Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Oh afschuwelijk kma, mn dochter had nutramigen puramino. Altijd gedonder by de apotheek ? ja he! Alles heeft zn onzekerheden. Als je de borst geeft wil je stiekem weten wat zon kind nou eigenlijk binnen krijgt. Met de fles vraag je je af of je hem niet overvoert ? zit ook steeds met die avondfles te steggelen. Ik doe de laatste week 150cc gister per ongeluk 160cc kind zat echt PROPVOL gewoon sneu ?? maar indd dan denk je van bv is licht verteerbaar ken net ? niet dus arm joch hihi

Wij hebben nu Hero nutrasense pep. Mijn oudste kon niet over de pepti en kreeg de Hero Allergy care. dus ben direct maar met deze begonnen, is in principe hetzelfde alleen de naam is veranderd.
In deze voeding zit ook minder lactose. En ik ben er vrij zeker van dat het geen kma is maar een lactose intolerantie, alleen gelooft de westerse medische wereld daar niet in? dus bij de kinderarts is het altijd een kma genoemd.

?? heerlijk de westerse geneeskunde ? ik kom er ook met regelmaat op terug vooral als het over specifieke hoeken gaat bijv palliatieve zorg/babys vooral als het om mensen gaat die zichzelf niet verstaanbaar kunnen maken is het erg zwart/wit ingevuld. Kma zit bij ons in de familie maar omdat het mij heeft overgeslagen zoy het zogenaamd onmogelijk zijn dat mn dochter het ook had. Laat nou net zij het heftige geval in de fam zijn. Pas na 2x spoedeisende hulp werden we serieus genomen ? maar dat zijn weer dingen waar ik me voor altijd vinnig over kan maken ?
Het is vandaag een feestdag! ALVAST EEN HEEEEERLIJKE AVOND! ik wens jullie allen een mooi jaar met veel nieuwe kansen, vreugde, warmte en vooral veel schik! ❤️

Oh dat lijkt me enorm vervelend zo'n allergie.. 
Kan me voorstellen dat iedere verandering zoals andere voeding kiezen weer nieuwe onzekerheden geeft.
Wat fijn dat je op 1 voeding zit s nachts! Dat scheelt enorm in je eigen tot rust komen gevoel vond ik
Besef me nu dat t dus luxe is dat onze dame dit al vanaf week 2 doet.. meestal rond half 11/11 uur laatste voeding en 5,5/6 uur later meld ze zich weer om daarna meestal weer 3-4 uurtjes te slapen tot 8-9u
Samson je doet maar 1 borst? En hoe lang dan?
Oh je doet voor de nacht meer ml in de fles? Hoe heb je dat bepaald dan? Ik geef 120 per fles.. nou ja meestal 130 in de fles.. ik moet de eerste kolf voorraad eens aanbreken want dat zijn voorraden van 120.. 
Ik heb sporadisch dat ze half uurtje drinkt aan 1 borst en de tweede amper wil.. meestal na 15 minuten is ze al moe, luier wisselen en dan 15 minuten aan de andere.. dan kan ze er 3 uurtjes tegenaan.. soms 2,5 en soms als ze lekker slaapt 4 uurtjes.. hebben die van jullie echt een vast ritme al qua voedingen?
Zit op 6 voedingen per dag meestal.. 

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar.
Ik zei al... vorig jaar wisten we gewoon niet dat we er dit jaar zo'n lief klein meisje bij zouden hebben.
Jullie zijn goed bezig met het kolven enzo.
Wat zielig als je kindje een allergie heeft dan. Zo sneu.

Verschilt, ik heb een poosje moeten blokvoeden omdat hij de melkstroom niet goed kon hebben en hij hierdoor steeds reflux klachten kreeg. Dit is er een beetje ingebleven. Ik kijk eerlijk gezegd niet op de klok ? ene keer drinkt hij 20 min andere keer hangt hij 3 kwartier deraan. Ik kijk gewoon naar hem. Als ik het idee heb dat de borst leeg is en hij heeft nog trek dan bied ik hem de andere aan maar 9 vd 10 x zit hij bomvol ? en probeert hij het wel maar is het gegarandeerd kotsen ? ik zit op 5/6 voedingen. Ik doe het dit keer erg op gevoel soms heb ik totaal geen idee wat ik doe. Maar het lijkt te werken. Vd week wilde ik wat meer ritme in alles en ik merk dat dat juist tegenwerkt ? dus ik laat alles weer los en kies voor rust. Komt allemaal wel weer goed ? hij weet wel wat hij wilt en nodig heeft. Enige wat ik kan doen is hem volgen en hem hier en daar wat aansturen ? pf ik klink als de hippie die ik nooit wilde zijn ? zal het nieuwejaar wel wezen. Jullie kindjes veel last gehad? Hier sliepen ze door het geweld heen ?

Hier sliep ze er ook prima doorheen! 
Naja ik probeer iets van ritme zodat ik dan qua tijdstippen een voeding kan laten vallen .. meestal is ze rond 5 uur wakker nu dus 4 uur  maar wil juist proberen die van 8-9 uur te laten vallen voor nu ivm werk.. lastig hooren ik dacht juist omdat we vanochtend nog even op nieuwjaarsvisite ergens gaan dat als ze rond 9u drinkt dan is de volgende rond het middaguur haha

Ik voed altijd tot ze stopt.. meestal is de borst nog niet echt leeg naar mijn idee maar is ze juist slaperig en dan ff wakker maken voor de luier wissel. Soms zit ik ook wel 45 minuten te voeden maar dan komt ze soms nog steeds 2,5 uur na de start van de laatste voeding dan denk ik zit er nog wel genoeg voedingsstoffen in me voeding en kan ze daarom niet langer dan 3 uur volhouden.. of mss wil ik wel te snel en te veel voor een dame van bijna 9 weken haha

Wanneer moeten jullie allemaal weer werken dan?  Ik moet over 3,5 week alweer

Terug
Bovenaan