Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ik hoop dat de klachten beperkt blijven zonnebloempje. En voel je niet schuldig. Het gebeurt zo snel en veel op dit moment. Is geen ontkomen aan.

Wij hebben nog een heerlijke feestweek gehad. Fijn in heel veel keren en momenten de 1e verjaardag van Ties en 3e verjaardag van Fenna gevierd. Thuis, kdv, eten uitkiezen, 2 verjaardagsfeestjes, bij opa quarantaine een deurverjaardag, dagje voor Ties, 2 dagen monkeytown, 1 echt feestje met opa.

Dus nu hebben we geen baby meer in huis. Jammer dat dit niet meer terug komt?

Dat klinkt feestelijk chris ❤️ bizar hé! Geen babys meer ? laatst was ik wat baby meuk aan het opruimen.. nooit meer een baby in dit huishouden hihi wel de slapeloze nachten maar nooit meerdie extreem kleine voetjes, bvkak en klamme babylijfjes. Wel plakkerige dreumeshandjes ?

Hey!

Ik mag inderdaad blij zijn dat het zo mild verloopt. Toch voelt het alsof er geen schot in zit. Maar ja we doen rustig aan en het komt zoals het gaat.

Dat klinkt inderdaad alsof jullie het heel fijn hebben gehad Chris! Wat fijn.

En ja dat gevoel van nooit meer een baby voelt heel onwennig en bij vlagen onwerkelijk. Maar ook niet in zo'n hoedanigheid dat het verlangen voor een derde terug komt?

Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie kids ook al dat ze 'slaan' wanneer ze het ergens niet mee eens zijn? ? Zit bij Charlie echt wel een temperamentje in zeg maar

Oh ja, ja, ja, temperament volop. Hij gooit zich gewoon achterover gestrekt op de vloer als hij het er niet mee eens of iets niet mag. Slaan valt nog mee maar vooral achterover vallen, kronkelen, omdraaien, giftig worden. In de maxi-cosi NEE, in de wandelwagen NEE, niet in de kastjes mogen NEE, iets niet van mijn zus krijgen NEE, luier verschonen NEE, pyjama aan NEE.

Slaan of eigenlijk hardhandig/overenthousiast aaien is wel een periode geweest. Maar nu weet hij dat hij moet aaien. Als we hem eraan herinneren, lukt hem dat ook goed. Zegt dan zelf ook ‘aaien’. Zo schattig.

Meppen al best lang ? hij doet het vooral als genegenheids iets ? net als kopjesgeven ? meestal echt een kopstoot ? en nog janken ook daarna. Ook mn bril is altijd de sjaak. Mn ketting is deze maand al voor de 3e keer bij de smid.. lompHij kan nu ook klimmen, steeds via de stoel op de eettafel ? helemaal simpel work ervan

Hey!

Slaan klinkt ook wel heftig maar het is inderdaad gewoon hardhandi zijn en nog niet weten hoe het anders kan. Wij zijn dus ook bezig met aaien? en dat zegt hij dus nu inderdaad ook.

Gister heeft het ventje gevochten met de rand van de tafel en heeft de tafel helaas gewonnen. Dus manlief gister (had ondertussen een negatieve test, en Charlie ook) maar de dokterswacht. Dik blauw oog, en een snee op zijn neus schot wat geplakt is??

Helaas is de oudste wel nog positief getest en dus zitten wij in afwachting van de GGD over wat het inhoudt voor de voortzetting van onze quarantaine... Flink balen!

Ah wat zielig voor Charlie! ? veel sterkte.
Hoe gaat het met de corona boeg?

Hier word ik knetterlijp van het klimmen… op de bank naar de speelkeuken *pats* op de sidetable *pats vd eetstoel op de tafel… *pats niks werkt… dochter was iets banger.. ? prfttt

Ow had de laatste week last van tandjes, in het midden stond het steeds al bol en strak maar het kwam maar niet echt. Net weer brullen, rode wangen boos… schreeuwt hij ff hard.. en wat ziet mijn oog… dat joch het verdorie al zn bovenste kiezen al ? onder ook al 2 enorme vreetstenen.. alleen waar blijven de middelste ?? hij laat me steeds niet in zn mond kijken dus steeds maar ff snel kijken bij het brullen ? mijn dochter kreeg echt pas met 1.5/2 jaar de achterste kiezen ? hoe zit hij bij jullie met de tandjes (ellende)?

Terug
Bovenaan