Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Oeh waar heb je besteld overal waar ik kijk zit er een levertijd op waar je bang van word!
Maar kolf je na elke voeding beide borsten?? Mijne gute heb je niet zwaar overproductie? Of doe je net als mij alleen de kliekjesborst? ?
Hihi hier ook sinds het werkriedeltje heb ik dus weer teveel loop continu met stuwing en t jong krijgt het dus niet goed weg en drinkt veel korte slootjes ? sinds vandaag word het weer iets beter prftt maar gister werd ik gek van het gejaagde stuwings gevoel. Durfde niet al te veel te kolven was te bang om het te stimuleren ?

Hier geef ik flesvoeding op verzoek dus ook dat rommelt enorm? Vandaag had meneertje een off-day: veel huilen en wakker en heel veel drinken haha. Dus iedere keer kleine flesjes gegeven.

Sam - op h&m maar die hebben zulke leuke prijzen dat het voelt als sale haha en op Jayno paar leuke dingen! 
Nee kolf beide borsten.. valt mee hoor hoe ze op spanning staan.. maar geloof wel dat onze dame goede eerste slokken heeft.. ze drinkt eigenlijk altijd nog 2 borsten
Kolf je s nachts ook bij de nachtelijke voedingen Sam?? 
Aaah stuwing is idd vervelend.. moest gisteren ook echt kolven om 12u op het werk.. toen voelde ik ze haha
Aaah bij fles dus ook wel op verzoek.. lijkt me dan ook lastig met hoeveelheden bepalen

Ik voed ook op verzoek met de fles. Vandaag was het 7-11-3. 2x 120 en ik dacht de derde mooi 150. Maar dat bleek te veel. Dus fikse spuug. Maar vervolgens melde hij zich na 2,15 weer dus 90 gemaakt. Meneer nog niet tevreden dus nog 60 gemaakt en beide helemaal op, zonder spuug.
Nu de laatste fles ook 150 omdat hij die grotendeels slapend drinkt, komt het er niet uit. En anders wordt het echt te weinig. Dus morgen weer 4x 120 en dan verwacht ik rond 4/5 uur weer kleine flesjes. Net alsof hij dan clustert. Voor zijn gewicht is het echt minimaal maar hij groeit goed dus ik vind het prima zo.
Ook is het zo dat hij bij zijn laatste slaapje tegenwoordig even moet huilen (echt hard huilen) waarschijnlijk om even te ontladen en de prikkels te verwerken. Want andere slaapjes gaan zoveel makkelijker. Nog steeds wel veel beneden bij ons. Ben nog niet consequent met het boven in bed leggen?
@Helga, hoe is de eerste hele dag opvang gegaan? Voor jullie beide?

De slaapjes zijn al poosje boven bij ons.. de kinderwagen wil ze niet meer.  Moet ik echt ff flink heen en weer rijden dan lukt het haha..
Hoeveel voedingen op een dag doe je nu?

Ja viel me op zich mee hoor maar toch spannend.  We kregen wat foto's en ze had heel kort gehuild nadat ik weg was maar was snel te troosten en lachen deed ze vlot daarna al..  maar wel vermoeider dan anders want ze had daar maar 2 flesjes gehad terwijl ze paar dagen daarvoor op 6 zat.. gisteren was het ook nog 5 maar vandaag weer 6
Zo late dienst dus kijken hoe het me vriend afgaat..haha

Onze flesjes variëren ook. Soms 5 soms 6.

Slaapjes gebeuren hier overdag nog steeds het meest op ons. Vind ik zo fijn ?? en Charlie ook.

Zo net weer even een flink uur gewandeld ? zo fijn als het niet regent!

[quote quote=10402841]Onze flesjes variëren ook. Soms 5 soms 6. Slaapjes gebeuren hier overdag nog steeds het meest op ons. Vind ik zo fijn ?? en Charlie ook. Zo net weer even een flink uur gewandeld ? zo fijn als het niet regent![/quote]
Ja het was heerlijk buiten! Wel fris hier?
Vandaag Logan voor het eerst overdag in zijn ledikant gelegd omdat hij te groot wordt voor de wieg. Ik had drama's verwacht maar dat bleef uit? Hij ging rustig liggen en om zich heen kijken en viel rustig in slaap. Komt misschien ook door de stickers die wij op de muur achter het bedje hebben geplaatst. Boom met apen ?
Gisteren ook begonnen met afbouwen van de inbakerdoek en in een slaapzak gelegd, hij accepteert alles vrij makkelijk.

Wat tof dat Logan het zo goed oppakt!! Hier willen we ook stoppen met de swaddle ivm omrolangst ? wacht nog ff tot na mn volgende werkriedel.

Hoe beviel het werk helga? Hoeveel diensten heb je al gehad??

Hier ook een jank daggie meneer heeft buikkramp en de peuter is vandaag echt super enorm belachelijk vervelend ? is het al morgen????

Terug
Bovenaan