Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Idd wat fijn dat Logan het goed doet!

Klinkt voor jou iets minder Dan.. het is bijna morgen!! 

Werk is wel ff wennen.. vind mijn werk ontzettend leuk maar ik vind het samen zijn met onze meid echt leuker haha.. werk voelt minder een prioriteit dan voorheen

haha gelukkig was het beter
beginnen jullie kleintjes al gericht te grijpen naar dingen?
Nog lekker ongecontroleerd hier ook al gaan de beentjes al wel per ongeluk tegen het mobieltje als ze de lucht in gooit haha.. ik wacht met smart op dat sprongetje ;)

Hier zit meneer volop in de sprong, ergste dag tot nu toe. Wil alleen maar gedragen worden anders is het brullen? Ook het drinken gaat erg slecht. Maar na regen komt zonneschijn, uiteindelijk?
Hij is vooral bezig met rollen nu een het lukt vandaag erg goed. Ik ben blij dat we zijn begonnen met het afbouwen van de pacco. Het gericht grijpen gaat beter, zodra hij het doel vast heeft knijpt hij er hard in en geeft een soort overwinningskreet? Logan gebruikt niet heel vaak zijn benen zoals bij jouw kleine, cardiozuster. Kleine acrobaten!

Hoi allemaal! Sam, ik kan met recht zeggen dat ook hier geen 1 dag hetzelfde is en ik me nog steeds lekker laat leiden door Charlie.
Vandaag heb ik een 3 uur durende training via Zoom gehad op het gebied van ergonomie in de kinderopvang. Ondanks dat ik boven was en de kids benenden bij papa vond ik er nog niks aan ? dus nu maar weer heerlijk knuffelen.
Verder hebben we morgen het eerste deel van de provocatietest. Moeten kwart voor 9 in het ziekenhuis zijn tot een uur of 2. Telefoon maar goed opladen en tussen de bedrijven door maar lekker Netflix aan.
Charlie probeert helemaal nog niet te rollen en vind het ook niet super leuk in de box. Maar hij is dan ook nog maar 11 weken.. wel begint hij gerichter te kijken en ons te zoeken als hij ons hoort en kan hij een fel gekleurd speeltje volgen. En dat is ook helemaal prima

Wij hebben ook nog geen roller hoor... vooral nog veel spastische bewegingen.. en de wipstoel gaat ook aardig tekeer haha..
hoe oud is Logan nu?
Oh vervelend dat hij zo hangerig is in zo'n sprongetje... ik wacht met smart af wanneer het komt, wil het graag gehad hebben haha... deze week maar 2 daagjes werken, volgende week 4 dus liever dan niet haha
en wat schattig zo'n overwinningskreet!

en wat spannend die provocatietest! Klinkt als een lange dag! Heel veel succes alvast, wanneer krijg je uitslag?
haha trouwens ook erg lange training hoor, 3 uur via zoom.. poohh daar moet je ook maar je aandacht bij kunnen houden!

Het omrollen red hij nu 3 kwart net dat laatste zetje lukt hem niet ? partii driftig als ik hem niet snel genoeg afleid bah ? indd de grijphandjes doen het. Hij pakt echt alllllles. Ook speelt hij echt veel in de reiswieg. (Geen box omdat dochter dat echt afschuwelijk vond). Zij speelde dan ook nauwelijks dus ik sta echt te kijken dat ze al zo vroeg zo druk kunnen zijn met frummeldoekjes. Dacht altijd dat het gewoon geldklopperij was de eerste 6 maand ? heel bizar ?

He gadver zon stomme gedwongen nuttige training, met een verplicht karakter. Alleen daarom ren ik al weg van deze tak van sport. Ik snap dat je alles bij moet houden, maar altijd dat terugkomen. Vergaderingen waarbij iedereen alleen maar zeurt over niks ? Big scholing, bhv, ergonomisch werken, multi disciplinair overleg, elke 2 jaar wel een nieuw dossier/rapportage systeem met bijbehorende cursus, uren registraties en dan komen de ontwikkelingen en kerncompetenties wel weer of de teambuilding of e-learnings?? ik ken geen enkel beroep met zoveel onzin eromheen als de takken in de zorg. Alleen daarom wil ik er al uit ? dan werk je 16 uur om meer rust te krijgen sta je nog wekelijks oppas te regelen voor 2 uurtjes. Kansloos. Kun je beter lekker knuffelen met je kindjes ❤️?

Prff provocatie test ik herinner me zo nog al te goed. Ik hoop dat charlie niet te heftig reageert. Vind het altijd zo naar. Succes ?

Het is zo dubbel... Want enerzijds wil ik natuurlijk dat hij er weinig last van heeft maar wil ook weer dat hij genoeg last krijgt voor een definitief oordeel. Maakt het hele proces gemakkelijker als er gewoon overduidelijk wat speelt. We hebben volgende week dinsdag deel 2 en dan 18 februari krijgen we pas de uitslag. Dus is een lang proces.
Het ergste van de training vond ik nog dat ik officieel nog met verlof ben en toch moest 'op komen dragen'. Als ik, in normale tijd, ergens op een vakantie park had gezeten en de training was live geweest, was ik er ook niet geweest. Dus dat steekt het meest ? 
Ik hou jullie morgen wel even op de hoogte! En voor nu een fijne avond en hopelijk voor iedereen een goede nacht ??

Terug
Bovenaan