Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ai ai ai, die doen echt pijn ja. Hier ook regelmatig tandenpijn. Ties heeft 8 tanden en 2 kiezen boven die doorkomen. De kiezen zijn aan de buiten en binnenkant door maar in het midden van de kies nog niet. Lijkt me niet fijn voelen. Verder laat hij ook niet in z’n mond kijken/voelen.
Ik denk wel dat hij last heeft. Normaal nooit luieruitslag. Pas 1x met tanden doorkomen. Nu dus weer met de kiezen. Billen door, bijten, kwijlen en een temperament van heb ik jou daar.

Hey!

Nou we mogen eindelijk uit quarantaine. Manlief en Charlie zijn voor de tweede keer negatief getest en Logan is klachten vrij.

Ik ben chronisch verkouden dus heb alweer een nieuwe verkoudheid te pakken. Vanaf maandag allemaal weer naar opvang/school/werk.

Morgen Yes-Day met Logan. Als afsluiting van deze langdradige maar toch ook wel fijne weken.

Hier geen benul van tandjes. Hij heeft boven 4 en beneden 2 en volgens mij komen daar de volgende 2 aan. Rode wangen, alles in de mond en kwijlen. Charlie is sowieso langzamer met tanden dan Logan. Logan was voor 2,5 jaar helemaal compleet.

Ik vind tandjes echt de hel?

Hoe zijn de newborn shoots gegaan, Sam??

Hihihi... Ik zeg steeds dat hij eigenlijk nog te jong is voor Yes-Day want hij maakt er geen misbruik van.

Hij wil graag voetballen en basketballen met papa buiten, en even Pokémon spelen op de Switch en dat is het.

Pas toen ik 'per ongeluk' het woord Lego café liet vallen, riep hij heel hard dat hij naar het Lego café wou ? dus dat hebben we gedaan.

Nou even een vraagje gerelateerd aan onze dreumes... Hij weigert te slapen. Zowel overdag als 's avonds. Ligt al weer 3 nachten tussen ons in en overdag begint hij al te piepen als we alleen al de tra op lopen.

Is dit herkenbaar?

Wtf hier precies zo, ow ligt dus ook al 2 wk tussen ons in. Elke avond rond 21u komt ie al. Valt alleen in slaap tussen ons in of op schoot, leg je hem weg raaktie volledig in paniek. Denk dat het hier combi is van zn verstofde eeuwige oorontsteking/hele gebit die door komt met een snufje verkoudheid. Ook heersen de waterpokken op het kdv dus zal me niet verbazen… heerst er bij jullie iets?

Is het miss sinds die klap op de tafel? Ster heeft ooit een hersenschudding gehad en wilde toen ook liever niet alleen door duizeligheid. Duurde toen een goeie week dacht ik.

Hey!

Nee het is echt sinds 3 á 4 dagen. Heel gek. Enerzijds voel ik dikke bobbels bij de kiezen en lijkt er onder een tandje door te komen.. maar zo heftig heeft hij tot nu toe niet gereageerd er op.

Misschien is hij ook wel bezig met het aanpassen van zijn ritme naar 1 slaapje. Zou heel gek zijn (voor mij) want Logan ging pas veel later naar 1 slaapje ?

Toch fijn dat er dus iets rond deze leeftijd zit en dat het niet alleen Charlie is??

Hihi nee die babys ? vanalles kan het zijn. Gister had Ow ook een megaflipfestijn.. en hoppa weer dat oor ontplofte. Nu lijkt het weer wat beter ? soms…

Terug
Bovenaan