 week waren mijn jarenlange klachten (15 jaar) weg. En nu 7 jaar later zijn ze nog steeds weg terwijl ik nu weer grotendeels normaal eet.

Maar voor Ties ben ik wel wat voorzichtig met evt toepassen van supplementen of dergelijke.

Hey meiden,

Wij hebben hebben hier een praktijk voor bioresonantie in de stad en toevallig is laatst een jongetje van mijn werk er geweest. Dat jochie had altijd kapotte billen (echt in het extreme), zure poep en vaak snotterig en ziekig. Heel vaak dachten ouders dat het door tandjes kwam maar op een gegeven moment past dat niet meer. Toen zijn ze met dit jongetje naar de praktijk gegaan en hij bleek intolerant voor koemelk, voor een stofje in vaseline (wat op z'n billen gesmeerd werd ipv sudo of bepathen)

Nu 2 weken later, billen zijn helemaal geheeld. Jochie voelt zich zichtbaar heppier. Dus mijn ervaring is heel positief. Weet niet of het jullie helpt maar ik wou het toch even met jullie delen ?

Hier slaapt Charlie weer twee nachten door en in zijn eigen bed. Gelukkig. Ook zijn oogjes knappen goed op.

Hoest met Owen?

Wat een toffe ervaringen!

Hier net zn feestje klaar, hij was wat ongedurig gister. Vanmorgen een loopoor van hier tot tokio, zure kak, geknabbel en iets verhoging. We dachten zal wel weer tandjes zijn evt met oortjes. Uiteindelijk alsnog super feessie. Iedereen is weg, ff getempt 39.5… oops ? hij maakt totaal geen zieke indruk wel gloeiend heet ? snap dr geen zak van ? dus net maar ff lekker geknuffeld en naar bed. Hoop dattie snel bijtrekt. Zus is ook steeds wat kort, warm geen temp, en ook steeds gore oren. ??‍♀️ vast 1 of andere rare kdv bacterie ?

Wanneer hebben charlie en ties hun feessie?

Oh, fijn dat hij wel heeft kunnen vieren en genieten tussen de ongemakken heen. Maar blijft toch gek en vervelend dat hij zo op en af gaat.

Wij vieren Ties zijn verjaardag 20-11 samen met zijn zus die dan 3 wordt. Ze schelen zich 3 dagen dus voorlopig lekker samen vieren. Charlie is nu eerst.

Gelukkig hebben jullie het wel kunnen vieren. Wel balen dat ze toch zo blijven kwakkelen ? ik hoop dat de kids snel opknappen Sam! Er is tegen mij ooit gezegd dat de kindjes die tot 4 jaar alles mee pakken, daarna wel een goede weerstand hebben. Dus ik hoop echt dat het straks bij Ster om slaat en dat er rust gaat komen.

Wat betreft verjaardagen, volgens mij is nu eerst Sofie aan de beurt (morgen) en dan is het inderdaad Charlie de 13e.

Hier weer moe na een lange dag werk. Ik moet eigenlijk sporten maar ik red het gewoon niet??? echt niet leuk.

Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad!

Terug
Bovenaan