Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ja, we kunnen bijna over naar de dreumessen.!!!

Vrijdag eerst dochter die 3 wordt en maandag Ties 1. En ja, ook wij denken helaas na over hoe de verjaardagen coronawijs te vieren?. Denk toch beide verjaardagen tegelijk maar in 2 momenten vieren om toch het aantal mensen te beperken. Had alleen gehoopt dat we hier dit jaar niet over na hoefde denken.

Sam, hoop dat de oortjes nu snel schoon zijn. Lijkt me zo frustrerend om iedere keer in hetzelfde riedeltje te vervallen. Hoop op beter.

Zonnebloemen, nog goed kunnen nagenieten van de verjaardag. Ik ga ook de komende dagen terugdenken aan de laatste loodjes en bevalling vorig jaar.

Denk dat samenvoegen indd de beste optie is ? wel dubbelfeest! Wat grappig zo vlot na elkaar zeg! 3 jaar geleden en vorig jaar liep je er gewoon precies hetzelfde bij ? geniet van deze prachtige week ❤️

Hey!

We hebben zeker genoten van het weekend en zijn ook zeker heel blij met de keus van de wobbel. Wat een plezier hebben ze.

Helaas ben ik wel echt snot en de snot verkouden. Een heel fijn idee met het familie weekend wat voor de deur staan.

Lijkt me echt wel leuk om in ieder geval nog een jaartje door te gaan op het dreumes forum. Als jullie dat zien zitten ?

Wij hebben de kids al op bed en gaan voor een kerstfilm hangen.

Fijne avond meiden!

PS.. fijn om te horen dat het beter gaat Sam. Ik duim dat het zo blijft!

Fijn om te horen Myr ❤️ hier thuis na de befaamde 24uurs dienst. De kids waren moe en terror vorige week.. nu hadden ze me daadwerkelijk gemist en zijn ze super knuffelig ❤️ gut wat had ik dat ff nodig. Net gezellig met zn 3tjes in bad, zojuist keihard sinterklaas gezongen en de schoen gezet ?

Prft wat een warmte ff weer ❤️ dusseh maar ff een topic aanmaken op de dreumes? Hihi fijne avond allen ❤️

Hey!

Wat heerlijk thuis komen Sam! Echt geniet momentjes.

Ja als de laatste jarig is geweest lijkt me dat erg leuk!

Minder leuk is dat ik net rond 6en een positieve zelftest had. Net terwijl we op dag 2 van een familie weekend zijn. Op een Landal park.

Dus nu morgen half 11 hier in de buurt testen en dan naar huis. De hele familie gaat dus naar huis. Dus dikke vette domper! Ik voel me naar en schuldig en baal als een stekker.

Ah joh wat kak! Niet schuldig voelen kun je echt niks aan doen! Half Nederland is op t moment besmet! Vaak als de zelftest pos is weet je eigenlijk al genoeg. Heel veel beterschap ?

Dag lieve meiden,

Nou gister kwam het officiële woord er uit. Ik ben positief getest. Ik voel me gelukkig niet ziek. Ik was vorige week flink verkouden en voel me nu beter als toen. Heb vorige week 4 negatieve zelftests gehad, dus had me er helemaal bij neer gelegd dat het een normale verkoudheid was, tot mijn reuk in eens weg was.

Vind het een bizarre gewaarwording. Maar ben blij dat ik er niet ziek van ben. Manlief is negatief en de jongens hebben we nog niet laten testen. Die laten we gewoon na 5 dagen testen.

@Chris hoe waren de verjaardagen bij jullie?

Hoop dat het goed gaat met iedereen!!

Gelukkig verloopt het mild! Je houd het echt niet tegen. Je hoort dat vooral kids+ouders het op het moment het meest hebben.

Hier 5 dagen klaar met de AB (alweer). En ja hoor alweer 2 dagen oortrekken en vanmorgen weer drek uit zn oren. Morgen weer afspraak in het zhuis gezien een 5e kuur nergens op zou slaan ?
Voor de rest rommel ik veel aan voor mn hopelijk snel opgezette bedrijf hihi papierwerk, rekensommetjes en creatief aanmodderen ?
Aankomend weekend 3 newborn shoots! Heb er zon zin in ❤️

Terug
Bovenaan