Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ik ben echt ff helemaal moedeloos..
ow heeft WEEEER een oorontsteking, onrustig huilerig en na 1.5 wk doorslapen is het allemaal weer 300x kut.
Ster is zwaar overprikkeld van school en enorm jankerig en zit steeds enorm op mn knoppen te drukken. In combinatie met die eeuwige vermoeidheid ben ik ff alles helemaal zat, merk echt op die jengel/huil/zeik dagen dat ik toch weer dat zwaar beladen gevoel weer krijg uit het huilbaby tijdperk. Ik trek me ff terug zo lang ik ff niks leuks en lolligs te melden heb. Ik hoop dat jullie hele fijne verjaardagen hebben. Veel liefs ❤️

Ach nee, Sam. Dat klinkt niet fijn, lees zwaar k*t. Herkenbaar dat je minder aan kan door vermoeidheid en slechte dagen van de kids. Hier ook op en af.
Neem de tijd voor herstel en jezelf. Jezelf en gezin is al genoeg om op te focussen. Veel beterschap voor Owen.

Helga, hoe gaat het met stoppen met bv? Kun je gewoon stoppen of afbouwen? Stap je nog over op opvolgmelk of gewone melk? Knap en mooi om het zolang te mogen geven.
Ik geef ook nog bv maar merk wel licht ongemak van zijn tandjes. Wil nu de middagvoeding stoppen. Dan is het alleen ochtend-avond en evt nacht. Twijfel over stoppen of niet. Het slapen gaat erg goed met Ties sinds 3 weken dus dat geeft ruimte voor mezelf. Maar door mijn mentale toestand is stoppen misschien beter. Maar ben bang dat ik mijn troostmiddel voor Ties ‘s nachts kwijt ben. Lastig hoor.

Hi goedemiddag allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?
@helga, hebben jullie een fijne verjaardag gehad? En inderdaad hoe gaat het met de borstvoeding?

@Chris, wat fijn dat het beter gaat met Ties en zijn ritme. En wat heerlijk dat je daarin ruimte kan vinden voor jezelf. Wat betreft de keuze qua borstvoeding, daar kan ik je helaas niet bij helpen. Misschien eerst de middag voeding stoppen en dan kijken hoe het proces verder verloopt.

Ik heb me zo vreselijk zitten stressen over de fles en het afbouwen daarvan. Maar ik heb nu besloten, we hebben nog 6 blikken voeding staan dus Charlie krijgt zolang de voorraad strekt nog een klein flesje voor het slapengaan. Als ik borstvoeding had gegeven was het veel minder raar geweest als hij voor het slapen nog dronk dus ik vind het wel prima. Ga er geen stress meer over hebben, is het het niet waard.

Volgende week om deze tijd heb ik gewoon een dreunes. Wat een gek idee zeg.

Dikke knuffel voor jullie allemaal

Zeker Zonnebloempje, het is ook geen must voor mij zeker nu het beter gaat met Ties en mij. De rust is wat terug dus geen haast hier. Ben alleen zo’n twijfelkont. Is mijn laatste keer bv aangezien we compleet zijn. En als ik stop kan ik niet meer terug. Dus een voor een. Eerst middag en dan zien we wel.

Ja, gek hè een dreumes. Ties is deze week ook echt meer een persoontje geworden. Kijkt veel wezenlijker, speelt meer samen en onderneemt meer. Zo leuk om te zien. Heeft nu ook 2 kiezen die doorkomen.

Veel plezier met de verjaardagen.

Groot gelijk Chris. Lekker rustig aan en stap voor stap.

Ik dacht tot vorige weekend elke keer, waarom wordt Charlie alweer 1. Ik mis mijn baby maar afgelopen weekend dacht ik ineens... Jeetje we hebben het eerste jaar gewoon weer overleefd. En hoewel deze bij lange niet zo zwaar was als die van de oudste. Het is toch wel een lekker idee dat het hele hulpbehoevende er wat af is en we steeds meer de ontwikkeling qua karakter gaan zien. De dreumes/peuter fase is toch ook echt wel heel erg leuk.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Hey meiden! Tijdje niet online geweest, heb de laatste drie pagina's gelezen.
Wat veel zieke kindjes, het is ook wel de tijd van het jaar. Oudste heeft twee weken buikgriep gehad en is de laatste tijd erg aanhankelijk en veel wakker in de nacht. Jongste (1 november 1 jaar geworden ?) zit met doorkomende kiezen en kan nog steeds niet goed doorslapen in de nacht. Hij jammert vaak een uur lang in de nachten (soms vaker dan één keer) maar dan slaapt hij nog wel. 
Ik heb maar gewoon geaccepteerd dat ik de komende jaren minder slaap tot bijna geen slaap ga krijgen??. Scheelt in ieder geval een hoop stress en dan kan een nacht alleen maar meevallen!
Verder zitten we continu niet thuis vanwege een mega verbouwing, gaat ook uitlopen dus de wispelturigheid van de jongens kan ook daar vandaan komen.
Afbouwen van de flessen doe ik al een tijdje. Ik wil de avond fles er als eerste af vanwege tanden poetsen. Hij krijgt altijd al een toetje na het eten dus krijgt hij nog maar 90 ml normale melk aangelengd met water. De poedermelk ben ik met 1 jaar mee gestopt.
Ik hoop dat jullie allemaal geweldige tijd tegemoet gaan en wens jullie alle liefs toe! ?

Terug
Bovenaan