Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ja denk dat ze daar dan aardig wat uittrekt.. 1 seconde aan de borst en witte lippen dat krijgt mijn kolf niet voor elkaar om binnen 3 seconden er een drup uit te trekken.. ?
Ooh wat vervelend om 1u nog een flesje.. kun je die van half 7 niet kleiner geven qua hoeveelheid en dan om 23u eentje aanbieden waar meer in zit? Zeg maar de hoeveelheid die je om half 7 minder geeft? 

Die 5 voedingen is mooi maar ze heeft nog niet echt vast ritme qua tijdstippen.. ik was toch wel redelijk blij met m'n 6 voedingen die ik aardig goed kon inschatten haha.. zal hier ook wel komen hoop ik haha

@Sam ik hoop dat Owen snel opknapt. Hopelijk kan de huisarts morgen iets voor jullie betekenen.
Ergens lijkt het me ook weer fijn dat je nu die eerste dag nu achter de rug hebt. En ik hoop dat elke dag vanaf nu wat makkelijker wordt en ik hoop voor ons beide dat dit eerste jaar snel voorbij is zodat we aan onze nieuwe uitdagingen kunnen beginnen ? maar ook weer niet te snel want wil wel kunnen genieten van de kleine mannetjes.
@patty, wat fijn dat je meisje in goede handen bij je schoonmoeder. Dat maakt het hele proces een stuk makkelijker. Ik ben blij dat we Charlie naar dezelfde opvang doen als Logan. Die leidsters kennen we nu bijna 4 jaar en vertrouw ze van hier tot ginder. Ze maakten voor de geboorte van Charlie al ruzie bij wie hij op de groep moest komen ?.
@helga, hier blijft het ook zoeken en aanpassen. Vandaag besloten grotere flessen te doen, maar de ene bleek te veel te zijn en spuugde hij veel van uit. Om vervolgens zich na 2,5 uur weer te melden.. dus dacht die eerst een flesje van 90 te geven maar hij bleef huilen en ontevreden dus nog 60 bij gemaakt en hij dronk alles op. Echt zo gek.. elke dag blijft hier anders.

Wij zijn nu juist terug gegaan naar kleinere flessen. Hij wilde denk ik meer zuupen voor de troost. Zit nu ipv 5x180 op 6x160. Merk ik ook aan het kolven. Ik vind het bizar om te zien hoe snel die borsten zich aanpassen. Hihi kolf nu ineens steeds precies 160 ?
Gek he die witte lipjes, merk wel nu de spruw behandeld eerst dat ook een stuk minder is. Hij heeft het nu alleen nog na een fikse sabbel sessie op de speen en na een langere chill sessie aan de tiet ? maar indd hij krijgt er binnen 3 tellen wat uit en de kolf staat vaak al een halve minuut/minuut te trekken voor de eerste druppels. Wat hier trouwens nog wel eens werkt als kolven wat moeilijker gaat is filmpjes/fotos kijken van owie ❤️ hihi dan lijkt het ineens of die borsten een eigen leven leiden ? laatst hoorde ik wat vogels kraaien en het klonk in de verte als een kleintje ? HUP ! Stuwing ? soms vind ik het zo bizar hoe de natuur werkt.
Oh Myr wat heb jij toch leuke namen! Logan en Charlie! En indd ik hoop dat ons jaartje snel gaat! En hier ook dezelfde opvang als de oudste zon leuke warme plek. Super fijn! Ook hier de strijd om de “baby”! Kon gewoon een groep kiezen hihi

[quote quote=10400100]@helga, hier blijft het ook zoeken en aanpassen. Vandaag besloten grotere flessen te doen, maar de ene bleek te veel te zijn en spuugde hij veel van uit. Om vervolgens zich na 2,5 uur weer te melden.. dus dacht die eerst een flesje van 90 te geven maar hij bleef huilen en ontevreden dus nog 60 bij gemaakt en hij dronk alles op. Echt zo gek.. elke dag blijft hier anders.[/quote]
haha herkenbaar, soms met de ochtendfles drinkt ze niet alles op, vanochtend kon er 30ml extra bij want ze bleef maar op haar handjes zuigen na de fles.. doet ze wel vaker laatste tijd, soms ook half uurtje na de voeding
vind 't dan lastig of ze nog dan nog dorst heeft of zuigdrang, ze is er heel rustig bij en speentjes doe ik niet tenzij het moet... lastig hoor
vandaag heeft ze ook maar besloten terug te gaan naar 6 voedingen, zit weer op de oude tijden haha
Waar is die handleiding??
Geef je nu de hele dag flesjes Sam of ook nog gewoon aan de borst?
wij geven nu 150 op de fles en zien wel wat ze eraan opmaakt, meestal maakt ze het op.. volgens de berekening op internet moet ze dan weer genoeg hebben aan 125 met 6 voedingen en 150 met 5 dan.

haha die foto's nog niet geprobeerd met kolven.. ga ik ook eens doen haha om te zien hoe dat werkt haha

Hihi nee alleen in mn “werkriedeltje” jammer genoeg veel flessen. Zaterdag tussen 15/23u krijgt hij fles, zondag ochtend slaap ik ff bij dus krijgt hij ook een fles als hij zich eerder meld. En dan weer avond dus de middag en avond ook fles. Nu vandaag ff lekker veel bij me gehad, en nu mn eerste nachtdienst weer dus vannacht fles, hopelijk is hij pas na 7.15u wakker dan kan ik hem nog ff aanleggen en dan hup naar de opvang dus daar ook weer 2/3 flessen ? en dan nog 1 nachtje en dan is mijn knulletje weer 9 dagen helemaal van mij ❤️❤️❤️ dan word er ook nauwelijks meer gekolft alleen de Haakaa waar nodig.
Handjes sabbelen doet Ow ook heel veel, ook nadat hij een schofterig grote fles heeft gehad ? als hij echt honger heeft zit hij echt driftig te sabbelen, als hij chill zit heb ik meer het idee dat hij rustig zit te ontdekken dat hij handjes heeft. ? zit nu trouwens op Radar te kijken, die ballerina spiraaltjes worden besproken. Schijnt dat ze absoluut niet betrouwbaar zijn, staan onder inspectie ook voor extreme bijwerkingen ?

Een poosje weg geweest doordat we om de beurt corona kregen.
Fijn te lezen dat het goed gaat met jullie en de kleintjes.
Beginnen ze bij jullie ook al zo leuk te kraaien?

ballerina spiraaltjes? Die ken ik niet
ooh wat fijn het vooruitzicht van 9 dagen vrij na je nachtdiensten! Dan weer ongekend veel knuffelen! haha

ja hier klets het volop Marin!
hoe gaat het met je na Corona? Heb je het flink te pakken gehad? nog veel last?

Ja wel flink te pakken gehad. En nu weer aardig op de terug weg. Wel geen conditie meer, zo gek is dat.
Ballerina spiraaltje ken ik ook niet. Maar als ik t zo lees dus ook niet heel betrouwbaar. Wij moeten wel even hard gaan nadenken wat we willen qua anti conceptie.

Terug
Bovenaan