Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Pfff afschuwelijk die strijd vooral omdat je al verrot ben vd baby slaapjes. Sterre had een fase toen Ow net een maand was. Ging ze steeds dr handen wassen en klootstralen snachts. Mevrouw had ontdekt dat ze gewoon uit bed kon snachts en als ze stilletjes wegsluipt niemand dr meteen op dr donder kon geven. Met zeep spelen noem maar op. Dan ben je al zo doooooood moe. Ik hoop dat het zo weer overvliegt ❤️ sterkte vannacht!

Myr fijn dat het is meegevallen! Toch vervelend die twijfel. Die winderigheid duid toch vaak op iets wat niet lekker valt. Maar dat kan voor hun weer een slap symptoom zijn naar dat bouwt wel weer lekker op naar buikirritaties en eeuwige krampen ?? had je wel een fijne arts/vpk? Hoop dat het snel afneemt ❤️

Nou ja zeg, hoe na een 'dieptepunt' ineens een 'hoogtepunt' volgt. Gistermiddag zo'n strijd maar gisteravond is ze vrolijk haar bed in gestapt en zonder kik gaan slapen. Peuter ligt nu nog te slapen.
En als klap op de vuurpijl heeft onze zoon ook van 23.00-7.15 door geslapen ??

Wauw Chris wat super!! Wat heerlijk fijn dat jullie zo'n rustige avond/nacht gehad hebben.
Hier lijkt alles nog steeds rustig. Heb gister contact gehad met mijn werk en hoogstwaarschijnlijk ga ik straks eerst weer de invalpool in. Wat ik heerlijk vind want dat heb ik even geen extra verantwoordelijkheden naast gewoon aanwezig zijn en een leuke dag hebben met de kinderen. Zo leer ik weer andere teams kennen en kan ik weer van andere collega's leren. En vanuit die basis vind ik waarschijnlijk vanzelf een prettig plekje waar ik weer vast terecht kan komen.
Vandaag hier lekker een rustig dagje en lekker bij komen van gister.

Succes maar weer iedereen

@chris niks zo veranderlijk als een peuter en/of baby ?? heerlijk!

@myr wat fijn!! Dat klinkt als een prettige start ❤️ karma is on our side

Fijn om te horen dat bij iedereen de rust een beetje is wedergekeerd ?
Hier kreeg Logan vandaag zijn eerste vaccinatie (3 maanden), twee prikken. Hij heeft maar twee seconden gehuild daarna weer stil?. Nadat hij even heeft geslapen werd hij krijsend wakker. Fikse verhoging en huilen huilen huilen. Arm kind... Tijdens de check-up vertrouwen ze zijn linkerkant van zijn heup niet. Zijn beentje kan niet zo ver naar buiten als de andere kant. We moeten dus naar een orthopeed om foto's te maken.
Ook heeft hij een voorkeurshouding en daardoor een beetje een afplatting van de achterkant/linkerkant. Dit wisten wij en omdat we het kenden van onze eerste zoon zijn we er direct mee aan de slag gegaan. We zijn toch doorgestuurd naar een kinderfysiotherapeut, omdat de afplatting best behoorlijk is...
Maar goed, we gaan er weer mee bezig. Hopelijk vallen de foto's mee. Anders is het misschien een spreidbroekje? Iemand ervaring met heupafwijkingen?

Hi zonnescchijn.
Wij moeten vrijdag over een week voor een echo van de heupjes. Dit omdat mijn tante en mijn oudste zus in een spreidbroekje hebben gezeten. Dus geen persoonlijke ervaring maar het is vervelend maar wel te doen.
Onze oudste heeft eigenlijk altijd 'heftig' gereageerd op de vaccinaties. Lekker een paracetamolletje geven, niet te veel laagjes kleding aan en lekker knuffelen. Wij krijgen maandag de vaccinatie.
Charlie is toch wel wat onrustiger en nog steeds meer scheetjes en poepluiers, maar of het echt wat is, ik durf het niet te zeggen.

Hier ook vandaag de vaccinatie. Vanmiddag indd precies dezelfde reactie huilen met echt zon zielig krijsje. Heeft ook vanmiddag een goeie ruk slaap gemaakt. Vanavond koorts. En nu zitten we alweer ff beneden op de bank. Het grappige is dar hij desondanks zn ongemak super vrolijk is. ? hij zit te kronkelen, spuugt ook steeds toch kijkt hij me super blij aan en kraait hij tussendoor wat af ? en indd veeeel knuffelen ❤️
Geen ervaring met spreidbroekjes, ?lijkt me wel een dingetje! Hoop dat de fotos meevallen

Hier wel ervaring met spreidbroekjes. Onze 1 na jongste heeft t gehad en nu moeten we binnenkort ook voor de jongste een foto maken. Het is niet leuk maar de kindjes wennen er vaak snel aan. Ik vond het alleen zelf niet leuk omdat het fijne knuffelen lekker tegen je aan heel anders is. En met borstvoeding heeft ie de benen dan zo gek in de lucht door spreidbroekje haha Ook passen ze vaak niet meer in de wieg en kinderwagen en kunnen ze niet alle kleertjes aan. Voor een meisje iets makkelijker want dan kun je al gauw een maillot aan doen. Wij hadden onze zoon ook wel leggings aan gedaan want je kunt het beste kleding met zo min mogelijk naden doen en wat lekker zit...
Hier verder ook een roller. Van buik naar rug alleen nog maar. En kraaien idd. Zo schattig he.
Zielig die prikjes he. Als ze er zo op reageren. Sterkte ermee dames. Wij halen volgende week de eerste prikjes

Terug
Bovenaan