Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Sorry voor mijn volgende woorden...

Maar vieze k*t kl*te Corona! Ik ben er helemaal klaar mee.

Van de 8 mensen die morgen op visite zouden komen, hebben er nu al 4 sowieso afgezegd en 2 twijfelen nog. Nog erger is dat het bij sommige niet eens door corona komt maar het feestelijke is er wel af zeg maar.

Dus in plaats van met een lach terug denken aan een jaar geleden, ga ik nu maar een potje janken in bed want dit voelt echt gewoon vet kl*te.

Hoop dat alles goed gaat bij jullie!

Ik begrijp het goed zonnebloempje. Wat zonde om zo de eerste verjaardag te moeten vieren. Vorig jaar is kraambezoek al zeer beperkt gekomen. Nu kun je de verjaardag niet echt vieren. Echt niet leuk.

Nee, ik baal even flink. Maar ja we gaan er morgen gewoon wat leuks van maken. En zondag komen er ook nog wat mensen dus het gaat vast wel mee vallen maar ja het voelt even heel erg niet leuk.

Gek idee, maar vorig jaar deze tijd, wist ik gewoon dat het begonnen was en dat we ons ventje gingen ontmoeten. Ik werd om 16.00 gestript, en tegen 8en kwamen de weeën regelmatig. Dus vervolgens bad opgezet, verloskundige gebeld en om 00.30 werden mijn vliezen gebroken. 2 uur en een kwartier later was ie er. Lig heerlijk foto's terug te kijken. Want hoe pittig het ook was, het was ook zo mooi en bijzonder ??

❤️ tis ook kut!
Wel fijn dat je nu lekker ff terug kan viben naar vorig jaar. Klinkt als een mooie bevalling ❤️
Heb vd week de fotos ook ff afgestoft. Zon klein frummeltje al zo groot ❤️ magisch hoe zon kind groeit in 9 mnd in je buik en het eerste jaar buiten. Nooit meer zal je kind zo hard groeien ? desondanks dat alles een klote randje heeft nu met corona, wens ik je toch een fijn weekend gevuld met verwondering en warmte. ?

Dag lieve dames,

Sorry voor mijn woorden gister, ik baalde even heel erg.

Gelukkig hebben we wel een hele fijne dag gehad met de drie mensen die vervolgens wel gekomen zijn. En zijn we door mijn moeder mee genomen naar de pannenkoekentrein in de buurt ?.

Voor morgen hebben we nog geen afmeldingen dus komen er 8 mensen of zo.

De wobbel is een groot succes.
Thx voor de lieve woorden gister!

Nou alles Ties nog en dan zijn we allemaal mama van een dreumes ?

Hoi allemaal, ik zit hier met een mooie man van 14 dagen oud, eerste kind. Tot nu toe doet hij het heel goed maar zelf een dubbele borstontsteking gehad. Het is best lastig zo regelmaat te krijgen in de voedingen, ook nog 1 plattere tepel die aanhappen moeilijk maakt

Gefeliciteerd! Dit topic is al wel een jaar oud ? dus de kindjes ook ? Weet niet of je dat vervelend vind hihi
Bij mij werkte de Haakaa/vacuumkolf (ook wat moeilijkere tepels voor aanhappen). Even paar tellen eropzetten dan waren ze iets hapklaarder om het maar zo te zeggen ?

Hoop dat je een tof weekend hebt gehad ondanks de baleritus ? tis ook zon domper.

Hier lijkt alles weer wat leuker te gaan. Ow reageert beter op de orale antibiotica godzijgeprezen. Al 2 dagen geen smeetpijperij uit die oren ❤️ dus ik durf voorzichtig weer wat positiever in het leven te staan ?

Hoe gaat het met iedereen?

Terug
Bovenaan