ooh vind 't zelf ook niet geheel prettig bij andere in huis haha... dus knap van je hoor, wel vervelend dat je dan met extra stuwing zit.. kolf je na iedere voeding Samsonn?
Vind 't lastig om te weten dat je productie minder wordt.. hoe merk je dat als de kleine aan de borst gaat?
Vind het sowieso erg verschillend de productie...
soms sla ik het kolven even over.. de diepvries gaat aardig vol.. volgens mij 15 van die avent bakjes inmiddels en we doen nu 1x per dag flesje (nu die van 9u 's ochtends want met mijn werk straks over een paar weken gaat die fles er sowieso af omdat dit geen handig tijdstip is voor kolven op de werkvloer), dus nu kolf ik en geeft m'n vriend de fles.. lekker gezellig op de bank haha.. de extra avent bakjes zijn alweer besteld! haha
Mijn productie is 's ochtends rond de 150, moest van CB 120 nu per fles geven dus ruim een flesje al in de ochtend, rest van de dag produceer ik nog wel 1,5 flesje meestal.. (en dan kolf ik niet eens na iedere voeding).. ik wil 't nog een keer bij gaan houden hoeveel ik kolf per dag maar m'n geheugen vergeet 't steeds haha..
herkenbaar Marin, soms loopt het moment voor kolven wat uit omdat ze niet wil slapen bijv. of omdat ik zelf moet eten en dan denk ik soms nou zit alweer vlot of de volgende voeding, dan durf ik ook niet meer zo goed te kolven haha.. ook al heb ik wel gelezen dat je met een uurtje alweer voldoende in de borst moet hebben zitten
ben benieuwd hoeveel vuurwerk er met oud & nieuw afgeschoten gaat worden en hoe onze kleine daarop reageert, jullie al stiekem geknal in de buurt? want ondanks het verbod knalt het soms wel even bij ons..