Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ohhh heerlijk he! Doet owen ook ❤️ hihi sochtends is het ook zon pretletter. Kijkt hij me ook zo ondeugend aan trektie zn wenkbrauw op en lief lachen daarna❤️❤️ smelttt ook als hij indoezelt aan de borst, zo tevree ❤️

Nou wilde eerlijk gezegd hem overdags in ieder geval 1 a 2x op bed laten oefenen. Zodat de overgang naar de opvang niet zo groot was. En gezien hij overdags echt NIET op zichzelf wilde liggen kreeg mn dochter ook naar mn gevoel iets te weinig echte aandacht. Nou wast van het weekend drama. Vandaag toch maar weer ingebakerd en meneer deed vanmorgen een dutje van 3 kwartier (normaal 10 max 30 min). En vanmiddag.... 2uur!!! Ook tussendoor gedut in de draagzak.. heb dan ook anderhalf uur met mn dochter geknuffeld en gekroeld. Gut t kind wist niet wat dr overkwam zo fijn!

Kreeg vandaag dus uitnodiging voor de vaccinaties, het nieuws/bijsluiter zei vorige maand na vacc ten minste 2 mnd niet borstvoeden. Rivm zegt dat het allemaal
Kan maar meer werd gezegd omdat het niet uitgebreid op zwangere/lacterende is getest. Wil zelf wel gevaccineerd worden (laat mij maar proefpersoon zijn, zodat het straks voor de kids wel veilig is). Maar van owen blijven ze mooi nog maar ff af. Dus ik ga kijken of ik bij de volgende ronde kan.

Cardio heb je schik op de hartbewaking? En wat doe je dan precies?

Ik moest vorige week naar het cb glad vergeten oeps ? vanavond wel de kleine man gewogen 6 kilo, morgen 10 wk ? bizar hoe hard die gasten groeien ?

Ik merk dat zoon weinig ritme heeft, overdag weinig slaapt, niet in eigen bedje, vaak voeding wil en bij me wil zijn. Voed op verzoek maar wil nu nu toch iets meer ritme/regelmaat aanbrengen in voeding en slaap. Vandaag begonnen met rond de 3 uur voeden en slapen in bed. Fingers crossed. Gelukkig hebben we wel goede nachten. Vannacht van 24.00-6.00, Yes.

Die nachten klinken heerlijk Crazy. Hopelijk werkt het voor jullie beide om meer structuur aan te brengen. Als dat werkt is dat toch prima..
Ik ga vanaf het weekend proberen om Charlie voor 1 slaapje in de ochtend naar boven te brengen. De peuter hoort nu de hele dag sst zachtjes, doe nou eens stil, je broertje moet slapen... En dat vind ik gewoon oneerlijk dus dan toch de stap maar nemen.
Heb nog geen idee hoe ik dit dan dien als mijn man er niet bij is maar dat wijst zichzelf wel uiteindelijk (hoop ik)
Spannend die vaccinatie Samsonn! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over wel of niet in combinatie met bv.

Hihi hier precies zo zonnebloem. Sstttt je broertje slaapt. Moet ook zeggen vorige week sliep hij heel goed op zn bedje. Ook gewoon ff de volle aandacht voor de oudste ❤️ echt ff anderhalf uur met haar gekroeld en een paar keer geknutseld. Heerlijk! Ik had haar ook zo gemist. Deze week wil hij natuurlijk ineens niet op bed en moet ik haar steeds weer best lang alleen laten en dan geef ik het gewoon maar op ? probeer het wel steeds sochtends en smiddags. Als hij na 20 min nog klaarwakker is dan laat ik het los.
Vaccinatie ga ik denk ik gewoon halen heb nu van verschillende kanten de bevestiging gehad dat hij net zo gevaarlijk is als de kinkhoestvacc die je in je zwangerschap haalt. Met een beetje mazzel pikt hij er ook anti stoffen uit dus dat is wel super tof.

Nou hier ligt het mannetje voor het eerst in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer. Lekker op zijn buik en mama er naast in de stoel.
Papa en de peuter zijn boodschappen doen dus heb even alle tijd.
Charlie is de afgelopen dagen een aantal keer, heerlijk in slaap gevallen op zijn buik in de box dus ben erg benieuwd of het nu ook gaat lukken. Wanneer hij straks boven slaapt als de peuter en ik alleen zijn, zal ik hem inbakeren ipv op z'n buik neer leggen.

Hoe gaat het met de rest?

sorry even niet geweest..
wat fijn dat hij de rust kan vinden op de buik.. lijkt me toch eng als die zo gaat slapen maar je blijft er al bij lees ik haha..
onze dame is na 5 minuten meestal wel klaar met op de buik liggen... is soms wel mooi foto's maken als ze zo mooi dat koppie hoog in de lucht heeft haha..
altijd ingewikkeld met iets nieuws Samsonn!! ik lees ook overal dat het goed te doen is bij BV
ik weet niet wanneer ik 'm ga krijgen voor m'n werk, in het ziekenhuis doen ze vooralsnog alleen nog de IC/SEH en ambu... zover ik weet

nog 2,5 week tot ik moet werken, officieel vandaag 10 weken geleden bevallen dus verlof is voorbij! hallo vakantie! haha
onze dame begint iets meer structuur te krijgen, maar die gooide ze gisteravond helemaal weer in de war toen ze van 5 tot 9.30u sliep haha.. toen was 't ineens 3u 's nachts een voeding (ipv tussen 4-5) en daarna om 7u (ipv 9u) haha.. 
Gisteren ff opnieuw op onze eigen weegschaal gestaan, 5,3 kilo voor onze dame.. vind dat ze nog zo lang in maat 56 zit (nog steeds!) en sommige dingen van 62 passen ook prima, ben erachter dat C&A niet zo groot is dus die gebruik ik maar alvast en dat sommige 56 best groot uitvallen.. zit een beetje in dubio voor nog een winterjasje... ze heeft een maatje 56 van de Hema die vooralsnog nog past maar het bovenste knoopje kan niet dicht meer, maatje 62 kopen of toch 68?

Terug
Bovenaan