Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hoest met de jochies dames? Nog veel last van de vaccinaties?
Hier vandaag mijn spiraaltje laten plaatsen. Was niet het meest prettige ooit maar peanuts in vergelijking met een bevalling ??

Charlie is nog steeds onrustig en huilt nog steeds meer dan dat we van hem gewend zijn. Maar heeft ook last van snot dus wie weet komt er daar wel door.

wat vervelend dat Charlie onrustig is!

hier gaat 't z'n gangetje... ik wou dat Sophie iets meer ging grijpen, als ik frutseldoekje op haar leg dan stopt ze 'm wel in de mond maar heel gericht grijpen nog niet echt.. ze volgt wel echt alles en ziet alles..
Volgende week eerste prikjes hier!
Vervelend voor de kindjes die 'm nu hebben gehad en er veel last van hebben! Ik ben enorm benieuwd!

Maandag gaat Sophie voor 't eerst naar m'n ouders... ik heb kantoordagje.. maar nu komt er zo'n pak sneeuw.. dat vind ik iets minder want moet langs kanaal rijden om daar te komen.. mss dat vriendlief haar gaat brengen.. ben niet zo'n held met sneeuw, vooral niet met zo'n kleine meid achterin denk ik haha

Eng he! Ik ben dr ook al zon held mee! Vooral didag ochtend na mn nachtdienst ? sowieso al een hekel aan autorijden op die helse dinsdagochtenden 36uur wakker met wat pech ?. En dan ook nog door heel het dorp van noord naar zuid, kinderen inladen en hup weer door naar de opvang in west? om weer terug te gaan naar zuid om ff te pitten ? omg ik zie dr tegenop!
Oh myr wat balen! Ster had hier vaak ook verkouden na provoceren. Schijnt dat de weerstand dan net een duikeltje neemt, waardoor virussen net gemener doordringen na een leuk dagje Kdv ? veel beterschap!

Ach, hopelijk gaat het snel beter met Charlie!
@ Marin: bedankt voor het delen van jouw ervaringen mbt de spreidbroekjes. Klinkt alsof het te doen is, ondanks dat het natuurlijk vervelend is. Het wordt toch een echo voor Logan, volgende week op mijn verjaardag naar Leiderdorp dus? Week later worden we daar weer verwacht voor de uitslag.
Hier ging het de volgende dag, na de vaccinatie, al weer helemaal prima. Mijn andere zoon zorgde voor tranen bij mij, omdat hij Logan kusjes gaf. Dit om de pijn te verzachten zei hij? Dit is heel bijzonder omdat hij heel veel moeite heeft met het feit dat hij niet meer enig kind is en de aandacht moet delen. Hij wilde echt niets van Logan weten...
Het grijpen gebeurd hier nu volop. Pakt iets op, gooit het naar zijn mond en gaat het verkennen met zijn tong haha. Maar Logan is natuurlijk ook al bijna 14 weken, hij doet dit pas sinds een paar dagen? Heel veel en gericht lachen naar dingen en mensen is ook nieuw.
Hij drinkt wel slechter op het moment, geen enkele fles gaat leeg, behalve de twee in de nacht ? En vrolijk de dag willen beginnen rond half 6/6 uur haha.
 Voorzichtig in de sneeuw dames! Code geel voor sommige gebieden afgegeven. Alles maar per slee gaan doen?

Onze dame is maandag ook al 14 weken.. naja ze heeft vast haar eigen tempo.. moet maar geduld hebben

Ik vind dat gericht lachen zo geweldig.. dat doet ze hier al eventjes maar zo mooi om te zien hoe ze op je reageert ? en dan gezellig kletsen.. de vraag heb je gepoept zorgt ook altijd voor een glimlach haha..

Oh wat vervelend van die flessen.. is mss een fase? 
Vanochtend kwam ze om half 6 nadat mijn wekker per ongeluk afging haha.. oops.. maar meestal komt ze voor 5 uur dus dit was heerlijk haha.. en doorslapen tot half 10.. heb ik natuurlijk ook ff gedaan haha.. ben benieuwd hoeveel voedingen ze nu gaat doen vandaag.. zit altijd op 6 de laatste dagen weer.. 

@Cardiozuster: Ja, ieder kindje heeft een ander tempo om dingen te leren. Ook is het zo dat er zoveel is om te leren, dat de keuze reuze is. Logan is niet zo heel goed in doorslapen bijvoorbeeld...?
De flessen gingen gisteren weer beter op. Ik ben er achter gekomen dat hij echt vier uur er tussenin wil. Omdat hij nog nachtvoedingen krijg is dat ook geen probleem. Nu toch overdag een soort van schema aanhouden dus. Hoe lang zijn jullie kindjes wakker tussen de voedingen overdag? Ik houd nu anderhalf/twee uur aan, tenzij ik zie dat hij eerder moe is.
Cardiozuster, begreep ik nou goed uit jouw tekst dat nadat ze wakker was om half zes, ze daarna tot half tien heeft geslapen? ?

Haha ja vanochtend opnieuw.. gisteravond uit late dienst had me vriend pas om kwart voor 12 flesje gegeven.. tot 6 uur geslapen vanochtend en daarna tot 10.. anders doet ze vaak om 5 u wakker worden en daarna om 9u... Overdag vaak 1,5-2 uur wakker net als bij jou..  probleem is door het tot 6u slapen vanochtend en gisteren dat ze weer ander ritme heeft overdag qua tijdstippen voeding haha
Hoe vaak komt Logan nog s nachts?? 

Logan komt weer twee keer in de nacht en vanaf vijf uur gaat hij spoken?
Gelukkig doen mijn man en ik de nachten om en om, tenzij hij moet werken.

Terug
Bovenaan