Slapen jullie baby's allemaal zo slecht overdag? Of is het een fase? Hier slaapt meneer weer redelijk goed overdag, wel altijd huilen als we naar boven lopen, hij heeft alles feilloos door.
Laatste twee nachten is hij maar één keer geweest voor vijven (hij ligt al om 19.15 uur op bed). We laten hem zelf komen, voeden op verzoek dus. Voeden om 23 uur heeft geen zin, komt hij alleen maar vaker. Vanaf vijf uur in de ochtend krijgt hij geen voeding meer als hij wakker is. Dan gaan we er heen om hem gerust te stellen en eventueel een speentje te geven. Dit omdat hij rond die tijd bijna niet drinkt en anders niet meer in slaap valt. Hij staat met ons op tussen half 7 en 7 uur. Als hij kan uitslapen mag dat, maar hij doet dat nooit?
Heerlijk die sneeuw! Ik durf hier nog niet naar buiten met Logan vanwege de snijdende wind en onbegaanbare stoepen maar wil dit wel zo snel mogelijk doen. Zodra het gaat vriezen gaat mijn hart sneller kloppen, Fries bloed in mijn lichaam ?. Conor heeft gisteren wel heerlijk in de sneeuw(storm) gespeeld!
Hij (en ik) hebben afgelopen weekend een corona test gedaan, dit vanwege het nieuwe 'snottebellenbeleid' op school. Hij is ieder jaar in de winter ongeveer twee maanden achter elkaar verkouden. Met dat nieuwe beleid had hij anders niet naar school gemogen vandaag. We hebben nu een negatief test resultaat op zak? (ik typ dit met Logan op mijn arm en hij laat me toch een boer hahaha!) Conor zit nu door weer heerlijk op school, ook al wilde hij niet?
Even een vraagje: Logan heeft een zeer droge huid op zijn gezicht nu. We hebben de crème zonder toevoegingen van de apotheek geleverd maar werkt niet. Zwitsal en dergelijke kan ik beter niet doen vanwege de parfum, dan wordt het erger. Hebben jullie nog een goede tip?