Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hoi Hilde! Tjeempie wat pittig zo groot! Maar wel heel tof dat je zon fijne zen bevalling hebt gehad ❤️ dat klieven is zielig he! Bij mijn oudste is het ook gedaan (door de verloskundige trouwens). Maar indd die wondjes open houden brrr als ik er nog aan denk ? zo sneu!

@ marin, ik ben er zelf minder happy mee. Loop al 3 dagen met flinke stuwing ? en het arme kind weet ook niet wat hij met die overstroming moet, spuugt nu ook steeds weer na het voeden. Heb gister ook express niks meer gekolft of wat dan ook werd gillend gek van die borsten. Had ook de hele dag zon gejaagd gevoel ? moet toch maar een ander kolfplan maken voor het werk ? merken jullie ook dat bij meer beweging (werk dus) die borsten sneller vol zitten? Ook was het belachelijk warm weer daarbinnen. De oudjes hadden de verwarming weer belachelijk hoog staan ? dan heb ik er ook wel aardig last van

@myr wat sneu dat Charlie zo verdrietig is ? vond het ook moeilijk. Ik merk hier dus echt dat die buikkramp echt vd spruw was al die tijd. Ik vind het sowieso heel lastig alles word maar op buikkramp geschoven waardoor je soms echt ff niet meer weet wanneer iets nou echt buikkramp is of anders. Daar word ik nog steeds soms bloed onzeker van. Laatst realiseerde ik me indd dat ik het gewoom bizar vind dat ik met de oudste ook zo rond liep de hele dag anderhalf jaar lang. En huilt Ow nog geen 10% van wat zij deed.

Hier ook op de probiotica, ik ben zelf overgestapt op biokult candea in de hoop de spruw in de kiem te smoren ?? hoop dat het werkt. Voor dochter had ik altijd probactiol kauwtablet nu over op dino orthiflor hihibze poept wel ineens veel heftiger ? gister kwam ze me halen MAMA MAMA IK HEB GROTE MENSENPOEPIE! Ik keek in de pot en dr lag me toch een homp ? uit zon klein meisje..

Ik zat gister op hm tjeempie weer zoveeeel leuks! Durf alleen niet teveel te bestellen. Ben weer bang dat hij er meteen weer uit groeit, maar ik grijp nu steeds weer mis in de kast. c&a had ook weer zoveeeeel leuks maar de levertijd was 12 werkdagen ? dus toch maar niet gedaan. Ik mis de fysieke winkel!

Hahaha grote mensen poepie! Ik hou er van.
Ik denk dat je gelijk hebt. Te veel wordt misschien wel te snel op krampjes afgeschreven. Ondertussen herken ik de krampjes gelukkig. Dan gaat hij constant druk zetten, kreunen en zichzelf overeind trekken (dan zet hij zichzelf dus in zit positie, bij ons op schoot) en vaak komen er dan ook wel scheetjes uit.
Vandaar dat ik gister ook niet kon plaatsen waar het wel vandaan kwam. Ik zeg altijd over de eerste maanden van Logan, we hadden geen huilbaby maar wel een baby die veel huilde. Dat beter werd toen hij zich kon voort bewegen en we op de juiste voeding zaten.
Grappige is dat gister Charlie een huil dagje had en ik om de één of andere vage reden vandaag ??

[quote quote=10401528]Hoi Hilde! Tjeempie wat pittig zo groot! Maar wel heel tof dat je zon fijne zen bevalling hebt gehad ❤️ dat klieven is zielig he! Bij mijn oudste is het ook gedaan (door de verloskundige trouwens). Maar indd die wondjes open houden brrr als ik er nog aan denk ? zo sneu![/quote]
De verloskundige mocht geen lipbandje doen, vandaar de verwijzing. Er werd gezegd dat het bloeden minimaal zou zijn maar ik heb in paniek in de badkamer gezeten met een mannetje dat onder het bloed zat... Het stroomde eruit! Ik kon het bloeden stelpen maar heb ze wel gelijk opgebeld om te vertellen dat het wel degelijk heftig kan bloeden tijdens het openhouden van de wonden. ?
Ik vind het leuk om mee te lezen. Ik kan helaas qua bv geen tips and tricks geven. Krampjes daarentegen heeft onze oudste heel veel last van gehad. Infacol geprobeerd maar dat hielp niet. Alleen fietsen met de beentjes gaf verlichting, dat deden we bijna de hele dag? De jongste heeft er minder last van.
De eerste was geen slaper, overdag alleen slapen in de wandelwagen. Uren lopen voor een slaapje van twintig minuten... Slapen op papa lukte ook nog wel eens maar dan mocht hij niet bewegen en de pink moest in de mond. Resultaat; ook manlief viel in slaap?In de nacht sliep hij de eerste week al door. Dit mannetje(Logan) slaapt overdag prima. In de nacht komt hij een aantal keer en dit breekt best wel op. Maar ook hier komt uiteindelijk verandering in?
Zijn jullie ook veel relaxter geworden bij de tweede?

@hilde hihi veel relaxter, maar hij is als persoontje ook veel relaxter. Vind bijna alles best, wil graag bij je zijn.

Bij mij slapen beide kinders niet graag overdag. Oudste deed met pijn en moeite 1 of 2 dutjes van 20 min overdag met ruim een jaar sliep ze dus helemaal niet overdag. Maar ze sliep snachts binnen 2 maand 8 uur per nacht en rond een jaar van 19 tot 8 u. Dus ik vond het wel best. Dit meneertje vind overdag prima je kunt hem zo vaak neerleggen als je wilt gaat ook steeds slapen maar word na 20 minuten weer wakker ? soms 40 min snachts komt hij om 3/4 u en is rond 6/7u toch echt klaarwakker. Vannacht heeft hij gewoon van 20 tot 5.30u geslapen ? schrok me rot daarna weer geslapen van 6 tot 9.30u ? denk moe van de opvang dinsdag ?

Bij mn dochter bloedde het ook indd nog best wat. Niet heel schrikbarend maar we konden de hydrofiele doek toch echt weggooien ?

@myr hoe gaat het met Charlie nu? En hoe gaat het met jouw tranen?? ❤️ knuffel voor jou

Over sjoppen gesproken bij een deel vd C&A”s brengend ze de bestellingen vanuit eigen vestiging dus zit je met VEEEEL minder wachttijd. Jammer genoeg hier niet maar miss hebben jullie mazzel ?

[quote quote=10401916]Ff super spammen, zijn ze bij jullie al bezig met rollen?? Meneer is al de halve dag. Driftig omdat het niet lukt[/quote]
Ja, hier probeert Logan het van rug naar buik. Op bed lukt hem dat ook al aardig maar compleet plat op zijn rug niet? Wordt hij inderdaad ook erg nijdig om?
Hoe oud zijn jullie kleintje precies? (Ik heb niet alles doorgelezen, sorry)

Terug
Bovenaan