Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hier is de nacht wat verschoven ipv 3u voeden en daarna nog slapen tot 7u komt meneer om 4/5u maar slaapt hierna amper. Ben gesloopt!! ? ergens wel lekker als ik kon slapen voor 22u dan zou ik een ruk kunnen maken maar dat lukt me echt niet. Ook net thuis van mn avonddienst prft het idee dat hij zo al komt ? prfff gauw ff tukken slaap lief allen!

Ooh wat vervelend Sam! Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent, zeker in combinatie met de nachtdiensten.
Hier een verklaring voor de onrust. Opende de oei ik groei app en we blijken in het derde sprongetje te zitten. Merk alleen door Charlie zijn onrustige dagen en zelf nog visite e.d dat ik nu zelf helemaal gesloopt ben ?. Wil alleen maar slapen.

Hebben jullie allemaal een beetje sneeuw? Hier in het noorden begint het nu wat te komen maar alles waait weg.. hebben sneeuw tornados voor huis, is wel een grappig gezicht.

Tja, die slaapjes zeg. Ritme en regelmaat is niet echt mijn ding. Of nou ja, van mij wel maar mijn partner niet en peuterdochter schopt het ook in de war. Ook wil ik graag dingen ondernemen met dochter waardoor zoontje meegaat. Gelukkig neemt hij er redelijk goed genoegen mee. Maar ik voel me dan wel eens schuldig als hij toch even teveel prikkels heeft gehad. Hier is de avondvoeding en slapen heel wisselend. De ene keer om 21.00 dan 22.00 dan 23.00. Maakt verder niets uit want hij slaapt dan toch tot 5.00/6.00. Lukt nog net niet om een lange ruk tot 7.30 te maken. Maar dat trekken mijn borsten ook nog niet.
Maar die onrust en gebroken nachten zijn killing. Ook de onrust en sprongetjes. Even volhouden dames, you can do it!

Herkenbaar chris! Steeds weer wat orde en dat trappen activiteiten of zekere partners of peuters het weet overhoop ?

Hier weer
Niet geslapen ? denk ook in de sprong ? hij is wel belachelijk vrolijk ? lacht de hele dag en nacht ?

Hier een aardige bult sneeuw ? heb vanmiddag de taxi gebeld. Durfde met het slaapgebrek zo niet te rijden. Al mn energie zit nu echt ff in het werk ?

Verstandige keus Sam, wel heel erg balen van de slaap.
Hier ook een partner die niet altijd even goed op let en bijvoorbeeld moe signalen mist en wat dus resulteert in een huilende Charlie die heel moeilijk in slaap komt. Super frustrerend maar wil me er niet te veel mee bemoeien want dan wordt hij sjaggie ?.
Hier is Logan net op de bank in slaap gevallen, na 3x lekker buiten spelen in de sneeuw. Die schat.

Oh, zo heerlijk die sneeuw. Vandaag 2x lang naar buiten met het gezin. zoon in de draagzak en dochter lekker rennen, spelen en sleeën. Hier ligt zo'n 10-15 cm.
Morgen weer lekker er op uit maar dan samen met opa.

Heel verstandig Sam. Ik kijk morgen of ik de auto goed schoon krijg. Vanavond al grotendeels schoon maar morgen nog een keer.

Slapen jullie baby's allemaal zo slecht overdag? Of is het een fase? Hier slaapt meneer weer redelijk goed overdag, wel altijd huilen als we naar boven lopen, hij heeft alles feilloos door.
Laatste twee nachten is hij maar één keer geweest voor vijven (hij ligt al om 19.15 uur op bed). We laten hem zelf komen, voeden op verzoek dus. Voeden om 23 uur heeft geen zin, komt hij alleen maar vaker. Vanaf vijf uur in de ochtend krijgt hij geen voeding meer als hij wakker is. Dan gaan we er heen om hem gerust te stellen en eventueel een speentje te geven. Dit omdat hij rond die tijd bijna niet drinkt en anders niet meer in slaap valt. Hij staat met ons op tussen half 7 en 7 uur. Als hij kan uitslapen mag dat, maar hij doet dat nooit?
Heerlijk die sneeuw! Ik durf hier nog niet naar buiten met Logan vanwege de snijdende wind en onbegaanbare stoepen maar wil dit wel zo snel mogelijk doen. Zodra het gaat vriezen gaat mijn hart sneller kloppen, Fries bloed in mijn lichaam ?. Conor heeft gisteren wel heerlijk in de sneeuw(storm) gespeeld!
Hij (en ik) hebben afgelopen weekend een corona test gedaan, dit vanwege het nieuwe 'snottebellenbeleid' op school. Hij is ieder jaar in de winter ongeveer twee maanden achter elkaar verkouden. Met dat nieuwe beleid had hij anders niet naar school gemogen vandaag. We hebben nu een negatief test resultaat op zak? (ik typ dit met Logan op mijn arm en hij laat me toch een boer hahaha!) Conor zit nu door weer heerlijk op school, ook al wilde hij niet?
Even een vraagje: Logan heeft een zeer droge huid op zijn gezicht nu. We hebben de crème zonder toevoegingen van de apotheek geleverd maar werkt niet. Zwitsal en dergelijke kan ik beter niet doen vanwege de parfum, dan wordt het erger. Hebben jullie nog een goede tip?

@zonneschijn, wij hebben hier Weleda weer en wind zalf. Op basis van Calendula. Is heel erg fijn.
Wat leuk dat je ook Fries bloed hebt? ik heb nu al zin aan het einde van de week als het zonnig en koud is. Vind ik veel leuker dan sneeuw!
Hier gebeuren de slaapjes voornamelijk op mij dus slaapt hij prima. Ik had Charlie net op bed en was zo trots.. hij was binnen 15 minuten in slaap, in zijn eigen bed en zonder hulp van mij... 20 minuten later weer wakker en nu wil hij niet meer slapen maar is wel moe en huilerig. 
Hebben straks 14.40 vaccinaties. Ben benieuwd hoe hij reageert.

Terug
Bovenaan