Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Lekker kalm daggie gehad. Mijn man is onverwachts vrij, dus miss zo ff wat fotos schieten.

Ik vind ouder worden ook iets moois. Mooi dat je er indd zo naar kan kijken ❤️

Ik vind de dutjes ook echt lastig. Ik kijk nu gewoon naar hoe belachelijk vroeg hij wakker is. Anders 2x en ik ga de strijd niet meer aan. Ik probeer het 2x om hem op bed te leggen. Pikt hij het niet dan maar goed moe savonds ? wisselt ook echt.

Wat jong een van jullie ouders verloren zeg, wat een gemis ❤️ digitale knuffel voor jullie!!

En wat sneu van de prut oogjes en oren... hopelijk knapt het snel op Sam en Myr!

Hopelijk aankomende weekend een leuk feestje Sam!!

Weinig nieuws vanaf deze kant..
Vind het gek dat ik volgende week mijn laatste bv ga geven... Maar mijn borsten zullen er wel blij mee zijn... Deze laatste maand doen ze enorm zéér! ?

Wat fijn dat je man onverwacht vrij is en dan Ow al 4 nachten door geslapen heeft! Dat vroege wakker zijn is wel echt heftig (vinden wij).

@Helga, kan me voorstellen dat het een gek idee is om straks te stoppen met de borstvoeding. Vind het wel heel knap dat je het gewoon een jaar hebt gedaan ??

Hier komt mijn blije ei steeds meer terug. Hoewel je eigenlijk weinig aan het merkte aan het begin van de week, zie ik hem wel echt opknappen. Nog steeds veel snot maar de oogjes worden gelukkig wel beter. Begint er echt weer helderder uit zijn ogen te kijken.

Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft!

Weer doorgeslapen van 19 tot 5.30u ?
Ik hoop dat het doorzetvroeg opstaan is k#t maar beter als vroeg opstaan en 3/4x per nacht gestoord worden ? ik omarm dit ? morgen de klok verzetten ben benieuwd ?
Hoe gaat het met jullie?? ?

Erg lekker hoor Sam. Zeker van genieten en koesteren.

Hier 2 nachten minder maar vannacht ook van 19.39-6.00. Prima vind ik. Maar ben benieuwd met het verzetten van de klok. We doen niks speciaals. Misschien iets later naar bed maar zondag proberen in het ‘normale’ ritme de dag te voeren.

Vanavond overleg ik met een natuurgenezer/diëtiste ivm testen op intolerantie/allergieën bij Ties. Heb het vermoeden dat de 2 slechte nachten toch van buikpijn/voedingsproducten komt. Dus als we dat kunnen voorkomen, heel graag.

Ga eens een lijstje voor de verjaardagen en Sinterklaas maken. Wat hebben jullie je 1-jarige jongen gegeven?

Vanmorgen kreeg hij zijn toet toet vracht vliegtuig. En hij heeft een soort luxe fiets met duwstang gekregen omdat hij niet meer in de buggy wilt. Hij is er helemaal blij mee ???

Terug
Bovenaan