Het omrollen red hij nu 3 kwart net dat laatste zetje lukt hem niet ? partii driftig als ik hem niet snel genoeg afleid bah ? indd de grijphandjes doen het. Hij pakt echt alllllles. Ook speelt hij echt veel in de reiswieg. (Geen box omdat dochter dat echt afschuwelijk vond). Zij speelde dan ook nauwelijks dus ik sta echt te kijken dat ze al zo vroeg zo druk kunnen zijn met frummeldoekjes. Dacht altijd dat het gewoon geldklopperij was de eerste 6 maand ? heel bizar ?
He gadver zon stomme gedwongen nuttige training, met een verplicht karakter. Alleen daarom ren ik al weg van deze tak van sport. Ik snap dat je alles bij moet houden, maar altijd dat terugkomen. Vergaderingen waarbij iedereen alleen maar zeurt over niks ? Big scholing, bhv, ergonomisch werken, multi disciplinair overleg, elke 2 jaar wel een nieuw dossier/rapportage systeem met bijbehorende cursus, uren registraties en dan komen de ontwikkelingen en kerncompetenties wel weer of de teambuilding of e-learnings?? ik ken geen enkel beroep met zoveel onzin eromheen als de takken in de zorg. Alleen daarom wil ik er al uit ? dan werk je 16 uur om meer rust te krijgen sta je nog wekelijks oppas te regelen voor 2 uurtjes. Kansloos. Kun je beter lekker knuffelen met je kindjes ❤️?
Prff provocatie test ik herinner me zo nog al te goed. Ik hoop dat charlie niet te heftig reageert. Vind het altijd zo naar. Succes ?